• Blub


    That is a perfect copy of reality.

    Toch niet heel veel veranderd aan m'n profiel. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Is het eigenlijk mogelijk dat een Mod of een ander belangrijk iemand een profiel dat niet meer gebruikt wordt verwijdert? Want ik wil zo graag een username van iemand die sinds 1 jaar al niet online is... :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Treaty schreef:
    Is het eigenlijk mogelijk dat een Mod of een ander belangrijk iemand een profiel dat niet meer gebruikt wordt verwijdert? Want ik wil zo graag een username van iemand die sinds 1 jaar al niet online is... :')


    Nope, dat doen ze niet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    I'm bored. Help.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    I'm bored. Help.


    Reality's overrated.

    NOEK!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    HI.


    Reality's overrated.

    Maar nu ga uk slapen. Mijn kop knalt zowat uit elkaar. Godnight baby.


    Reality's overrated.

    Bye Noekie (:

    Hi trouwens c:

    Ugh. Ik heb geen zin meer om te schrijven.. En dat terwijl er enkele mensen op me wachten :c


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wil een nieuwe bikini/badpak/tankini, beter gezegd, ik moet er eentje. Die ander was te klein en is weg gegooid. Nu heb ik wel een leuke top, twee zelfs, maar ik weet niet of ik wel een bikini mag van mijn vader.. En ze zijn niet eens zo duur, het is dat ik denk dat het niet mag. Mweh.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Hoezo "niet mag", Ness?

    Bradleys schreef:
    Hoezo "niet mag", Ness?


    Mijn vader is echt beschermend en wil me altijd beschermen. Zo ook voor de gierige jongens die je van alle kanten gaan bekijken. Dus waarschijnlijk mag het niet, ik mag ook geen shortjes aan dus ja.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Lief van je vader, maar hij moet je ooit wel eens loslaten. Elk meisje draagt een bikini :3