• OMDAT TOOK NU OFFLINE IS, OPEN IK HET NIEUWE TOPIC

    Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 17:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Feanor schreef:
    (...)
    helaas, all good things comes to an end.

    Ja, maar het had van mij een: en ze leefde nog lang en gelukkig.
    Einde mogen worden haha
    Maar aan de andere kant maakt het dit weer eens anders dan andere.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Elmorria schreef:
    (...)
    Ja, maar het had van mij een: en ze leefde nog lang en gelukkig.
    Einde mogen worden haha
    Maar aan de andere kant maakt het dit weer eens anders dan andere.

    Inderdaad


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LakeTown schreef:
    Ooohw 0,0 to many feels :"(

    Ik wil mijn username eigenlijk ook weer veranderen, maar wel iets in de geest van The Hobbit of TLotR ofzo. Weet iemand nog iets?


    Word een Hobbit, dan ben ik niet meer zo'n loner. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Elmorria schreef:
    (...)
    Ja, dit vind ik dus ook echt...
    Al heb ik zelf een story die breed het verhaal volgt waar ik mezelf mateloos aan irriteert Zoals bij de trollen etc.
    hoe hard ik ook mijn beste doe ik blijf gewoon aan het verhaal plakken 8.8

    btw: Die plaatsje zijn gewoon te zielig, en ik neem driehonderd pakjes met zakdoekjes mee... rot einde echt waar (cat)

    Ik neem ze ook mee haha. :'D
    Ik blijf denk ik de rest van dit jaar zeuren dat ik een haat/liefdes-verhouding heb met de film. Aan de ene kant wil ik het dolgraag zien, aan de andere kant...
    wil ik niet dat ze sterven. ):

    Feanor schreef:
    (...)
    In welke richting, man vrouw, elf, hobbit enzo ;)


    Maakt niet uit, als het maar in de richting van Tolkien is. Maar liever niet van Silmarillion, die kent bijna niemand ^^

    LakeTown schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, als het maar in de richting van Tolkien is. Maar liever niet van Silmarillion, die kent bijna niemand ^^

    Heb Barahir in de aanbieding, die kent iedereen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf



    Feanor, ik heb wat voor je ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:



    Feanor, ik heb wat voor je ^^

    Zo vet, thank you (H)(H)(H)(H), i love it :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:



    Feanor, ik heb wat voor je ^^

    Holy damn. Dat is badass.

    Draculea schreef:
    (...)
    Holy damn. Dat is badass.

    That is meeeeeeee, Fëanor the badass :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Deviantart blijft zo ongelofelijk geweldig ^^
    Ik heb er zelf ook wat tekeningen opstaan, maar ik heb jammergenoeg erg weinig tijd voor tekenen....


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Deviantart blijft zo ongelofelijk geweldig ^^
    Ik heb er zelf ook wat tekeningen opstaan, maar ik heb jammergenoeg erg weinig tijd voor tekenen....

    Uhu, daar komt mijn pf ook vandaan :D, wist je dat ie de meest mooiste, knaptste en vaardigste elf van al de Noldor was :D, oja hij had zeven kinderen waarvan Maedhros en Maglor Elrond en Elros hadden opgevoed :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Deze blijf ik ook leuk vinden ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Deze blijf ik ook leuk vinden ^^


    oj nu je het er over hebt, vond gister een plaatje heel mooi, :D



    wie is wie :D

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 12:37 ]


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Uhu, daar komt mijn pf ook vandaan :D, wist je dat ie de meest mooiste, knaptste en vaardigste elf van al de Noldor was :D, oja hij had zeven kinderen waarvan Maedhros en Maglor Elrond en Elros hadden opgevoed :D


    Dat wist ik een soort van ja ^^ Niet helemaal precies, maar het is ook even dat ik the silmarillion gelezen heb ^^


    Stenenlikker