• Er zit dus al enkele dagen een idee in mijn hoofd, maar ik twijfel erover of ik 'm wel wil starten.
          Dit komt omdat ik zelf aan genoeg RPGs meedoe, dus als deze echt gaat starten wil ik deze samen met een andere user openen. Als er dan geen is die het samen wil doen, moet ik even wachten voor ik 'm open.
    Het komt ook doordat ik niet weet of er wel genoeg animo/interesse voor is.

    Het gaat over een jaarlijkse gevechtstoernooi in gevechtssporten, waar alleen de beste atleten, over de hele wereld aan mee doen.
          Ik moet nog de hele RPG uitwerken, maar dit is de verhaallijn in het kort. Ik denk dat ik het gevechtstoernooi in de toekomst laat afspelen, weet het alleen nog niet zeker.
    Ideeen zijn natuurlijk altijd welkom.

    Edit: Idee voor nu: Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven.
    De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven. Het machtigste bedrijf, […], organiseert elk jaar een levensgroot spel: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen. Ze worden in een grote ruimte gedropt, waar ieder een eigen plek krijgt toegewezen om het geld te beschermen.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 18:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt best leuk en je kan er ook veel kanten mee op, omdat het in de toekomst is, maar gevechten vind ik zelf altijd wel lastig te schrijven in RPG's, aangezien iedereen natuurlijk wilt winnen :')

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 15:37 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ^ Klopt. Daar heb ik dus over nagedacht. Ze krijgen zoiezo een bepaalde tijd en ze mogen niet zelf kiezen met wie. Daarbij weten de personen zelf dat ze zijn/haar eigen karakter niet onoverwinnelijk mag maken. Er zijn natuurlijk wel regels aan verbonden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind het idee echt vet ! c: en erg origineel, want ik heb nog niet echt iets van een 'gevecht-actie' rpg voorbij zien komen ;o
    Ik zou wel interesse hebben en hem willen lezen, maar nou ja qua schrijf skills, ik heb nog nooit aan een rpg mee kunnen doen omdat ik faalde, en ik weet niet eens of je met mij wil schrijven..

    over 't idee zeg ik sws doen ! ^^


    ik wil ook best illustreren ;x ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Lolicia schreef:
    ^ Klopt. Daar heb ik dus over nagedacht. Ze krijgen zoiezo een bepaalde tijd en ze mogen niet zelf kiezen met wie. Daarbij weten de personen zelf dat ze zijn/haar eigen karakter niet onoverwinnelijk mag maken. Er zijn natuurlijk wel regels aan verbonden.


    Ik zou het in ieder geval wel samen met je willen doen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klinkt interessant en origineel. Ik zou graag mee willen doen. Kun je mij waarschuwen?


    Tijd voor koffie.

    SherIock schreef:
    Klinkt interessant en origineel. Ik zou graag mee willen doen. Kun je mij waarschuwen?

    Is goed! Ik moet nog even nadenken van hoe en wat, en waarom ze daar aan mee zouden doen, maar als er genoeg mensen zijn zal ik het je zeker laten weten! (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SherIock schreef:
    Klinkt interessant en origineel. Ik zou graag mee willen doen. Kun je mij waarschuwen?


    +Dit geeft me de kans om een van mijn OC's (met wat kleine aanpassingen) in een RPG te gebruiken ^^


    Stenenlikker

    Haha, mooi, ook jou zal ik dan waarschuwen Elrohir :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    > Mijn topics eventjes. ^^


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is er verder geen interesse?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg, ik heb hier verder aan gedacht en ik heb er echt een epic idee voor al zeg ik het zelf, hehe c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Interessant.. lijkt me inderdaad wel grappig.
    Met gevechten kan je natuurlijk ook een soort van stem systeem openen. Dat andere kunnen kiezen wie moet winnen.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Nou, het is een beetje anders geworden zodat het met het vechten wel eerlijk verloopt, hehehe [a'] Maar thanks voor het mee denken, meerdere ideeen zijn ook welkom :3
    Ik zal zo meteen mijn idee erbij zetten, zodat jullie er meer een idee bij krijgen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet, ergens klinkt dit wel interessant.. Maar ik twijfel ook héél erg, misschien ga ik het wel alleen volgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wil je me waarschuwen als het begint? Ik zie dan wel of ik mee doe (:


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.