• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat er erg veel mensen ongelukkig getrouwd zouden zijn.


    Life is hard and then we die

    En misschien zelfs nog meer oorlogen dan we nu hebben, aangezien er nogal veel uit Gods naam gevochten wordt en werd.


    I am an idiot, I move.

    Inderdaad, veel meer geweld, in de vorm van oorlogen, maar ook gewoon in het dagelijks leven: leraren die met linealen slaan, mannen die vrouwen en kinderen in elkaar slaan etc.


    Life is hard and then we die

    Het verbaast me hoe gemakkelijk mensen iemand doodwensen. Wth... je zegt dan wel even wat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Het verbaast me hoe gemakkelijk mensen iemand doodwensen. Wth... je zegt dan wel even wat.


    Heb je het over de poll die in de nieuwsbrief staat? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Heb je het over de poll die in de nieuwsbrief staat? :p

    Ja! Maar ook dat JB topic. Vind 't echt absurd. Zeker dat ze dat blijkbaar gewoon mogen zeggen op Q.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Het verbaast me hoe gemakkelijk mensen iemand doodwensen. Wth... je zegt dan wel even wat.

    Daar schrik ik ook bij elk topic over geweld weer van... Van die mensen die dan zeggen: 'Ze moeten ze gewoon ook doodslaan / overrijden / verkrachten.'
    Echt, what the fuck.


    I am an idiot, I move.

    Orchard schreef:
    (...)
    Ja! Maar ook dat JB topic. Vind 't echt absurd. Zeker dat ze dat blijkbaar gewoon mogen zeggen op Q.


    Ik moet toegeven, in dat topic heb ik zelf ook een gif gezet. Want ik vind na alles wat ie op z'n kerfstok heeft dat ie wel eventjes vast mag zitten en mag denken over of het wel helemaal goed is wat ie de laatste tijd doet.
    Maar dat platwalsen etc dat is inderdaad erg...raar. En die titel van de poll moet eerst eens verbeterd worden sowieso. :'D Mjah sowieso is het wel weer van: Als je iemand niet mag, negeer die persoon dan. ipv 'm dood te wensen. Dus ik geef je wel gelijk. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook op die poll gereageerd heb. Ik vond het hele lijstje van beroemdheden dat daar opgesomd werd, niet veel aan. Maar ik vond inderdaad dat Justin Bieber wel even in de gevangenis mag blijven, ook omdat hij een gevaar vormt voor zijn fans en hij een heel aantal dingen heeft gedaan die niet door de beugel kunnen. Sommige reacties waren inderdaad wel wat extreem.


    26 - 02 - '16

    Orchard schreef:
    (...)
    Ja! Maar ook dat JB topic. Vind 't echt absurd. Zeker dat ze dat blijkbaar gewoon mogen zeggen op Q.

    Vrijheid van meningsuiting en stuff, denk ik dan. Als we dat gaan verbieden krijgen we zeker klachten over censuur of iets in die richting.
    Maar ik ben het verder wel met je eens.


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    (...)
    Vrijheid van meningsuiting en stuff, denk ik dan. Als we dat gaan verbieden krijgen we zeker klachten over censuur of iets in die richting.
    Maar ik ben het verder wel met je eens.

    Kan ik iets van begrijpen, maar doodsverwensingen zijn toch zelfs strafbaar?


    "I shut my eyes in order to see.'

    @hierboven: alleen als het ook echt bedreigingen zijn


    Life is hard and then we die

    Haha, maar dan hebben jullie de reacties op het artikel van nu.nl moeten zien via hun facebook. Watthefuck zeg.


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    @hierboven: alleen als het ook echt bedreigingen zijn

    Hmm. Bij sommigen is 't wel echt op het randje. Maar, afijn. Niet dat ik 'n aanklacht wil indienen. 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Waarom ben ik trouwens nooit eerder aan the Walking Dead begonnen? Het is nu al leuk en ik heb nog maar twee afleveringen gezien. :'D Ik hou ervan dat het raw is en niet zo zoet. De mensen zien er gewoon alledaags uit, maar ze hebben allemaal zo hun charmes. Jammer dat ik me eerder liet tegenhouden door de zombies, dat is niet overheersend in deze serie.


    I know, it's awesome. 8D

    @ de rest, heel erg bedankt voor jullie input. :3


    Your make-up is terrible