• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.
    - Ook reclame hoort niet thuis in dit topic!

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 jan 2014 - 15:08 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb jou echt niet nodig om gelukkig te zijn. Ik creëer mijn eigen geluk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik voel me zo gelukkig, zo zelfverzekerd. Die fotoshoot heeft me echt goed gedaan.


    26 - 02 - '16

    D= ik heb mn Q verjaardag gemist!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    en toen zorgde mn zusje weer eens dat iedereen pissig naar elkaar en haar zit te doen...


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    Go out of my life.

    Als ik de bende voor school niet voor elkaar heb, is dat mijn probleem. Niet die van jou.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Het voelt alsof ik een hele dag gejankt heb. Which is not true. Weird


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sure.. Praten allemaal mensen tegen me, maar jij bent het niet... had er toch wel op gehoopt.

    Wat moet ik nu doen met mijn leven. e.e


    Caution first, always.

    Rot op pop muziek -.-' Waar is de rock :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Waarom luister ik deze muziek, het maakt me alleen maar sad.

    Jezus, heb ik eindelijk iets wat mijn verveling opvreet, kan het niet door mijn oh zo goede internetverbinding. WELL FUCK YOU ALL.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 19:03 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Dit is hilarisch :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Spannend D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt toe aan een hele lange vakantie in een ander land. Weg van alle verplichtingen. Bah, wat heb ik een gruwelijk hekel aan verplichtingen.