• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan.
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Jarne - Volde
    Jolijn - SPECS
    Laura - Draculea
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Kim - Lucrezia
    Crystal - Sorcery
    Minke - Apricity
    Sophie - Burglar
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Marlijn - Mallory
    Nana - Nami
    Freya - Cresseyde
    Lotta - Vuelie
    Melissa - Vacilando
    Melissa - After
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Gail - StyIez
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 14:06 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Touwklimmen, ik ga dood (cat)

    LakeTown schreef:
    Touwklimmen, ik ga dood (cat)

    Oh, da's leeeeuk!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Het verbaast me hoe gemakkelijk mensen iemand doodwensen. Wth... je zegt dan wel even wat.
    Doodwensen zou ik nu ook niet zeggen, maar sommige zou ik toch met plezier omruilen voor iemand die wel talent heeft en die al dood is. Zoals Kurt Cobain of Freddy Mercury.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Doodwensen zou ik nu ook niet zeggen, maar sommige zou ik toch met plezier omruilen voor iemand die wel talent heeft en die al dood is. Zoals Kurt Cobain of Freddy Mercury.

    Ik weet niet of ik 't daarmee eens ben. Wel dat zij talent hebben, maar als ze nog zouden leven, dan zou hun muziek vast ook aangetast worden door de huidige commercie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog 18 dagen, dan gaat TWD weer verder. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Nog 18 dagen, dan gaat TWD weer verder. :Y)


    Het was net spannend. (cat)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Het was net spannend. (cat)

    Neuuu, ze zijn 'n beetje heel erg aan 't rekken. Wordt 'n beetje langdradig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Het verbaast me hoe gemakkelijk mensen iemand doodwensen. Wth... je zegt dan wel even wat.

    Mijn opmerking was meer een "zwart grapje". Ik heb trouwens niet gezegd dat hij dood mocht, ik wil liever dat Bieber eens leert dat hij zich moet aanpassen en dat zulke acties puberaal zijn. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Orchard schreef:
    (...)
    Neuuu, ze zijn 'n beetje heel erg aan 't rekken. Wordt 'n beetje langdradig.


    Ja, de eerste helft van het seizoen vooral. Ik hoop dat de tweede helft leuker wordt.


    Your make-up is terrible

    Wow, die poll is trouwens wel heftig. Dat mensen ook nog zeggen: "Ze mogen wat mij betreft allemaal dood." Ik heb er niet op gestemd trouwens.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Orchard schreef:
    (...)
    Ik weet niet of ik 't daarmee eens ben. Wel dat zij talent hebben, maar als ze nog zouden leven, dan zou hun muziek vast ook aangetast worden door de huidige commercie.
    Waarschijnlijk wel, maar ik merk wel dat je tegenwoordig niet moet kunnen zingen om bekend te zijn. Ahja het is niet dat je die poll echt serieus moet nemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vanavond radio. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Vanavond radio. 8D

    Ik ga weer eens luisteren. Het is weer sinds tijden dat ik kan luisteren. :'D
    En ik was vannacht iets te enthousiast, haha. Blijkbaar heeft m'n laptop niet zoveel zin om vier afleveringen van TWD achter elkaar af te spelen en zeker niet om half drie 's nachts. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Assassin schreef:
    Vanavond radio. 8D


    Yaay!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ga weer eens luisteren. Het is weer sinds tijden dat ik kan luisteren. :'D
    En ik was vannacht iets te enthousiast, haha. Blijkbaar heeft m'n laptop niet zoveel zin om vier afleveringen van TWD achter elkaar af te spelen en zeker niet om half drie 's nachts. :')


    Gemeen van je laptop zeg! :c
    Ik heb alle afleveringen (tot midseason van 3) in drie dagen gekeken haha.


    Your make-up is terrible