• Er zit dus al enkele dagen een idee in mijn hoofd, maar ik twijfel erover of ik 'm wel wil starten.
          Dit komt omdat ik zelf aan genoeg RPGs meedoe, dus als deze echt gaat starten wil ik deze samen met een andere user openen. Als er dan geen is die het samen wil doen, moet ik even wachten voor ik 'm open.
    Het komt ook doordat ik niet weet of er wel genoeg animo/interesse voor is.

    Het gaat over een jaarlijkse gevechtstoernooi in gevechtssporten, waar alleen de beste atleten, over de hele wereld aan mee doen.
          Ik moet nog de hele RPG uitwerken, maar dit is de verhaallijn in het kort. Ik denk dat ik het gevechtstoernooi in de toekomst laat afspelen, weet het alleen nog niet zeker.
    Ideeen zijn natuurlijk altijd welkom.

    Edit: Idee voor nu: Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven.
    De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven. Het machtigste bedrijf, […], organiseert elk jaar een levensgroot spel: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen. Ze worden in een grote ruimte gedropt, waar ieder een eigen plek krijgt toegewezen om het geld te beschermen.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?

    [ bericht aangepast op 2 feb 2014 - 18:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het klinkt wel gaaf. Als je hem gaat starten wil ik dat wel samen met jou doen hoor ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, thanks guys! Natuurlijk zal ik jullie dan waarschuwen! ^_^
    En jammer, BastiIIe. Ik vind je een goede RPGer, maar als je het niet wilt moet je het natuurlijk niet doen (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, dit is mijn idee, guys!

    Het is het jaar 2039 en de maatschappij is vrijwel geheel vernietigd na vele oorlogen. Overal in de wereld heerst er een crisis en 'normaal werk' bestaat vrijwel niet meer zonder dat je overvallen en/of vermoord wordt voor geld. Men komt op allerlei manieren aan hun geld doordat ze in paniek raken om te overleven.
    De werelddelen worden niet langer geleid door de regeringen, maar door bedrijven. Het machtigste bedrijf, […], organiseert elk jaar een levensgroot spel: een gevechtstoernooi voor geld, een miljoen om precies te zijn.
    Het doel is dat je het geld van je tegenstander afpakt zonder dat je, je eigen geld kwijtraakt. Enkele mensen worden uitgenodigd om hieraan mee te doen en krijgen een koffer met een miljoen. Ze worden in een grote ruimte gedropt, waar ieder een eigen plek krijgt toegewezen om het geld te beschermen.
    Maar als iemand het geld kwijtraakt, zadel je diegene ook op met een gelijkwaardige schuld. Zou jij iemand voor een miljoen in de schulden steken, zodat jij je miljoen kunt krijgen? Zelfs als het een dierbare was?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Klinkt echt awesome!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, het klinkt wel heel erg awesome.


    Your make-up is terrible

    Oké, dus het is wel een goed idee? Nice. Ik zit nog over enkele namen en dingen aan het nadenken, maar dit is zeg maar de schets voor nu. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En het topic is er, guys!


    Don't walk. Run, you sheep, run.