• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller



    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Finsceal -> Rick
    Fonseca -> Jacco
    Inermis -> Savannah
    Starkey -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Emrys -> Tara
    Cassia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Esgaroth -> Sofie
    Ardina -> Ellen
    Krull -> Emma
    Vipera -> Tialda
    Hashirama -> Samantha
    RlN -> Kelly
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther (misschien)
    Mairimis Suzanne/Suuz -> (misschien)
    Gomenasai -> Minke (misschien)
    Sillage -> Samantha (misschien)
    adorepaulien -> Paulien (misschien)



    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mocht je iemand willen bereiken in verband met de meeting, dan kun je Nikki (Assassin) een berichtje sturen: +31633164557







    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 21:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Uhm eigenlijk mochten we de hele tijd niet en vervormde we het steeds zodat we wel konde, maar ze kwamen daar achter

    En ik ben ook nog eens ziek van iets wat lijkt op de Bof, en waarschijnlijk is het ook nog eens besmettelijk, ookval ik nog steeds af en ben ik bijhoorlijk ondergewicht, dus sorry dat ik niet kom maar ik wil gewoon niemand besmetten en een of andere ipidimie starten.

    Ik weet dat je normaal ingeent hoort te zijn tegen de Bof, maar het islang geleden en die dingen zijn niet waterproof


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Assassin schreef:
    (...)

    Nietes, deze zegt wat anders.


    Ik kan ook die bij de Wheermolen brug nemen. Want dan zit ik zeker bij jullie


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Nietes, deze zegt wat anders.
    Nee hoor, die zegt ook 11:24. Kijk maar bij de zondag.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nee hoor, die zegt ook 11:24. Kijk maar bij de zondag.


    Laat mij maar, ik ben een ei. (cat) Ik keek bij zaterdag haha.


    Your make-up is terrible

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Je hoeft maar met 1 trein:p als we nog dezelfde nemen
    En ik heb afgelopen 4 dagen niets aan school kunnen doen + een groot feest op zaterdag tot in de nacht, dus ik vind het wel logisch dat ik toch weer op mss terug wilde. Mijn school neem ik namelijk wel erg serieus.

    Well ik weet niet wat er gebeurt is maar het blijkt dat het nu toch overstappen wordt, in Leiden. Of drie keer overstappen plus een keer met de snelbus.
    Maar dat lijkt me al helemaal niets.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ardina schreef:
    (...)

    Volgens mij had ik ook nergens gezegd dat wij samen zouden reizen :')

    Jij vroeg wie er vanaf Den Bosch of Eindhoven zou reizen, en daar had ik op gereageerd, dus dat nam ik aan.


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Jij vroeg wie er vanaf Den Bosch of Eindhoven zou reizen, en daar had ik op gereageerd, dus dat nam ik aan.


    Oh, dat heb ik niet gelezen, sorry. Maar aangezien ik nu toch niet vanaf daar reis, is dat toch niet belangrijk meer.

    Ardina schreef:
    (...)

    Oh, dat heb ik niet gelezen, sorry. Maar aangezien ik nu toch niet vanaf daar reis, is dat toch niet belangrijk meer.

    Maakt niet uit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Maakt niet uit.


    De terugweg zou ik wel mee kunnen, alleen moet ik wel naar Uden want daar staat mijn fiets :')

    Nikki, tot hoe laat blijven jullie op de meeting? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Nikki, tot hoe laat blijven jullie op de meeting? ^^


    Tot iedereen weggaat. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Tot iedereen weggaat. 8D

    Hahah, oké, duidelijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ardina schreef:
    (...)

    De terugweg zou ik wel mee kunnen, alleen moet ik wel naar Uden want daar staat mijn fiets :')

    Dat maakt mij niet uit, moet jij zelf weten. Ik ga alleen niet te laat terug, want ik heb die volgende ochtend ook nog herkansing.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik blijf zelf waarschijnlijk maar een uurtje,
    Als Suuz namenlijk wel komt weet ik niet lf ze het lang volhoudt, en als ze niet komt ga ik na een uurtje meeten naar haar toe.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Mikealson - Finsceal


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.