• Hallo Quizletters! Vandaag zijn we weer terug met de Quizlet Radio!

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin, DarkSavior en een speciale gast! Verzoekjes zijn zoals altijd mogelijk en zelfs heel erg welkom. Verder is het ook weer mogelijk om naar ons te sms'en! We zullen jullie SMS'jes voorlezen op de radio en natuurlijk ook beantwoorden.

    Speciale Gast
    Vanavond zal Act met ons mee doen, omdat zij heeft gewonnen in onze wedstrijd. Geef haar straks dus een hartelijk welkom. :Y) Eeeen, ze is weer weg. Het was echt leuk!

    Informatie over verzoekjes
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is een pagina die er zo uitziet: deze.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Dus geen M4A's, MP4's, etc.

    Let op
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiest al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.

    Klik hier voor de radio!
    Klik hier voor de chat
    of klik op "Chat" bovenaan de pagina.


    Problemen
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.
    Als opeens de muziek opnieuw begint kan het zijn dat wij problemen hebben of dat jij een probleem hebt. Een simpele CTRL - F5 lost meestal alle problemen op.

    Afgespeelde liedjes
    -      Motorhead - Ace Of Spades
    -      Skylar Grey - Coming Home (A.N.O. Remix)
    -      AC DC - Its A Long Way To The Top
    -      Beyoncé - XO
    -      White Stripes - Seven Nation Army
    -      Cindy Lauper - Girls Just Want to Have Fun
    -      Calvin Harris Alesso feat Hurts - Under Control
    -      Lordi - Hard rock Hallelujah
    -      Frozen - Let it go
    -      P!nk - Just Give Me A Reason ft. Nate Ruess
    -      OneRepublic - Counting Stars
    -      Elegy
    -      B10 Men Without Hats - The Safety Dance (Extended Club Mix)
    -      The Monster - Eminem & Rihanna
    -      Hurts - Wonderful Life
    -      Hollywood Undead - The Natives (Bonus Track)
    -      Breaking Benjamin - Simple Design
    -      Sad Depressing Music - Listen To The Rain
    -      Rocky - Eye of the Tiger
    -      Porcelain Black - The Neighbour
    -      Three Days Grace - Never Too Late

    Als het stukje [Belangrijk] niet in de titel mag, haal het dan alsjeblieft weg.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 22:55 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Took schreef:
    Kan je ook op de Ipad luisteren?
    Ik (Mitchell) zou het echt niet weten. Proberen zou ik zeggen ;p


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Op de tablet gaat het^^
    Ik heb een acer iconia tab.


    Queer zijn is gewoon alles

    De radio is online en draait alvast wat random muziek! Sorry voor Mitchell's slechte muzieksmaak. We beginnen officieel om 8 uur.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 19:30 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Het lukt. :'D


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Listening. :3


    :)

    Ik ben blij dat het nu wel werkt! En yaay, I love that song. Je hebt helemaal geen slechte muzieksmaak, Mitchell. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik ben blij dat het nu wel werkt! En yaay, I love that song. Je hebt helemaal geen slechte muzieksmaak, Mitchell. :3


    Mijn muzieksmaak. (cat)

    Anyway, jullie mogen nu verzoekjes doen.


    Your make-up is terrible

    Mon topic! :'D Vanaf wanneer kan je verzoekjes indienen?

    Hanaemi schreef:
    Mon topic! :'D Vanaf wanneer kan je verzoekjes indienen?
    Zie hierboven :Y)


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Verzoekje. Dit is niet mijn favoriete muziekstijl of iets dergelijks, maar het heeft wel een bepaalde persoonlijke waarde. :')


    :)

    Verzoekje. Hehe. c:

    Hoi!!!
    Echt een geweldig initiatief! Het is de eerste keer dat ik hier naar luister en ik vind het geweldig!
    Ik heb gewoon 1 vraagje: Ik hoor veel ruis als jullie spreken. Kan daar iets aan gedaan worden of ben ik de enige die dit probleem heeft?
    @Act: Ik vind het gewoon grappig klinken met die echo xD


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    xTWIloverx schreef:
    Hoi!!!
    Echt een geweldig initiatief! Het is de eerste keer dat ik hier naar luister en ik vind het geweldig!
    Ik heb gewoon 1 vraagje: Ik hoor veel ruis als jullie spreken. Kan daar iets aan gedaan worden of ben ik de enige die dit probleem heeft?
    @Act: Ik vind het gewoon grappig klinken met die echo xD
    Iedereen heeft dit probleem en nee ik kan er op dit moment niks aan doen. Het heeft te maken met het toevoegen van Melissa (Act) aan de radio.


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Request ^^


    Stenenlikker

    Verzoekje. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''