• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    OakenshieId schreef:
    @Draculea,

    Pasgeleden is BlancheNeige een story begonnen. Ze schrijft heel mooi, vind ik. (:
    Verder vind ik ook dat veel verhalen op elkaar lijken, maar sommige schrijvers weten er echt nog wel een eigen draai aan te geven. Ik volg in mijn verhalen bijvoorbeeld ook alleen de grote lijnen, zonder citaten uit de film over te nemen enzovoort. Vaak verandert de verhaallijn toch door de komst van jouw personage.

    En ik vind het nog altijd beter dan 1D in de op, want er zitten echt ook wel goede verhalen tussen. ^^

    Oh sorry, ik zie dit nu pas. Heb gelijk een bladwijzer geplaatst. :Y)
    Ik ben het met je eens trouwens, dat veel verhalen op elkaar lijken - en velen gebruiken echt letterlijk grote gebeurtenissen uit de boeken/films dus dat skip ik meestal omdat ik toch al weet wat er gaat gebeuren en gezegd gaat worden. Maar ja, altijd nog beter dan die 1D troep.

    Ok. Vandaag neem ik dan echt een nieuwe naam. Ben alleen bang, dat het geen Lord of the Rings - naam word.. Want alle leuke namen zijn al bezet en ik ga geen aparte letters oid toevoegen. Dus.. Ga ik voor een Game of Thrones - naam..
    Kan het ja altijd nog aanpassen, als het niet went x]. Nu nog even kijken welke..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Ok. Vandaag neem ik dan echt een nieuwe naam. Ben alleen bang, dat het geen Lord of the Rings - naam word.. Want alle leuke namen zijn al bezet en ik ga geen aparte letters oid toevoegen. Dus.. Ga ik voor een Game of Thrones - naam..
    Kan het ja altijd nog aanpassen, als het niet went x]. Nu nog even kijken welke..

    Zijn dan echt alle namen bezet uit de lotr? ook uit de Silmarllion?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Zijn dan echt alle namen bezet uit de lotr? ook uit de Silmarllion?


    Vast niet allen. Maar ik wil niet een naam van het bruine paard van de buurman van de overgroot oma van de tante van de stiefbroer van Samwise Gamgee's vriendin.. Ik wil graag een leuke én bekende..

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 12:54 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    (...)

    Vast niet allen. Maar ik wil niet een naam van het bruine paard van de buurman van de overgroot oma van de tante van de stiefbroer van Samwise Gamgee's vriendin.. Ik wil graag een leuke én bekende..

    Mm, ja dan word ut lastig, was Barahir al bezet?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Stapper > Lannisters.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Taundriel schreef:
    (...)

    Mijn broer dwong me vroeger altijd om naar de bluesbrothers te kijken aangezien hij het een hele leuke film vond en nu heb ik de film veel te vaak gezien en is ie niet leuk meer :(


    Je hebt hem gezien, dat is goed. MAAR GEEF TOE: de eerste 3 keer waren leuk :)


    I dress to kill, but tastefully

    Taundriel --> LegoIas (de tweede 'l' is een hoofdletter 'i')


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elwood schreef:
    (...)

    Je hebt hem gezien, dat is goed. MAAR GEEF TOE: de eerste 3 keer waren leuk :)


    De eerste drie keer was leuk
    Daarna werd het een beetje saai
    En nu kan ik de film niet meer kijken omdat ik m te vaak gezien heb


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    De eerste drie keer was leuk
    Daarna werd het een beetje saai
    En nu kan ik de film niet meer kijken omdat ik m te vaak gezien heb


    Jammer...


    I dress to kill, but tastefully

    xChocoholic >> Lanthir (wat waterval in het Sindarijns is _O_)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    xChocoholic >> Lanthir (wat waterval in het Sindarijns is _O_)

    mooie naam:D


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Lanthir schreef:
    xChocoholic >> Lanthir (wat waterval in het Sindarijns is _O_)

    I love it! C:


    Caution first, always.

    Lanthir schreef:
    xChocoholic >> Lanthir (wat waterval in het Sindarijns is _O_)

    vet cool. sindarins :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Oeh, allemaal nice nieuwe usernames ^^
    Ik mag over 10 dagen weer ^^ En Ada (ja, ik noem je gewoon nog steeds Ada), verander jij dan weer terug naar Elrond? *kijkt smekend* Dan kan ik namelijk in het verander topic een leuk stukje neerzetten ^^


    Stenenlikker