• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller



    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Finsceal -> Rick
    Fonseca -> Jacco
    Inermis -> Savannah
    Starkey -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Emrys -> Tara
    Cassia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Esgaroth -> Sofie
    Ardina -> Ellen
    Krull -> Emma
    Vipera -> Tialda
    Hashirama -> Samantha
    RlN -> Kelly
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther (misschien)
    Mairimis Suzanne/Suuz -> (misschien)
    Gomenasai -> Minke (misschien)
    Sillage -> Samantha (misschien)
    adorepaulien -> Paulien (misschien)



    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mocht je iemand willen bereiken in verband met de meeting, dan kun je Nikki (Assassin) een berichtje sturen: +31633164557







    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 21:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    Eigenlijk vind ik het best raar dat mensen eerst zeggen dat ze zeker komen en dan opeens niet meer kunnen. Je plant dit toch? Dan zorg je er toch voor dat je ook echt kunt en er niks anders op die dag bijkomt?

    Nou, zoiets kan onder bepaalde voorwaarden. Bijvoorbeeld, in mijn geval, als ik zeg dat ik 100% zeker kan en die datum vast plan, maar een week van tevoren mijn pa besluit naar Nederland te komen met z'n gezin - iets dat heel onregelmatig gebeurt - dan zou ik dat ook afzeggen. Dat zijn dingen die met een hele kleine kans toch onverwacht kunnen gebeuren, maar als je zulke onverwachte dingen al in calculeert, staat er waarschijnlijk bij de meetinglijst alleen maar (misschien) achter mensen hun naam XD.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Nou, zoiets kan onder bepaalde voorwaarden. Bijvoorbeeld, in mijn geval, als ik zeg dat ik 100% zeker kan en die datum vast plan, maar een week van tevoren mijn pa besluit naar Nederland te komen met z'n gezin - iets dat heel onregelmatig gebeurt - dan zou ik dat ook afzeggen. Dat zijn dingen die met een hele kleine kans toch onverwacht kunnen gebeuren, maar als je zulke onverwachte dingen al in calculeert, staat er waarschijnlijk bij de meetinglijst alleen maar (misschien) achter mensen hun naam XD.
    Like I said before, aan sommige dingen kun je echt niks doen / kun je echt niet verplaatsen / veranderen. Als je vader opeens komt zal ik echt niks zeggen hoor xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitchell, hoe laat gaan Nikki en jij met de bus? En welke ^^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    Mitchel, hoe laat gaan Nikki en jij met de bus? En welke ^^


    Wij nemen de 306, vanaf de Anne Franklaan om 11:12


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wij nemen de 306, vanaf de Anne Franklaan om 11:12


    Volgens mij zit ik daar dan in, ik neem de bus bij mij achter. Weet niet precies welke, maar ook rond 11 uur ^^
    [als alles nog doorgaat hier]

    EDIT; hij komt bij mij om 11:23. Nu weet ik niet precies of jullie daar dan in zitten

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 13:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe durf je mijn naam met 1 l te schrijven? Maakt niet uit dat je het hebt aangepast! D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hoe durf je mijn naam met 1 l te schrijven? Maakt niet uit dat je het hebt aangepast! D:


    Sorryyyyy, ik typte te snel! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik kan het niet betalen omdat ik mijn enkel heb gebroken en dus niet kan werken. Ik vind het heel jammer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    HazeI schreef:
    ik kan het niet betalen omdat ik mijn enkel heb gebroken en dus niet kan werken. Ik vind het heel jammer
    Aaawh, beterschap!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kom om 10 over 12 aan met de trein en dan moet ik nog uitzoeken hoe ik daar moet komen, dus ik ben een beetje later dan 12 uur ^^

    Ik moet wss voor een gedeelte zelf reizen dus het zou kunnen dat ik op de verkeerde trein stap.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ardina schreef:
    Ik kom om 10 over 12 aan met de trein en dan moet ik nog uitzoeken hoe ik daar moet komen, dus ik ben een beetje later dan 12 uur ^^

    Welke trein neem jij dan? Want ik dacht dat wij zouden samen reizen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Esgaroth schreef:
    (...)
    Welke trein neem jij dan? Want ik dacht dat wij zouden samen reizen?


    Ik ben 's ochtends in Ede en ik ga vanuit daar naar Amsterdam..

    Ardina schreef:
    (...)

    Ik ben 's ochtends in Ede en ik ga vanuit daar naar Amsterdam..

    Oh, oke. Dan weet ik dat.


    Deep inside, I've never felt alive

    Emrys schreef:
    Ik moet wss voor een gedeelte zelf reizen dus het zou kunnen dat ik op de verkeerde trein stap.

    Je hoeft maar met 1 trein:p als we nog dezelfde nemen
    En ik heb afgelopen 4 dagen niets aan school kunnen doen + een groot feest op zaterdag tot in de nacht, dus ik vind het wel logisch dat ik toch weer op mss terug wilde. Mijn school neem ik namelijk wel erg serieus.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."