• Ik ben begin november begonnen aan een nieuw project, namelijk een poncho breien. Dit was meer werk dan gedacht (je weet wel, met school, werk en internet), maar ein-de-lijk is hij nu af en ik vind hem super nice geworden! Ik wil hem graag met jullie delen, omdat ik er echt trots op ben. Anywaysss, maken jullie wel eens zelf kleren of andere dingetjes? ^^

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 16:12 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Heel leuk! Mooi gedaan!


    16 - 09 - '17

    Awesooooome. Ik heb ook een zelfgemaakte Poncho, maar mijn moeder heeft 'm gebreid. Is de jouwe ook zo zwaar?
    Anyway, ik vind het echt heel erg knap dat je 'm zelf gemaakt hebt en hij is heel erg mooi geworden. Petje af!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Súper mooi! :9~


    You are beautiful, you are love.

    RapunzeI schreef:
    Gaaf Die's vet mooi! Ik heb ook een poncho (niet zelfgemaakt), maar ik ben echt dol op het ding.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 18:42 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nope, maar mijn oma breit ook veel poncho's en ik krijg er binnenkort waarschijnlijk eentje van haar. :D

    Yoite schreef:
    Oh wauw, die vind ik echt geweldig! Had ik het geduld daar maar voor... ;p


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dankjulliewel allemaal! Ben er echt blij mee :Y)

    Hosea schreef:
    Awesooooome. Ik heb ook een zelfgemaakte Poncho, maar mijn moeder heeft 'm gebreid. Is de jouwe ook zo zwaar?
    Anyway, ik vind het echt heel erg knap dat je 'm zelf gemaakt hebt en hij is heel erg mooi geworden. Petje af!


    Ja, hij is redelijk zwaar, maar hij is ook van wol, dus ja. :'D


    | Reality is for people that lack imagination |

    Omfg, echt mooi!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind poncho's echt zalig om te dragen. Heb er op het moment een aan, Jezus, het is mijn lievelingskledingstuk (:
    Maar dat je die zelf gemaakt hebt: een dikke chapeau, hij is werkelijk prachtig!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 22:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Springfield schreef:
    Omfg, echt mooi!


    Dankjeeeee x.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nice!
    Ik heb ooit, in een zeer ver verleden, een babytruitje voor mijn toenmalige baby-broertje gebreid.


    Bad decisions make good stories.

    Oh mijn god, die is echt super leuk!
    En nee, gewoonweg omdat ik daar geen geduld voor heb. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wouw te gek dat je dat zelf hebt... ^^


    ©1998

    Wauw, dat ziet er echt leuk uit!


    Caution first, always.

    gaaf. mijn oma probeert het ook maar datlukt der niet
    heb er zelf 2


    Change is for weirdos ~ Niall Horan