• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Omg, ben zo zenuwachtig! D:


    26 - 02 - '16

    Ik wil mijn theorie halen morgen D:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wauw. Dat is écht lang geleden dat ik die films gekeken heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stalker. T_T
    Ik wil er echt vanaf, alleen al door jou. Dam.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit facebook echt te stalken nu. Ik ben zo benieuwd of mijn eerste foto zo online komt D:


    26 - 02 - '16

    Jij bent echt ongelooflijk aardig! Ondanks dat je Engels tien keer niks is, maar gelukkig begrijp ik je! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat nou "je gaat enkel af op je eigen mening"? Wat een bullshit, zeg. Dit is al de zoveelste keer dat ik merk dat je simpelweg naar een ander toe trekt. Goh, daar moet je blij mee zijn.
    And fuck off. Seriously. Keep fucking off, want ik erger me dood aan. Ik weet nu wel wat je wilt bereiken.
    Het was te verwachten dat je dat zou flikken, so damn predictable.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Like you really care.


    *Stalkstalkstalk*


    You are beautiful, you are love.

    Oh. My. Gosh. You're só awesome! :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word me toch schijtziek van dat gejank van die buurjongen. Haal dat kind toch uit z'n bed en laat 'm daar niet liggen!

    God, sommige mensen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Meh. Ik ben zenuwachtig voor niks. Vandaag komt die foto er niet meer op :C


    26 - 02 - '16

    OMG, ik ben echt zo blij nu *O*


    -

    Zo vervelend dit. Ik heb zoveel inspiratie maar ik kan het niet goed in de wereld brengen. :'D


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt