• Pffff,

    Ik ben zo gefrustreerd,
    Waarom?
    Ik had voor de vorige wiskunde toets een 4,4 en dat is afgerond een 4 en dan mag je dus niet over.
    Nu heb ik dus om er voor te zorgen dat ik een 4,6 halen 15 uur werk aan besteedt inclusief 5 keer bijles.
    En heb ik een 4,5
    Nu sta ik dus een 4,45 wat mijn school afrond als 4 terwijl dat afgerond een 4,5 zou zijn en dat een 5 is.
    En mag ik dus nog steeds niet over.
    Nu heb ik dus nog een herkansing en 2 andere wiskunde toetsen, maar alsnog.
    Ik voel me flink lullig.

    Om dit topic nuttig te houden, iemand ooit zoiets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:33 ]


    nothing is true, everything is permitted.

    Mijn eerste keer voor mijn examens was ik gezakt op de in dat jaar nieuw geldende regel: je moest voor het totaal van je centraal schriftelijke examens een 5,5 gemiddeld halen. Ik had de eerste keer een gemiddelde van 5,43. Tja. Ik had het wel heel makkelijk weer opgehaald, maar je voelt je wel knap lullig. Er waren mensen met een slechtere eindlijst die wel al hun einddiploma hadden gehaald op het moment dat ik gezakt was. Not fair. Maar ik ben dus uiteindelijk wel geslaagd haha.


    Life is hard and then we die

    Kom op, kom op, kom op nou.

    Dat voelt inderdaad heel lullig. Heel erg veel succes met de herkansing, hopelijk scoor je hoger deze keer!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 22:37 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    ben ik blij dat school voor mij voorbij is, ik had hetzelfde probleem als jou altijd!

    veel succes nog!


    It's just the way you smile.

    Heel lullig, inderdaad. Ik zit met hetzelfde probleem. Wiskunde is gewoon niet mijn ding en ik sta nu een 4,4, ook afgerond een 4.

    In de tweede klas stond ik een 5,49 voor aardrijkskunde, wat betekende dat ik drie verliespunten had en daardoor een bespreekgeval werd. Ben uiteindelijk wel overgegaan, maar die 5 stond flink lullig op mijn cijferlijst.


    Searching heavens for another earth

    Murderhouse schreef:
    Kom op, kom op, kom op nou.

    Dat voelt inderdaad heel lullig. Heel erg veel succes met de herkansing, hopelijk scoor je hoger deze keer!


    When things are at their worst, keep on going, this means they can only get better from here.

    Echt zulke dingen...
    Grrrr


    nothing is true, everything is permitted.

    Weet je zeker dat je wel goed hebt geoefend enzo? :') 15 uur + bijles en nog steeds een onvoldoende?
    idk.


    I live for the applause, you will die for it.

    Murderhouse schreef:
    Kom op, kom op, kom op nou.

    Dat dacht ik ook meteen.
    En ja, dat soort cijfers net achter de komma suckt gewoon. Ik heb er ook flink mee gestruggeld toen ik nog op de middelbare school zat. :/ Constant rekenen of je nou net een vijf of zes had :/..


    ars moriendi

    Tja, een 4,45 is geen 4,5 en 't is dus niet meer dan logisch dat het wordt afgerond naar aan 4. Wel flink balen dat je na zoveel bijles nog steeds zo'n slecht cijfer haalt. Heb je zelf enig idee waardoor het komt? Want als je na zoveel moeite nog steeds geen voldoende haalt, is het misschien gewoon te hoog gegrepen.


    i put the fun in funeral

    ik dacht aan de basic fit reclame

    Ik sta 7 onvoldoendes maar das niet lullig, gewoon mn eigen schuld.

    succes met wiskunde, ik weet zeker dat het je gaat lukken!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Rivaille schreef:
    Weet je zeker dat je wel goed hebt geoefend enzo? :') 15 uur + bijles en nog steeds een onvoldoende?
    idk.



    Ik heb me kapot geoefend, hier kun je niks op aanmerken.


    nothing is true, everything is permitted.

    Audacity schreef:
    Tja, een 4,45 is geen 4,5 en 't is dus niet meer dan logisch dat het wordt afgerond naar aan 4. Wel flink balen dat je na zoveel bijles nog steeds zo'n slecht cijfer haalt. Heb je zelf enig idee waardoor het komt? Want als je na zoveel moeite nog steeds geen voldoende haalt, is het misschien gewoon te hoog gegrepen.


    Wiskunde is te hoog gegrepen, maar de rest van de vakken gaat mij simpel af.
    En als ik er een 5 van maak is het prima.


    nothing is true, everything is permitted.

    Awh, dat sucks heel erg.


    -

    Wacht even... Met één vier mag je niet over? Doet jouw school niet aan compensatie? Dat daar bijvoorbeeld een acht tegenover staat, zodat je punt opgehaald wordt?
    Ik snap dat het best rot is. Ik heb het alleen meestal niet vaak meegemaakt, omdat tot en met de vierde klas geen zak gedaan heb, en toen ik eindelijk mijn best ging doen, kwamen er ook de hoge punten :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Murderhouse schreef:
    Kom op, kom op, kom op nou.

    Dat voelt inderdaad heel lullig. Heel erg veel succes met de herkansing, hopelijk scoor je hoger deze keer!


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef