• Blub


    That is a perfect copy of reality.

    Junipher schreef:
    (...)

    Oh Ness.


    Het spijt me.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Bradleys schreef:
    Ik zou in dit geval zeggen dat je voor die vriend van M. moet gaan. Of het uitmaken met M. en dan eventjes niets doen. Het is erg kwetsend voor hem om daarna meteen een ander te nemen.


    Daarom, dat ga ik ook niet doen. Dat zou wel heel lullig zijn. Maar ik durf het niet uit te maken of zo. Ik weet niet. Want ik vind hem zo lief en naja, ik ben bang dat -dat andere een soort tijdelijke kleine crush is.


    Reality's overrated.

    Escada schreef:
    (...)

    Het spijt me.


    Dat hoeft niet Ness. Het is begrijpelijk dat je -je even niet zo goed voelt met alles.


    Reality's overrated.

    Junipher schreef:
    (...)

    Daarom, dat ga ik ook niet doen. Dat zou wel heel lullig zijn. Maar ik durf het niet uit te maken of zo. Ik weet niet. Want ik vind hem zo lief en naja, ik ben bang dat -dat andere een soort tijdelijke kleine crush is.


    Mag ik je eraan herinneren dat hij je zei dat hij bij je wou slapen en samen met je wou douchen? (als ik het niet verkeerd heb onthouden)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Junipher schreef:
    (...)

    Dat hoeft niet Ness. Het is begrijpelijk dat je -je even niet zo goed voelt met alles.


    Maar het is al maanden geleden, hoezo kan ik er niet gewoon over heen zijn. What the fuck is wrong with me?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Junipher schreef:
    (...)

    Daarom, dat ga ik ook niet doen. Dat zou wel heel lullig zijn. Maar ik durf het niet uit te maken of zo. Ik weet niet. Want ik vind hem zo lief en naja, ik ben bang dat -dat andere een soort tijdelijke kleine crush is.


    Wil je dat het uitgaat? Of wil je het niet? Het hangt allemaal van jezelf af. Maar het is wel oneerlijk tegenover hem dat je een ander ook leuk vindt.

    Escada schreef:
    (...)

    Mag ik je eraan herinneren dat hij je zei dat hij bij je wou slapen en samen met je wou douchen? (als ik het niet verkeerd heb onthouden)


    o_O

    Damn, tinypic doet het niet. Net nu ik mijn profiel wou veranderen en ik niet wist welke foto ik wou gebruiken..

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 17:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Gwalchmei schreef:
    Damn, tinypic doet het niet. Net nu ik mijn profiel wou veranderen en ik niet wist welke foto ik wou gebruiken..


    Moet ik het voor je proberen?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Welke babes, welke meh.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 18:00 ]


    Danmarks Dynamite.

    Kan iemand een woord noemen die bij mij past, echt iets wat mij beschrijft. Ik heb het momenteel dringend nodig..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Gwalchmei schreef:
    Welke babes, welke meh.



    2, for sure.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    (...)

    Mag ik je eraan herinneren dat hij je zei dat hij bij je wou slapen en samen met je wou douchen? (als ik het niet verkeerd heb onthouden)


    I know. Maar dat is iets jongensachtigsiets. Ik bedoel, hij zou nooit iets doen wat ikniet wil.


    Reality's overrated.

    Grr, is moeilijk Nessie hm.
    En oh ik vind de eerste leuker omg.


    Danmarks Dynamite.

    Escada schreef:
    Kan iemand een woord noemen die bij mij past, echt iets wat mij beschrijft. Ik heb het momenteel dringend nodig..


    Phenonemenesioam.


    Reality's overrated.