• Warning: Kan spoilers bevatten!

Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier.

Pretty Little Liars:
    Assassin
    Valentino
    Starkey
    Requille
    Occult
    Fourtris
    Bastille
    Davies
    Yayde
    Gailybell
    Pompeji
    Morticia
    Moirea
    Chip
    Usha
    Snowqeeun
    Maleficia
    Quina
    Teresa
    Montrose
    Querencia
    MarshmallowS
    Radley
    IRWlN

Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

Oude topics:

Halloweenspecial seizoen 4 en Ravenswood!
    PLL Halloween Special Part 1 (PLL S04E13)
    PLL Halloween Special Part 2 (Ravenswood S01E01)

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 18:10 ]

-

A good book on your shelf is a friend that turns its back on you and remains a friend. ~Author Unknown

Aldea schreef:
    Yes,, Bye bye Ravenswood.

En omg, deze aflevering was goooooood gewoonweg :9~ Het voelt echt als 'PLL' weer. Niet een aflevering die in feite om niks draait.

Maar Blegh, was dat echt de reden dat Ezra de liars ging stalken? Ik geloof hem toch niet helemaal. Oke, eigenlijk geloof ik hem wel maar ben ik nogal teleurgesteld. Ik dacht dat Ezra een hoop opgekropte woede had naar al de liars en dan kom je erachter dat ie alleen maar een boek wilde schrijven? En arme Aria zeg.

Maar dat verklaart niet waarom hij al die computerschermen had...

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 16:25 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik ga straks kijken omg D:

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Deze theorie las ik net op tumblr.

I think that Ali orchestrated her death as the ultimate “lie”. In Shadow Play, Toby tells Spencer to look at the pages. This could be referring to the diary, but I think it is referring to the book that Ezra was writing. It is emphasized in 4x20 and the first paragraph we say is about how easily Ali could lie about anything and everything & then screams out “Lies beget lies” - lies bring more lies.

What if Ali faked her death, ensuring that she would be buried alive and then set it up so Grunwald would come take her out in the end?

There has been a lot of emphasis put upon Spencer, her drugs and not remembering anything. It’s shady. But what if really saw that night Ali disappeared was Ali orchestrating what was happening. Ali could have drugged the girls so they would not wake up, only Spencer was high on amphetamines and managed to fight it off and see what she was up to.

I think Spencer’s renewed use of the drugs is allowing her to remember things from the last time that she was on them - known as context-dependent memory. When you can only remember certain memories that happened when you return to a similar state. I think this is why A is trying to shift the focus onto Spencer (and why Shadow Play has just recently happened)- because Spencer could remember the truth any day now.

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 16:39 ]

Caim schreef:

I think that Ali orchestrated her death as the ultimate “lie”. In Shadow Play, Toby tells Spencer to look at the pages. This could be referring to the diary, but I think it is referring to the book that Ezra was writing. It is emphasized in 4x20 and the first paragraph we say is about how easily Ali could lie about anything and everything & then screams out “Lies beget lies” - lies bring more lies.

What if Ali faked her death, ensuring that she would be buried alive and then set it up so Grunwald would come take her out in the end?

There has been a lot of emphasis put upon Spencer, her drugs and not remembering anything. It’s shady. But what if really saw that night Ali disappeared was Ali orchestrating what was happening. Ali could have drugged the girls so they would not wake up, only Spencer was high on amphetamines and managed to fight it off and see what she was up to.

I think Spencer’s renewed use of the drugs is allowing her to remember things from the last time that she was on them - known as context-dependent memory. When you can only remember certain memories that happened when you return to a similar state. I think this is why A is trying to shift the focus onto Spencer (and why Shadow Play has just recently happened)- because Spencer could remember the truth any day now.

Klinkt als een goede theorie! D: Ben wel echt héél nieuwsgierig nu :p

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Wat een teleurstelling..

Serieus, het ging Ezra alleen maar om een boek? Man wat een anticlimax. Ik mag hopen dat er meer achter zit en dit niet echt zo is. Daarbij begin ik het wel redelijk beu te worden. Er blijven maar meer vragen komen in plaats van antwoorden en dat terwijl we al bijna aan het einde van seizoen 4 zijn.

Tomas schreef:
    Wat een teleurstelling..

Serieus, het ging Ezra alleen maar om een boek? Man wat een anticlimax. Ik mag hopen dat er meer achter zit en dit niet echt zo is. Daarbij begin ik het wel redelijk beu te worden. Er blijven maar meer vragen komen in plaats van antwoorden en dat terwijl we al bijna aan het einde van seizoen 4 zijn.

Ja, wat dat betreft is het plot van de boeken sterker denk ik.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Ik las ergens dat Marlene had gezegd dat Ezra niet A is, maar misschien is hij degene met een tweeling :')

Oh mennnn. Ik brak bij die ketting die Toby gaf, omg. En die chick in de dierentuin was Mona, 100% zeker. En urghhhh Aria Ik denk en hoop trouwens dat het boek niet de volledige waarheid is. Een deel, misschien, maar is het dan nodig om ze bijna allemaal bijna te vermoorden en zo? o.o

WTH IS THIS

*confused*

Caim schreef:

Oeh interessant!

Vond deze aflevering echt heel goed.
    Ik ben niet teleurgesteld over dat Ezra niet A is. Hij is alsnog niet helemaal te vertrouwen en ik blijf het interessant vinden. Arme Aria.
    En heb echt medelijden met Spencer. :c
    Wie denken jullie dat die papieren opraapte aan het einde? Is dat dan gewoon Ezra of niet?

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 18:47 ]

You are beautiful, you are love.

Gwaihir schreef:
    (...)

Oeh interessant!

Vond deze aflevering echt heel goed.
    Ik ben niet teleurgesteld over dat Ezra niet A is. Hij is alsnog niet helemaal te vertrouwen en ik blijf het interessant vinden. Arme Aria.
    En heb echt medelijden met Spencer. :c
    Wie denken jullie dat die papieren opraapte aan het einde? Is dat dan gewoon Ezra of niet?

Ik hoop dat het Ezra was. Anders komen het in verkeerde handen terecht en we weten allemaal wat er in die serie gebeurd als dingens in de verkeerde hand vallen.

-

Occult schreef:
    Oh mennnn. Ik brak bij die ketting die Toby gaf, omg. En die chick in de dierentuin was Mona, 100% zeker. En urghhhh Aria Ik denk en hoop trouwens dat het boek niet de volledige waarheid is. Een deel, misschien, maar is het dan nodig om ze bijna allemaal bijna te vermoorden en zo? o.o

Hè? Heb ik iets gemist? :')

Occult schreef:
    WTH IS THIS

*confused*

En huh, postte Marlene dat? Want dat zou wel gek zijn en best wel een dikke anticlimax :a

BastiIIe schreef:
    (...)
    En huh, postte Marlene dat? Want dat zou wel gek zijn en best wel een dikke anticlimax :a

Ik bedoel bijvoorbeeld Hanna die aangereden werd, die lift met Jason en Emily (dacht ik), dat soort dingen. En dat is dan misschien niet Ezra zelf geweest, maar het was wel allemaal door A. Als ik het me goed herinner, hoor :'D Is allemaal wel heel lang geleden.

En ik weet niet of Marlene dat heeft gepost, ik kreeg het plaatje van een vriendin die PLL ook helemaal volgt, haha.

Occult schreef:
    (...)
    Ik bedoel bijvoorbeeld Hanna die aangereden werd, die lift met Jason en Emily (dacht ik), dat soort dingen. En dat is dan misschien niet Ezra zelf geweest, maar het was wel allemaal door A. Als ik het me goed herinner, hoor :'D Is allemaal wel heel lang geleden.

En ik weet niet of Marlene dat heeft gepost, ik kreeg het plaatje van een vriendin die PLL ook helemaal volgt, haha.

Ohja die dingen, dat zou inderdaad wel maf zijn :l En bwuh, ik denk niet dat het Marlene was dan, die spoilt nooit zulke grote dingen en dan zou ook niemand meer kijken.