• Het is de 22ste eeuw, 2162 om precies te zijn. De Aarde is vervuild, maar dat is niet iets waar de rijken mee zitten. Zij hebben een ruimtestation gebouwd en wonen al tijden comfortabel in hun eigen paradijs, het Elysium, terwijl de armen op Aarde voor ze werken. Alles draait om technologie, zonder kunnen ze niks meer. Nu hebben ze wat nieuws bedacht, technologie voor in het lichaam. Hiervoor hebben ze echter wel testpersonen nodig en wie zijn daar beter voor geschikt dan de arme Aardbewoners? Ze worden uit alle werelddelen geplukt en in groepen van acht naar het Elysium gebracht, waar ze een glimp van het paradijs opvangen voordat ze opgesloten worden. In de laboratoria van het Elysium is het leven misschien nog wel erger dan op Aarde, met alle tests die ze moeten ondergaan. Hiervoor moet uiteraard ook een staf opgetrommeld worden, enkele vanaf de Aarde en enkele uit het Elysium zelf.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)Past op zich wel bij het personage wat ik in mijn gedachten had :'D Will see.

    Haha, dat was niet eens serieus gemeend. Dude, dan vraag ik me af wat voor personage jij wel niet in je gedachten hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    (...)No idea. Enlarged dick maybe? :Y)
    Maar even serieus, wat voor modificaties zouden er kunnen zijn dan?


    Hahahaha.

    Je kan lichaamsdelen laten versterken met ijzeren platen, botten versterken door metalen eromheen te laten doen, een exoskelet, al is dat wel een beetje overdreven haha. Een chip in het brein om bijvoorbeeld reactie vermogen sneller te laten gaan, zulke dingen?


    Your make-up is terrible

    mijne staan er al ^^ kunstmatig hoornvlies voor beter zicht en details beter kunnen zien en een apperaatje waardoor ie sneller is. dat was goed toch?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Morticia schreef:
    (...)
    Haha, dat was niet eens serieus gemeend. Dude, dan vraag ik me af wat voor personage jij wel niet in je gedachten hebt.
    Ik ben Mitchell... I have a fucked up mind en mijn personage wordt een bewaker. Hoe denk je dat die wordt?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik ben Mitchell... I have a fucked up mind en mijn personage wordt een bewaker. Hoe denk je dat die wordt?

    Als een man die het leuk vindt in schattig, roze konijnenpakjes te lopen. :Y).


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als mensen nog ideeën nodig hebben voor proefpersonen, je kan natuurlijk ook doen dat ze cosmetische dingen op ze uitproberen. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahahaha.

    Je kan lichaamsdelen laten versterken met ijzeren platen, botten versterken door metalen eromheen te laten doen, een exoskelet, al is dat wel een beetje overdreven haha. Een chip in het brein om bijvoorbeeld reactie vermogen sneller te laten gaan, zulke dingen?


    Hmm, die chip in het brein spreekt me erg aan (: maar dan met een ander gevolg.
    MOET het een positief vervolg zijn? Of kan het ook een foutgelopen vervolg zijn?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    (...)

    Hmm, die chip in het brein spreekt me erg aan (: maar dan met een ander gevolg.
    MOET het een positief vervolg zijn? Of kan het ook een foutgelopen vervolg zijn?


    Dat mag ook ja, is zelfs leuk. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat mag ook ja, is zelfs leuk. ;3


    Oké dan ga ik dat gebruiken ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zoals mijn personage...Zij heeft een vloeistof ingespoten gekregen dat er voor zorgt dat haar botten niet breken maar omplooien als ze er hard genoeg op zouden slaan/als ze zou vallen.
    Maar als het vaak op dezelfde plek gebeurt, doet het wel pijn.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Weet iemand misschien nog iemand anders die hier aan mee zou willen doen? We missen nog behoorlijk wat proefpersonen...


    Your make-up is terrible

    Ik zoek nog steeds iets om als modificatie te dienen. Ik zat tussen twee dingen te twijfelen, namelijk: de mogelijkheid om gevoelens compleet uit te zetten óf een skelet dat deels uit ijzer bestaat.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 18:08 ]


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Ik zoek nog steeds iets om als modificatie te dienen. Ik zat tussen twee dingen te twijfelen, namelijk: de mogelijkheid om gevoelens compleet uit te zetten óf een skelet dat deels uit ijzer bestaat.


    Aan de ene kant is het handig als je - je gevoelens uit kan zetten op momenten waarop je liever niet voelt, maar aan de andere kant kan een deels ijzeren skelet handig zijn bij een gevecht.

    Ik denk niet dat ze vaak zal moeten vechten - mits ze wil ontsnappen - maar dan zou ik uitzetten van gevoelens kiezen omdat als ze onderzocht wordt, en met god mag weten wat wordt ingespoten, ze kan doen alsof het niets is

    Maar als ze wil uitbreken zou ik de andere kiezen :Y)

    Just sayin


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Bagginss schreef:
    (...)

    Aan de ene kant is het handig als je - je gevoelens uit kan zetten op momenten waarop je liever niet voelt, maar aan de andere kant kan een deels ijzeren skelet handig zijn bij een gevecht.

    Ik denk niet dat ze vaak zal moeten vechten - mits ze wil ontsnappen - maar dan zou ik uitzetten van gevoelens kiezen omdat als ze onderzocht wordt, en met god mag weten wat wordt ingespoten, ze kan doen alsof het niets is

    Maar als ze wil uitbreken zou ik de andere kiezen :Y)

    Just sayin


    Het is een bewaakster, dus die hoeft niet te ontsnappen, maar toch bedankt ^^


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Het is een bewaakster, dus die hoeft niet te ontsnappen, maar toch bedankt ^^


    Oops! My bad

    Dan nog kan je de twee tegenover elkaar zetten ^-^
    Ijzeren skelet kan handig zijn bij een opstandig proefpersoon
    Gevoelens uitzetten kan ook handig zijn als een opstandig is en ze geen emotie mag tonen


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.