• Hooi! (:
    Zondag 09 Februari 2014: Een Quizletmeeting!
    Ja zeker, een Quizletmeeting! En waar? In Amsterdam Centraal. Het wordt ontzettend gezellig zo met alle Q'ers die komen zullen! (:


    Voor de mensen die nog geen kaartje hebben hier kun je een retour kaartje voor 22 euro kopen. Je krijgt zelfs gratis eten, wie wil dat nou niet? :Y)
    Voorwaarden:
    - Deze aanbieding is te koop t/m 31 januari 2014
    - De tickets zijn te gebruiken t/m 28 februari 2014
    - Deze aanbieding bevat een NS e-ticket Dagretour naar Amsterdam Centraal Station, geldig op maandag t/m vrijdag na 9.00 uur, op zaterdag en zondag de hele dag en is alleen geldig i.c.m. de ticket(s) van dit uitje
    - Let op: het NS e-ticket Dagretour is niet geldig in treinen van Arriva, Breng, Connexxion, Veolia en Syntus
    - Niet geldig in Thalys Amsterdam - Parijs, met toeslag geldig in Intercity Direct tussen Schiphol en Rotterdam & ICE international
    Actie voorwaarden voor het eten
    - Actie geldt tegen inlevering van je uitgeprinte e-ticket bij de bediening van Il Girasole in hotel NH Carlton of Brasserie Schiller



    Lijst van mensen (misschien) komen:
    Kaa -> Yolanda
    Assassin -> Nikki
    DarkSavior -> Mitchell
    Finsceal -> Rick
    Fonseca -> Jacco
    Inermis -> Savannah
    Starkey -> Evelien
    LyraPhoenix -> Ellen
    Emrys -> Tara
    Cassia -> Kim
    Pukkelxding -> Annick
    Esgaroth -> Sofie
    Ardina -> Ellen
    Krull -> Emma
    Vipera -> Tialda
    Hashirama -> Samantha
    RlN -> Kelly
    MAK3Y0URM0V3 -> Esther (misschien)
    Mairimis Suzanne/Suuz -> (misschien)
    Gomenasai -> Minke (misschien)
    Sillage -> Samantha (misschien)
    adorepaulien -> Paulien (misschien)



    Plaats:
    Amsterdam Centraal, check voor het aankomstpunt even het bericht onderaan.

    Datum:
    Zondag 09 Februari 2014.
    Om 12.00 uur verzamelen we.




    Naamsveranderingen doorgeven, alsjeblieft!


    Mocht je iemand willen bereiken in verband met de meeting, dan kun je Nikki (Assassin) een berichtje sturen: +31633164557







    DarkSavior schreef:
    Goed, we hebben het meest handige punt gekozen (en dat was nog best moeilijk). We gaan verzamelen bij de vragenbalie die zo ver mogelijk aan de linkerkant zit als je de in/uitgang van het station in je rug hebt.



    Klik voor groter.

    Herkenningspunt:



    De plattegrond zelf.

    [ bericht aangepast op 22 april 2015 - 18:14 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 feb 2014 - 21:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eigenlijk vind ik het best raar dat mensen eerst zeggen dat ze zeker komen en dan opeens niet meer kunnen. Je plant dit toch? Dan zorg je er toch voor dat je ook echt kunt en er niks anders op die dag bijkomt?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Eigenlijk vind ik het best raar dat mensen eerst zeggen dat ze zeker komen en dan opeens niet meer kunnen. Je plant dit toch? Dan zorg je er toch voor dat je ook echt kunt en er niks anders op die dag bijkomt?


    Tsja, dat heb ik wel gedaan. Ik heb er een optreden voor afgezegd. :') Hoewel ik die sowieso pas later te horen kreeg en de meeting dus al gepland had staan dusja, haha.
    Maar er kan altijd iets gebeuren dat belangrijker is waardoor ze toch de meeting moeten afzeggen. You never know. Hoewel het wel jammer is dat er nu minder mensen komen, maar alsnog best veel! :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DarkSavior schreef:
    Eigenlijk vind ik het best raar dat mensen eerst zeggen dat ze zeker komen en dan opeens niet meer kunnen. Je plant dit toch? Dan zorg je er toch voor dat je ook echt kunt en er niks anders op die dag bijkomt?

    Sommige ouders kunnen nogal wispelturig zijn. Ik heb er gelukkig zelf geen last van, maar ik weet dat er zulk soort mensen zijn.


    Deep inside, I've never felt alive

    DarkSavior schreef:
    Eigenlijk vind ik het best raar dat mensen eerst zeggen dat ze zeker komen en dan opeens niet meer kunnen. Je plant dit toch? Dan zorg je er toch voor dat je ook echt kunt en er niks anders op die dag bijkomt?

    Mijn probleem is dat ik ziek ben geworden en momenteel niet weet of ik beter ben op het moment. Als het kon had ik mijn hoofd volgepropt met pijnstillers en was ik gekomen, maar de pijnstillers werken niet meer :')
    Maar goed, ik denk het er voor sommige mensen echt bij in is geschoten of omdat er belangrijkere dingen tussen zijn gekomen. Ik ga daar verder niet over oordelen.


    From these ashes, I will rise

    Ik heb het in de agenda gezet, maar er kunnen altijd dingen gebeuren
    Ik heb zaterdag een feestje waarvan ik weet, maar het had ook op de andere dag kunnen zijn, dan heb je nog het weer, gezondheid, vervoer, school, familie, en geld
    Er kan van alles aan de hand zijn


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    Ik heb het in de agenda gezet, maar er kunnen altijd dingen gebeuren
    Ik heb zaterdag een feestje waarvan ik weet, maar het had ook op de andere dag kunnen zijn, dan heb je nog het weer, gezondheid, vervoer, school, familie, en geld
    Er kan van alles aan de hand zijn


    Je gaat me niet weer in de steek laten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vrees dat ik niet kan. Ben half blut en ik denk niet dat ik voor zondag mijn salaris heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    1 ding ik kom nog steeds.

    En misschien met mijn zusje Mattelica en vriendin dreamlady.


    Als ze kunnen.


    Vampire + Servant = Servamp

    Als ik aan een treinkaartje kan komen, ga ik toch nog wel naar de meeting! *O*


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    DarkSavior schreef:
    Eigenlijk vind ik het best raar dat mensen eerst zeggen dat ze zeker komen en dan opeens niet meer kunnen. Je plant dit toch? Dan zorg je er toch voor dat je ook echt kunt en er niks anders op die dag bijkomt?
    nou het is wel erg makkelijk oordelen hoor. Maar in my defense de duo heeft een fout gemaakt waardoor ik deze maand met 100 euro moet rond komen. En als je op jezelf leeft is dat meer dan krap.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    vanuit waar stappen jullie allemaal op de trein?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Hengeloooo, hengelo-o-oo


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    @ 220912
    Jammer dat je niet komen kunt. Ik zal je van de lijst afhalen.

    @ LyraPhoenix

    Ik kan Mattelica niet op Q vinden, of is Mattelica haar voornaam en heeft ze geen Q?

    En zal ik je zusje en vriendin op ''misschien'' zetten of bij zeker?

    @ Vipera
    Zal ik je weer op de lijst zetten met een ''misschien'' achter je naam, of bij zeker?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had het niet over dingen waar je echt niks aan kunt doen zoals ziek zijn of de overheid die iets verneukt, maar goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik had het niet over dingen waar je echt niks aan kunt doen zoals ziek zijn of de overheid die iets verneukt, maar goed.
    in dat geval vergeef mijn eeuwige drang mjjzelf altijd te verdedigen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.