• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Maar dyslectie is een verzamelnaam voor: de betekenis van een woord niet kennen, een woord niet kunnen lezen of verkeerd spellen.
    (Dat laaste weet ik niet zeker of dat ook bij twee hoort, maar het zijn er drie)


    Ja, maar jij zei iets met cijfers en dat heeft niks met dyslectie te maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Ja, maar jij zei iets met cijfers en dat heeft niks met dyslectie te maken.


    I know, ik was alleen de benaming ervoor kwijt.
    Vandaar.
    En als ik moet uitleggen wat PDD-NOS is ben ik een dag bezig.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Haha, mijn dyslexie is ook pas in de vierde ontdekt, hoewel mijn leraar Duits in de tweede en derde het meteen doorhad. Ik heb gewoon heel veel handigheidjes om het te verbergen denk ik. Ik ben ook voornamelijk gewoon trager en kan bijvoorbeeld woordjes heel moeilijk automatiseren. Bewegingen kan ik wel automatiseren, maar dit gaat ook langzamer dan bij de meeste mensen (ja, dat hoort ook bij dyslexie). Verder ben ik wel goed in het onthouden van "logische" regels, dus werkwoord spelling is geen probleem en mijn talenten op school liggen meer bij vakken als Biologie en Natuurkunde. Ik kan Duits en Frans totaal niet, aangezien ik dus geen woordjes kan leren. Dit maakt dat ik wel goed ben in Latijn, waarbij je een woordenboek mag gebruiken. Ik heb het dus vooral met tijd en woordjes automatiseren. Best vaag eigenlijk, maar ik ben blij te weten dat het niet dom was en gewoon niet zo snel kon lezen, omdat ik een "handicap" had.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Haha, mijn dyslexie is ook pas in de vierde ontdekt, hoewel mijn leraar Duits in de tweede en derde het meteen doorhad. Ik heb gewoon heel veel handigheidjes om het te verbergen denk ik. Ik ben ook voornamelijk gewoon trager en kan bijvoorbeeld woordjes heel moeilijk automatiseren. Bewegingen kan ik wel automatiseren, maar dit gaat ook langzamer dan bij de meeste mensen (ja, dat hoort ook bij dyslexie). Verder ben ik wel goed in het onthouden van "logische" regels, dus werkwoord spelling is geen probleem en mijn talenten op school liggen meer bij vakken als Biologie en Natuurkunde. Ik kan Duits en Frans totaal niet, aangezien ik dus geen woordjes kan leren. Dit maakt dat ik wel goed ben in Latijn, waarbij je een woordenboek mag gebruiken. Ik heb het dus vooral met tijd en woordjes automatiseren. Best vaag eigenlijk, maar ik ben blij te weten dat het niet dom was en gewoon niet zo snel kon lezen, omdat ik een "handicap" had.


    Ik ben alleen slecht in snelheid van woorden lezen.
    De rest is totaal geen probleem voor mij.
    Wanneer ik leer kan ik wel Frans en Engels, haal ik vaak een 7 aan een 9 voor beide vakken.
    Alleen is mijn probleem met werkwoord spelling te danken aan dat ik het voor het eerst pas kreeg in groep 8(een jaar later dan de rest van mijn toenmalige klas)en dan nog wel van een irritante juf.
    Dus snapte ik het pas sinds vorig jaar echt.
    En ik ben ook geen talenknobbel ook niet met de taal die nooit word gesproken.
    Daarmee bedoel ik dat in Nederland het echte Nederlands kan, iedereen heeft wel een accent waardoor het wat extra heeft, dat is niet slecht bedoeld alleen is het overal anders, ga maar na.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Wie van jullie zitten hier allemaal nog op de middelbare school dan? ='D
    Iedereen? Ik voel me dan wel oud nu.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Wie van jullie zitten hier allemaal nog op de middelbare school dan? ='D
    Iedereen? Ik voel me dan wel oud nu.


    Ik nog wel helaas haha

    Yoda schreef:
    Wie van jullie zitten hier allemaal nog op de middelbare school dan? ='D
    Iedereen? Ik voel me dan wel oud nu.


    Nee, zit in de tweede. (Groep 2 :P)
    .
    .
    .|........|......|........|.
    .|...........|............|.
    .|........................|.
    .\....\_______/..../.
    ..\....................../..
    ...
    ...
    Nee, ik zit in de tweede klas van HAVO.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Yoda schreef:
    Wie van jullie zitten hier allemaal nog op de middelbare school dan? ='D
    Iedereen? Ik voel me dan wel oud nu.


    Laatste jaartje hoor c; Welke studie doe jij, als ik vragen mag?


    Happy Birthday my Potter!

    Finally. Mijn internet doet t weer. Mijn internet viel yit toen ik net mijn post had geschreven en nu ben ik alles kwijt. Hoe kan ik inspringen T-T


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oh en ok zit ook nog op de middelbare. Ik hoor in 4Havo te zitten maar ben blijven zitten id 2e dus... bambambam. Ik doe 3Havo


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    En bij mij ook hoor.
    2 HAVO, nog dan maar. (Probeer later door te gaan naar een wat hoger niveau als het lukt)
    Ik voel me niet echt klein, maar meer lonely.


    Ik wil Vwo Plus doen (huil) Daar krijg je Latijns...

    Thalin schreef:
    (...)

    Dan ben je (als het goed is) maar een jaartje jonger dan ik ben hoor. So don't worry.


    Weet niet hoe oud jij bent, maar ik ben nu twaalf en nét voor de zomervakantie 13.

    Yoda schreef:
    Wie van jullie zitten hier allemaal nog op de middelbare school dan? ='D
    Iedereen? Ik voel me dan wel oud nu.


    Ik.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Iedereen heeft van die hoge niveau's

    Ik doe 4 VMBO Kader nog wel.


    Vampire + Servant = Servamp

    @MyHome
    Les 1: Het is Latijn zonder s aan het einde c;


    Happy Birthday my Potter!

    @MyHome

    Les 2: Frans, Spaans en Italiaans zijn onder anderen uit het Latijn ontstaan, als je die talen goed kan zou je waarschijnlijk Latijn ook nog kunnen misschien.

    (Meer weet ik niet, omdat ik geen Gymnasium/Master doet zoals ik zei)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    LyraPhoenix schreef:
    Iedereen heeft van die hoge niveau's

    Ik doe 4 VMBO Kader nog wel.


    Wat maakt dat nou uit? hahaha daar is niks mis mee ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.