• Enjoy.:Y)

    NCIS aka Fleur
    TheDarkKing aka Lars
    Yoda aka Samantha
    Raccoon aka Saar
    XSoulMatesX aka Soul
    Thalin aka Evi
    Inamabilis aka Amparo
    Lethe aka Cheryl
    LyraPhoenix aka Ellen
    Jafar aka Miek(je)

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 13:39 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Raccoon schreef:
    (...)

    In het vorige topic waren de school kleuren voor Brighton blauw en die van Guillotine rood, tenzij Fleur andere kleuren in gedachten heeft.


    En worden eigenlijk nog de logo's van de school ervoor gebruikt?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Haha nu iedereen zijn of haar naam aan het opbiechten is kan ik net zo goed beginnen xD
    Mijn officiële naam is An-Marie, maar aangezien mijn verleden die naam niet echt veel goeds gebracht heeft (En de persoonlijkheid die daarbij hoorde me nogal bang maakte) Heb ik m'n ouders gesmeekt om een tweede naam, en die heb ik nu. Maar ik gebruik hem overal voor; Cato.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Ik vind het trouwens echt raar dat er een personage Samantha heet. Nu voel ik me steeds aangesproken x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik vind het trouwens echt raar dat er een personage Samantha heet. Nu voel ik me steeds aangesproken x'D


    Heet jij dan zo?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    MyHome schreef:
    Haha nu iedereen zijn of haar naam aan het opbiechten is kan ik net zo goed beginnen xD
    Mijn officiële naam is An-Marie, maar aangezien mijn verleden die naam niet echt veel goeds gebracht heeft (En de persoonlijkheid die daarbij hoorde me nogal bang maakte) Heb ik m'n ouders gesmeekt om een tweede naam, en die heb ik nu. Maar ik gebruik hem overal voor; Cato.


    Wat betekent het dan eigenlijk?


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Heet jij dan zo?


    Yup :Y) Samantha hier. Hallo. Aangenaam kennis te maken. :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik vind het trouwens echt raar dat er een personage Samantha heet. Nu voel ik me steeds aangesproken x'D


    Betekent wel dat je naam zo mooi is, dat mensen hem aan hun personages geven ^^


    Happy Birthday my Potter!

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    Wat betekent het dan eigenlijk?


    Er was een tijd waarop ik mijn woede onbewust op andere mensen afgereageerd heb, en in zekere zin in de richting van pesten ging. Toen iemand me daar mee confronteerde was ik zo geschrokken dat ik eigenlijk nooit meer met die persoonlijkheid te maken wou hebben, en een schone lei wou beginnen. Maar de naam en alles bleef me achtervolgen. Zo is dat dus gegaan. Het was veel erger dan het hier zo lijkt.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Yoda schreef:
    (...)

    Yup :Y) Samantha hier. Hallo. Aangenaam kennis te maken. :Y)


    Goh, ik heet Lars ooit iemand gezien op quizlet die die naam gebruikt. :/
    En toch is het nog best een populaire naam.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    MyHome schreef:
    (...)

    Er was een tijd waarop ik mijn woede onbewust op andere mensen afgereageerd heb, en in zekere zin in de richting van pesten ging. Toen iemand me daar mee confronteerde was ik zo geschrokken dat ik eigenlijk nooit meer met die persoonlijkheid te maken wou hebben, en een schone lei wou beginnen. Maar de naam en alles bleef me achtervolgen. Zo is dat dus gegaan. Het was veel erger dan het hier zo lijkt.


    Oké, ik heb een afkorting van mijn drie namen bij elkaar een tijd mee gepest.
    Maar ik maak me daar geen druk om.
    Ik heb anders mensen bijna vermoord, dus ik nogal kansen gehad dat ik niet ben waar ik nu ben.
    Ach ik ben verbeterd in die zinnen en ben nu ouder/wijzer geworden.
    Immers blijven die herinneringen in mijn hoofd rondspoken.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Yoda schreef:
    Ik vind het trouwens echt raar dat er een personage Samantha heet. Nu voel ik me steeds aangesproken x'D


    Hahahah :') Ik had dat echt niet door :3 Ik vind dat je een erg mooie naam hebt ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Le me is Saar ;3

    Iemand waar Alex of Sam misschien naartoe kan sturen :3
    + Fleur en Zaiphon kennen Ryan en Alex / Yoru en Samantha elkaar al als vrienden/ minder goede vrienden of gewoon als kennissen ofzo? :3


    Misschien minder goede vrienden? Want dat gaat dan nog wat worden.:'D


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    NCIS schreef:
    (...)

    Misschien minder goede vrienden? Want dat gaat dan nog wat worden.:'D


    Heheh is goed :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    NCIS schreef:
    (...)

    Lol. Geeft niet. Het is meer zodat het wat makkelijker is om te zeggen maar het hoeft niet.^^ Ik doop je wel gwn tot Soul.:Y)



    Hahahah, nee dat begrijp ik. Het is inderdaad dan makkelijker. :3 Nou, jongens jullie horen het. Ik word gedoopt tot Soul, hahahaha LOL :')

    @Yoda: Ik vind je naam ook heel erg mooi!! :3


    One Who Travels A Higher Path.

    Het zou kunnen dat ik vanavond niet online ga zijn.Ik ben namelijk op vakantie voor een weekend ;3 hopelijk is er wifi,maar ik gok dat ik er voor vanavond geen zal hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH