• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik kom even het 'username overleg' verstoren.



    Tha feels :9~


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ooohw 0,0 to many feels :"(

    Ik wil mijn username eigenlijk ook weer veranderen, maar wel iets in de geest van The Hobbit of TLotR ofzo. Weet iemand nog iets?

    BlancheNeige schreef:
    Ik kom even het 'username overleg' verstoren.



    Tha feels :9~


    Daaaawh :')


    Stenenlikker

    Oh god. ):
    Oké ik zal dit topic niet teveel spammen met depressie.

    Draculea schreef:
    Oh god. ):
    Oké ik zal dit topic niet teveel spammen met depressie.



    Ik ga echt zo hard huilen bij de laatste film.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    BlancheNeige schreef:
    (...)

    Ik ga echt zo hard huilen bij de laatste film.

    Ik ook. En het kan me dan ook niet schelen of ik de enige ben die huilt. Dit is gewoon zó sad. Ik hoop niet dat ze het extreem verdrietig maken eigenlijk want dan kan ik niet meer zo genieten van de film. ):

    Draculea schreef:
    Oh god. ):
    Oké ik zal dit topic niet teveel spammen met depressie.



    Die eerste ben ik op dA tegengekomen. O my god, the feels toen ik die zag...


    Stenenlikker


    Mweeh....


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:


    Mweeh....

    Ah damn. Ik wil echt niet dat ze dood gaan. Asldkfjsdf whyyy Tolkien? D:
    Maar ergens is het wel eerlijk, I mean, ik zou het erger vinden als één van hen het wel overleefde. Dan krijg je dat zelfde idee als met Fred en George van HP.
    Ik krijg wel het idee dat Kili waarschijnlijk Tauriel gaat redden en daardoor dood gaat... Denk ik dan.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ah damn. Ik wil echt niet dat ze dood gaan. Asldkfjsdf whyyy Tolkien? D:
    Maar ergens is het wel eerlijk, I mean, ik zou het erger vinden als één van hen het wel overleefde. Dan krijg je dat zelfde idee als met Fred en George van HP.
    Ik krijg wel het idee dat Kili waarschijnlijk Tauriel gaat redden en daardoor dood gaat... Denk ik dan.


    Dat zou ik erger vinden. In het boek is het zo mooi omdat ze voor Thorin sterven.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    LakeTown schreef:
    Ooohw 0,0 to many feels :"(

    Ik wil mijn username eigenlijk ook weer veranderen, maar wel iets in de geest van The Hobbit of TLotR ofzo. Weet iemand nog iets?

    In welke richting, man vrouw, elf, hobbit enzo ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik weet nog een volgende Hobbit-gerelateerde naam die nog niet bezet is, maar ik wil Aravis terug, meh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    BlancheNeige schreef:
    (...)

    Dat zou ik erger vinden. In het boek is het zo mooi omdat ze voor Thorin sterven.

    Ja klopt. Maar ergens zou het mij niet uit maken. Ik mag Tauriel wel eerst totaal niet lol en als hij het op een goede manier doet (wat ik bedoel is; puur om een ander te redden) dan leg ik me er bij neer.
    Ik vind wel dat het in de boeken belachelijk snel ging hoor. Echt; bam. Dood. The end.

    Draculea schreef:
    (...)
    Oh sorry, ik zie dit nu pas. Heb gelijk een bladwijzer geplaatst. :Y)
    Ik ben het met je eens trouwens, dat veel verhalen op elkaar lijken - en velen gebruiken echt letterlijk grote gebeurtenissen uit de boeken/films dus dat skip ik meestal omdat ik toch al weet wat er gaat gebeuren en gezegd gaat worden. Maar ja, altijd nog beter dan die 1D troep.

    Ja, dit vind ik dus ook echt...
    Al heb ik zelf een story die breed het verhaal volgt waar ik mezelf mateloos aan irriteert Zoals bij de trollen etc.
    hoe hard ik ook mijn beste doe ik blijf gewoon aan het verhaal plakken 8.8

    btw: Die plaatsje zijn gewoon te zielig, en ik neem driehonderd pakjes met zakdoekjes mee... rot einde echt waar (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)
    Ja, dit vind ik dus ook echt...
    Al heb ik zelf een story die breed het verhaal volgt waar ik mezelf mateloos aan irriteert Zoals bij de trollen etc.
    hoe hard ik ook mijn beste doe ik blijf gewoon aan het verhaal plakken 8.8

    btw: Die plaatsje zijn gewoon te zielig, en ik neem driehonderd pakjes met zakdoekjes mee... rot einde echt waar (cat)

    helaas, all good things comes to an end.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf