• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Waarom zijn er zoveel domme mensen op de wereld D: it's driving me crazy.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Waarom is het forum zo stil. Ik verveel me dood. (no_chears)

    Draculea schreef:
    Waarom is het forum zo stil. Ik verveel me dood. (no_chears)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Is dit acceptabel?

    Mijn naam is Mohoman. Ik ben een Belg, ik ben er trots op want Nederlanders zijn suckers, wij Belgen zijn veel beter. Ik ben zestien jaar.
    Ik heb een vraag, waarom praten Nederlanders als apen? Waarom zijn ze zo onbeschoft? Ze stelen, roken, drinken, schelden uit, en hebben een zeer, zeer falend accent. Zou iemand dit kunnen verklaren?


    Some people are art and do art at the same time

    Ik vraag me echt zo hard af waarom ik hier nog zit. Als je commentaar hebt, zeg het dan in mijn gezicht en niet tegen de rest van de wereld.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 11:35 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maestum schreef:
    Is dit acceptabel?
    Mijn naam is Mohoman. Ik ben een Belg, ik ben er trots op want Nederlanders zijn suckers, wij Belgen zijn veel beter. Ik ben zestien jaar.
    Ik heb een vraag, waarom praten Nederlanders als apen? Waarom zijn ze zo onbeschoft? Ze stelen, roken, drinken, schelden uit, en hebben een zeer, zeer falend accent. Zou iemand dit kunnen verklaren?


    Tis een vooroordeel en neigt wel tegen discriminatie aan.
    Ik vind het zelf niet acceptabel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vandaag voel ik me Acda en de Munnik.


    Searching heavens for another earth

    Dem Ignores ugh.

    What a crying shame. A crying shame what we became.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En dan schieten woorden me te kort, ik kan niet eens beschrijven hoe ik me nu voel...
    Maar één ding weet ik zeker...Ik heb leukere dagen gekend.
    So fucked up...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maestum schreef:
    Is dit acceptabel?
    Mijn naam is Mohoman. Ik ben een Belg, ik ben er trots op want Nederlanders zijn suckers, wij Belgen zijn veel beter. Ik ben zestien jaar.
    Ik heb een vraag, waarom praten Nederlanders als apen? Waarom zijn ze zo onbeschoft? Ze stelen, roken, drinken, schelden uit, en hebben een zeer, zeer falend accent. Zou iemand dit kunnen verklaren?

    Typisch puberale praat en zou er niet teveel aandacht aan schenken. Al zijn argumenten die hij gebruikt, komen ook bij Belgen voor. Ik vind het nogal falend. :')

    OT: Oh damn, ik ben weer verslaafd aan MMORPG games. Dit gaat niet goed zijn voor mijn leerstof die ik in mijn hoofd moet drammen.


    Take me to wonderland

    Buh, bijna weer tijd voor werk...


    Bad decisions make good stories.

    Wat een onzin discussie, een vrouw heeft een keuze. Dat heeft ze gewoon!


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik wil mezelf echt van een flat gooien ofzo.


    •

    Wow zeg even als je je spelletje gaat spelen in plaats van gezellig met mij te praten, en daarna gewoon 10 minuten niet reageren, en ik er dan maar moet achter komen dat je in game zit. Niet erg maar zeg het op z'n minst in plaats van mij laten wachten. Je zit eerst te zeiken en te smeken om nog een kans, en je maakt er geen fucking gebruik van. Waarom zou ik je nog terug nemen als je geen eens moeite toont.