• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Mijn naam is ellen.

    Lyra is mijn schrijfster naam.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics. Bij mij thuis is een storing, waardoor ik geen internet telefoon of tv heb, dus weet niet wanneer ik kan reageren. Ben nu op school, dus misschien kan ik tijd vinden om vanuit hier te reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh haha, ik heb Thade het weer laten veranderen van regenachtig naar zonnig.. Is dat heel erg? Aangezien iedereen daar nu rekening mee moet houden is dat misschien niet heel handig. Zal ik het veranderen of niet?

    Iemand voor mijn lerares? Of iemand die ook docent speelt? :3

    Ooh, als jullie dat niet erg vinden, wil ik liever mijn echte naam niet zeggen. Ik vind het niet echt prettig, als ik dat op internet zet. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. :')


    One Who Travels A Higher Path.

    Dehlia is zonnig gekleed, dus voor haar is het goed c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    XSoulmatesX schreef:
    Iemand voor mijn lerares? Of iemand die ook docent speelt? :3

    Ooh, als jullie dat niet erg vinden, wil ik liever mijn echte naam niet zeggen. Ik vind het niet echt prettig, als ik dat op internet zet. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. :')


    Ik heb hector die wel langs kan komen.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik heb hector die wel langs kan komen.


    Ja, is goed! :3


    One Who Travels A Higher Path.

    XSoulmatesX schreef:
    Iemand voor mijn lerares? Of iemand die ook docent speelt? :3

    Ooh, als jullie dat niet erg vinden, wil ik liever mijn echte naam niet zeggen. Ik vind het niet echt prettig, als ik dat op internet zet. Ik hoop dat jullie dat niet erg vinden. :')


    Lol. Geeft niet. Het is meer zodat het wat makkelijker is om te zeggen maar het hoeft niet.^^ Ik doop je wel gwn tot Soul.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik ben Anna Maria, waar weer Annemiek van is gemaakt, maar meestal luister ik gewoon naar Miek(je), dus houd het daar maar op. En mijn internet, telefoon en televisie doen het weer, dus ik ben bezig met een post ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Le me is Saar ;3

    Iemand waar Alex of Sam misschien naartoe kan sturen :3
    + Fleur en Zaiphon kennen Ryan en Alex / Yoru en Samantha elkaar al als vrienden/ minder goede vrienden of gewoon als kennissen ofzo? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Le me is Saar ;3

    Iemand waar Alex of Sam misschien naartoe kan sturen :3
    + Fleur en Zaiphon kennen Ryan en Alex / Yoru en Samantha elkaar al als vrienden/ minder goede vrienden of gewoon als kennissen ofzo? :3


    Ik heb Neva, maar ze is een beetje emotieloos tegen mensen die ze niet goed kent of waarvan ze weet dat ze haar emoties in de war gooien...


    Happy Birthday my Potter!

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Specially name have you.


    and @Thalin, Thank you ^^


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ^ you're welcome!


    Ik ben vanavond vanaf kwart voor zeven weg trouwens, ik ga weer kijken bij de pup die we binnenkort krijgen! Dus dan kan ik niet posten.

    Oeeh pup! ^

    Ik ga ff een beginpost schrijven,


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Thalin schreef:
    ^ you're welcome!


    Ik ben vanavond vanaf kwart voor zeven weg trouwens, ik ga weer kijken bij de pup die we binnenkort krijgen! Dus dan kan ik niet posten.


    Oh wat leuk! Wat voor ras?


    Happy Birthday my Potter!