• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Thalin schreef:
    (...)

    Dat je weet wat stijlfouten zijn betekend niet dat je een nerd bent hoor, haha. Wij hebben er ook veel lessen over gehad (mijn leraar vond het erg belangrijk, wat ik wel kan begrijpen) en ik weet er nu redelijk veel van al maak ik volgens mij nog wel eens fouten.


    Kan ik vragen wanneer jullie dat ongeveer kregen.
    Ik heb het serieus waar nog nooit gehad.
    Niet eens over gehoord. :/
    (Tenzij jullie uit Vlaanderen komen, want dat kan het voor een deel uitleggen, namelijk Belgen kunnen over het algemeen beter Nederlands dan 'Nederlanders')


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Lethe schreef:
    SE= Schoolexamen.

    En nee, ik bedoel stijlfouten. Bijvoorbeeld "ronde cirkel", dat is fout, want een cirkel is altijd rond, dat erbij zetten is dus overbodig :')
    Maar ook superveel mensen op Q gebruiken een "dat/als of dat/wanneer-constructie", dat mag ook niet xd

    Ik voel me echt een nerd nu ._.


    Ik had een 7,3 voor het stijlfouten, spelfouten en interpunctie SE en ik was blij en dat was het dan ook. Er wordt idd een heleboel fout gedaan, maar zolang ik het niet heel erg vindt opvallen, stoor ik mij er niet aan. Ik weet dat ik zelf ook genoeg fouten maak. Alleen het gebruik van dingen als "beter als mij" vind ik vreselijk.

    Zit in de zesde van het gymnasium. Stijlfouten kwamen bij mij denk in de tweede of derde? En ik ben Nederlander.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 23:46 ]


    Happy Birthday my Potter!

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Kan ik vragen wanneer jullie dat ongeveer kregen.
    Ik heb het serieus waar nog nooit gehad.
    Niet eens over gehoord. :/
    (Tenzij jullie uit Vlaanderen komen, want dat kan het voor een deel uitleggen, namelijk Belgen kunnen over het algemeen beter Nederlands dan 'Nederlanders')


    Klas 4 havo. Daarvoor had ik nog nooit van stijlfouten gehoord (':
    Ik denk dat het verschilt per school in welk jaar je er les over krijgt trouwens.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 23:40 ]

    Thalin schreef:
    (...)

    Klas 4 havo. Daarvoor had ik nog nooit van stijlfouten gehoord (':


    Maar je bent dertien, hoe kan je dan in havo 4 zitten o.o


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    (...)

    Maar je bent dertien, hoe kan je dan in havo 4 zitten o.o


    Haha, twee klassen overslaan. Of eigenlijk groepen, want het was op de basisschool.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 23:42 ]

    Raar, maar alsnog geluksvogel. :/
    Maar ik zit nog in het tweede van HAVO en in mijn Nederlands boek zie ik nog niks er over.
    Dus misschien derde-vierde jaar ofzo denk ik.
    Ik haal aardig goede cijfers voor elk vak, maar Nederlands had ik alleen een 6,5 omdat het door een groot aantal werd gedeeld. (Ongeveer door 7-8 cijfers)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    Raar, maar alsnog geluksvogel. :/
    Maar ik zit nog in het tweede van HAVO en in mijn Nederlands boek zie ik nog niks er over.
    Dus misschien derde-vierde jaar ofzo denk ik.
    Ik haal aardig goede cijfers voor elk vak, maar Nederlands had ik alleen een 6,5 omdat het door een groot aantal werd gedeeld. (Ongeveer door 7-8 cijfers)


    Geloof me, ik ben geen geluksvogel. Ik wil niet zeggen dat ik gepest werd want zo erg was het niet, maar ik kreeg (en krijg trouwens) er elke dag wel opmerkingen over en die waren niet altijd positief.

    Thalin schreef:
    (...)

    Geloof me, ik ben geen geluksvogel. Ik wil niet zeggen dat ik gepest werd want zo erg was het niet, maar ik kreeg (en krijg trouwens) er elke dag wel opmerkingen over en die waren niet altijd positief.


    Ach kan ik begrijpen dat je het niet leuk zou vinden.
    Maar met elke beslissing die je maakt kom je terecht op een andere weg.
    En sommige wegen worden je gegeven vanaf het begin.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Thalin schreef:
    (...)

    Geloof me, ik ben geen geluksvogel. Ik wil niet zeggen dat ik gepest werd want zo erg was het niet, maar ik kreeg (en krijg trouwens) er elke dag wel opmerkingen over en die waren niet altijd positief.


    Vervelend. Stomme mensen die altijd gemene opmerkingen moeten maken, omdat ze jaloers zijn of wat dan ook :c . Weet je wat ik mij afvroeg? Nu je erop terugkijkt, had je dan liever niet die twee klassen overgeslagen of wel? Gewoon nieuwsgierigheid. Ikzelf heb overigens op een basisschool gezeten met niveaugroepen, waardoor je geen klas over hoeft te slaan om op jouw niveau te kunnen werken. Dat vond ik echt een prettig systeem, want dan blijf je wel bij je leeftijdsgenoten zitten, maar verveel je je niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Vervelend. Stomme mensen die altijd gemene opmerkingen moeten maken, omdat ze jaloers zijn of wat dan ook :c . Weet je wat ik mij afvroeg? Nu je erop terugkijkt, had je dan liever niet die twee klassen overgeslagen of wel? Gewoon nieuwsgierigheid. Ikzelf heb overigens op een basisschool gezeten met niveaugroepen, waardoor je geen klas over hoeft te slaan om op jouw niveau te kunnen werken. Dat vond ik echt een prettig systeem, want dan blijf je wel bij je leeftijdsgenoten zitten, maar verveel je je niet.


    Ja precies, en nooit stilstaan bij wat ze zeggen.
    Ik denk dat ik wel die twee klassen over zou slaan, omdat ik me op de basisschool ook al helemaal niet lekker voelde in de groep en in m'n eigen vel en ik verveelde me dankzij het lage niveau etc, en ik denk niet dat ik er gelukkiger van zou zijn geworden als ik wel gewoon de volle acht jaar had gedaan.
    Ik was dan wel sowieso naar een andere middelbareschool gegaan, aangezien die waar ik nu op zit gewoon echt klote is.

    Zo'n basisschool wil ik ook! Al zat ik ook niet lekker bij m'n leeftijdsgenoten en dat probleem wordt dan helaas niet opgelost.

    Hele late MT, had die nu par opgemerkt xD


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Ach kan ik begrijpen dat je het niet leuk zou vinden.
    Maar met elke beslissing die je maakt kom je terecht op een andere weg.
    En sommige wegen worden je gegeven vanaf het begin.


    Dat is heel mooi gezegd maar het slaat nergens op, sorry. Ik kon op die leeftijd nog geen beslissingen voor mezelf maken. En ik denk niet dat het mijn schuld is dat ik nu jonger ben dan de mensen met wie ik omga.

    Jafar schreef:
    (...)

    Vervelend. Stomme mensen die altijd gemene opmerkingen moeten maken, omdat ze jaloers zijn of wat dan ook :c . Weet je wat ik mij afvroeg? Nu je erop terugkijkt, had je dan liever niet die twee klassen overgeslagen of wel? Gewoon nieuwsgierigheid. Ikzelf heb overigens op een basisschool gezeten met niveaugroepen, waardoor je geen klas over hoeft te slaan om op jouw niveau te kunnen werken. Dat vond ik echt een prettig systeem, want dan blijf je wel bij je leeftijdsgenoten zitten, maar verveel je je niet.


    Waar heb je op school gezeten waar ze dat in hemelsnaam doen?
    Ikzelf had met sommige vakken(rekenen) een veel te laag niveau.
    Maar alleen met spelling was ik gewoon slecht. (Werd ook op onder niveau gehouden dan mijn leeftijdsgenoten)
    En mijn snelheid van lezen is niet helemaal geweldig.
    Maar de rest zit ik gewoon op mijn niveau of juist veel hoger.
    Ookal ben ik niet eens slim, ik heb gewoon heel veel enthousiasme om te leren van wat ik nog niet weet.
    Daarom vroeg ik gister ook wat stijlfouten zijn.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Thalin schreef:
    (...)

    Dat is heel mooi gezegd maar het slaat nergens op, sorry. Ik kon op die leeftijd nog geen beslissingen voor mezelf maken. En ik denk niet dat het mijn schuld is dat ik nu jonger ben dan de mensen met wie ik omga.


    Sorry. :(
    Ik heb nogal belangrijke keuzes moeten maken in mijn leven.
    En die moest ik nemen.
    Lastig om uit te leggen.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    laat maar lol

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 11:51 ]