• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Gestalt schreef:
    Ik heb net mijn eerste aardbeving overleefd... Oké, dat is een beetje overdreven.
    Er is weer een aardbeving geweest in Groningen en deze schijnt tot in de stad te voelen te zijn geweest.


    Wow, best eng..


    16 - 09 - '17

    Ja, eigenlijk best wel. Ik moet er niet aandenken dat er echt eentje komt met een kracht van 5 op de schaal van Richter. Brr.


    I am an idiot, I move.

    Gestalt schreef:
    Ja, eigenlijk best wel. Ik moet er niet aandenken dat er echt eentje komt met een kracht van 5 op de schaal van Richter. Brr.


    Snap ik, voor zo'n dingen ben ik dus echt bang.


    16 - 09 - '17

    Bah, wat akelig. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben bang dat ik ooit in een lift terecht kom die vastloopt waardoor ik er niet meer uit kan. Dat zou ik echt eng vinden. Al lijkt me een aardbeving ook erg eng Andrea!


    Life is hard and then we die

    Een echte zware aardbeving lijkt me echt eng, bah. Er was wel een keer een aardbeving vlakbij Nijmegen en dat voelden we hier nog (ik woon in Venlo) en toen dacht ik dat er iemand tegen de tafel zat te duwen, maar dat waren gewoon de trillingen van de aardbeving.

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 23:01 ]


    Take risks and conquer your fears.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik ben bang dat ik ooit in een lift terecht kom die vastloopt waardoor ik er niet meer uit kan. Dat zou ik echt eng vinden. Al lijkt me een aardbeving ook erg eng Andrea!


    Zwijg me er van. Vorig jaar zat ik op stage op de boekhouding in een ziekenhuis en hun archief was in een ander gebouw een straat verder. Dat was zo'n verlaten oud en vies gebouw. Je moest helemaal naar de zolder om op dat archief te komen, dat waren maar liefst 7 verdiepingen. Dus die man waarmee ik daar altijd naartoe ging vond niet beter om altijd die oude lift te gebruiken die vaak vast hing, ik had dus altijd schrik dat we zouden vasthangen. Het was zo'n stinkende, kleine, benauwde lift met een zwakke lamp er in. Ben blij dat ik er nooit in vast ben komen te zitten.


    16 - 09 - '17

    Ivyrise schreef:
    Een echte zware aardbeving lijkt me echt eng, bah. Er was wel een keer een aardbeving vlakbij Nijmegen en dat voelden we hier nog (ik woon in Venlo) en toen dacht ik dat er iemand tegen de tafel zat te duwen, maar dat waren gewoon de trillingen van de aardbeving.


    Bah, eng


    16 - 09 - '17

    Ieew... Klinkt ook niet echt prettig ><


    I am an idiot, I move.

    Whahahahahahahahahahahahahahhahah! Ik wil het lokvoedsel nog steeds :] *krijgt duistere plannen*
    Trouwens, Lunalovesit went AnnaxElsa


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Quaintrelle schreef:
    (...)

    Zwijg me er van. Vorig jaar zat ik op stage op de boekhouding in een ziekenhuis en hun archief was in een ander gebouw een straat verder. Dat was zo'n verlaten oud en vies gebouw. Je moest helemaal naar de zolder om op dat archief te komen, dat waren maar liefst 7 verdiepingen. Dus die man waarmee ik daar altijd naartoe ging vond niet beter om altijd die oude lift te gebruiken die vaak vast hing, ik had dus altijd schrik dat we zouden vasthangen. Het was zo'n stinkende, kleine, benauwde lift met een zwakke lamp er in. Ben blij dat ik er nooit in vast ben komen te zitten.
    Oh bah! Echt, ik zou claustrofobisch ervan worden. Tja, ik heb moeten wennen aan een lift. Mijn moeder is in 2008 in een flat gaan wonen op de 7e verdieping. Het is gelukkig een ander soort lift, je ziet namelijk precies waar je langs gaat omdat er geen echte liftdeur in zit. Je scheurt dus eigenlijk direct langs de liftschaft. Daarom vind ik het minder eng. En nu moet ik ook heel vaak met de lift op mijn school haha, ook de zevende verdieping. Achja, inmiddels aan gewend, maar ik heb nog steeds 'schrik' voor slechte, kleine liften zoals jij hier beschrijft inderdaad.


    Life is hard and then we die

    Ik heb ook zo'n hekel aan liftten. Gelukkig kan ik alles waar ik heen moet nog net met de trap doen. Al denk ik stiekem dat ik ook naar de zevende zou lopen.


    I am an idiot, I move.

    Ik haat ook liften en sinds ik een filmpje over mensen die anderen in een lift laten schrikken heb gezien, vermijd ik ze al helemaal. Alleen op school als ik naar de mediatheek wil, moet ik de lift pakken, want het is de bovenste verdieping en er leidt een trap naar, maar ik heb geen flauw idee waar hij zit.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik word altijd misselijk van liften.

    YEAH, ik heb de 20.000 woorden gehaald met mijn verhaal. *O*


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik word altijd misselijk van liften.

    YEAH, ik heb de 20.000 woorden gehaald met mijn verhaal. *O*
    Gefeliciteerd lieve Nikki *O*


    Life is hard and then we die