• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - RapunzeI
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Zyra
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Melissa - Act
    Jolanda - Sigil
    Sylvie - Determinate
    Céline - VitaIncoluma
    Annick - PUKKELxdING
    Evelien - Milah
    Chris - Lunalovesit


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 17:02 ]


    Tijd voor koffie.

    Zyra schreef:
    Heb je die van je nieuwe eigenlijk al? (:


    Nee, die komen er nog aan. De vrouw die de shoot regelt had het wat druk.


    26 - 02 - '16

    Orchard schreef:
    (...)
    Normaal gezien zou 't ook leuk zijn, maar met deze vriendin heb ik amper contact en áls er contact is dan is het ontzettend stroef. Ik voel me meer een functionele vriendin... Heb ook absoluut geen zin om er nog energie in te steken.

    Je hoeft natuurlijk niet te gaan. Het is geen verplichting lijkt me. :Y)


    You are beautiful, you are love.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Nee, die komen er nog aan. De vrouw die de shoot regelt had het wat druk.
    Ik ben wel benieuwd. Je foto's zijn altijd zo mooi.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    (...)Ik ben wel benieuwd. Je foto's zijn altijd zo mooi.


    Dankje c;


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Dus, ik moet lesstof lezen.
    Maar ik heb geen zin.
    (no_chears)

    Same here. Gisteren had ik nog zin in het nieuwe semester.
    Ik heb net mijn leesrooster opgesteld en het is gewoon zoveel dat ik nu al gedemotiveerd ben.


    I am an idiot, I move.

    Sunyata schreef:
    (...)
    Je hoeft natuurlijk niet te gaan. Het is geen verplichting lijkt me. :Y)

    M'n moeder zit me nogal te pushen. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Misschien moet je eens nagaan wie er nog gaat? Dan kan je misschien alsnog een leuke avond hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Misschien moet je eens nagaan wie er nog gaat? Dan kan je misschien alsnog een leuke avond hebben.

    Voornamelijk vrienden van haar verloofde. En da's niet echt mijn type volk. :Y) Heb ze al eens eerder ontmoet op verjaardagsvisite bij haar. Waar ze me overigens niet eens feliciteerde voor mijn net gevierde verjaardag en dat wel deed bij iemand anders. Een andere vriendin van mij heeft ook 'n uitnodiging gehad, maar zij kijkt er eigenlijk hetzelfde naar als ik.


    "I shut my eyes in order to see.'

    De magie van Photoshop:



    Miley Cyrus.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    (...)
    Voornamelijk vrienden van haar verloofde. En da's niet echt mijn type volk. :Y) Heb ze al eens eerder ontmoet op verjaardagsvisite bij haar. Waar ze me overigens niet eens feliciteerde voor mijn net gevierde verjaardag en dat wel deed bij iemand anders. Een andere vriendin van mij heeft ook 'n uitnodiging gehad, maar zij kijkt er eigenlijk hetzelfde naar als ik.


    Kunnen jullie niet gewoon lekker samen optrekken? Ik begrijp wel dat het irritant is, deze situatie (cat)


    Tijd voor koffie.

    Orchard schreef:
    De magie van Photoshop:



    Miley Cyrus.


    Wow D:
    Zou je niet denken..


    26 - 02 - '16

    SherIock schreef:
    (...)

    Kunnen jullie niet gewoon lekker samen optrekken? Ik begrijp wel dat het irritant is, deze situatie (cat)

    Zou kunnen, maar ik wil ook niet het signaal afgeven dat ik oké ben met de situatie. Ik ben erg echt klaar mee en beschouw haar gewoon niet meer als vriendin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Naw dat is vervelend. Zeg dan desnoods dat je niet kan ofzo. Je bent tenslotte niet verplicht om te gaan naar een trouw.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zyra schreef:
    Naw dat is vervelend. Zeg dan desnoods dat je niet kan ofzo. Je bent tenslotte niet verplicht om te gaan naar een trouw.

    M'n moeder staat er haast op dat ik ga. Simpelweg omdat ik een uitnodiging heb gehad.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leg dan aan je moeder uit waarom je niet wilt gaan. Ik zou ook niet naar iemand zijn trouw willen gaan die ik niet leuk vind. Dat is zo weggesmeten geld lijkt mij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?