• Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met een idee uit te werken vind ik zelf, dus ik dacht, laat ik nu alvast een topic voor Camp NaNoWriMo aanmaken. Ookal is de site nog niet ready, ik denk dat iedereen wel wat tijd nodig heeft om een idee te bedenken.

    De site

    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey |
    10K

    Assassin | Normified | The War
    25K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | You Should Have Been Home In Spring
    50K

    Bates | JanaAusten | The Long Road Home
    50K

    Gaius | Cyreon | Gunpoint
    30K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22
    25K

    Requille | Vaitille | The Thorns of The Unreal
    40K

    Corday | Peblesse | Tormentor
    10K

    Kreynta | Kreynta |
    20K

    Emrys | taraluis | Lilith
    Novoselic | Chocolata |
    Knetterdisco |
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | sushita | The Acher Queen
    30K

    Draconian | Delahaye | I'm coming home
    10K

    Querencia | xSunshineee | Futurum
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Menzel | Vipera | Slaap Lekker
    50K

    Pulsar | DDVO | D-day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced
    50K

    alae | sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Linger | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up
    10K

    Square | Squares |
    30K

    Gailybell | Lover or Dealer?
    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth
    30K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach
    20K


    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00


    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30


    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:31 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb mijn precieze woorddoel vasgesteld. 25K, vond het er wel prachtig tussen liggen.

    Ik heb continue mensen in mijn hoofd rondlopen die zitten te zeggen: "Je vergeet toch niet dit en dit op te schrijven? Hee, dat ging helemaal niet zo! Zeg, heb je mij wel genoemd? Ik ben dat meisje dat daar en daar langs komt lopen!"
    Om gek van te worden...


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Ik had nog niet alle personages van m'n verhaallijn uitgeschreven, maar in ene schoot me hier en daar wat te binnen, dus ik ben als voorbereiding daar toch nog even mee begonnen. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb overigens voor een ander idee gekozen voor camp. De nieuwe titel is: 'The Long Road Home'.


    comfort in c h a o s

    Ik ga aan Tormentor schrijven en ik moet mijn wordgoal omlaag gaan halen. Nu alleen nog bedenken wat een haalbaar doel is.


    Take risks and conquer your fears.

    Misschien ga ik meedoen, maar ik ga er nog even over nadenken.


    26 - 02 - '16

    Pff.. Hoewel ik eigenlijk aan het verhaal voor SoTY moet werken, heb ik zulke gave ideeen voor andere verhalen >.<


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Weten jullie al waar jullie verhalen over gaan? [:

    De samenvatting voor mijn verhaal is de volgende:

    A saying says that the longest walk home is when a child has "run" ahead of you. Emelia wished that she didn't have to say it, but is true. Too true.

    Amidst the grief of giving birth to an angel and dealing with the empty crib in her room, she has to return to school and face the faces of the teachers looking at her with pity, sadness. She can't face the truth, of having an empty womb and no baby in her arms.

    She slowly falls head first into a darkness that is all consuming and feels like it won't end. Her frozen heart won't thaw.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 19:22 ]


    comfort in c h a o s

    @ Bates Die van jou klinkt erg leuk en interessant (:
    Mijn verhaal heeft de volgende inleiding:

    Young and old find their soulmate and nobody is left alone. Except there is Nathan Wright. He's positive that he'll never find his soulmate as he misses the right gene. He was born without the name of his soulmate on his body and it never will appear. The only hope he has, is that his soulmate finds him and does have his name on his body. However, the doctors told him the chance that happens is slim.
    And then Peter Lashley arrives in town. He's the new English teacher at the local high school and Nathan is drawn to him, even if he shouldn't be. But Peter is hiding something, something dangerous.
    What is going on with Peter? And why is Nathan drawn to him?

    Selcouth
    (adj.) unfamiliar, rare, strange, and yet marvelous
    Pronunciation | sel-'kooth

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 21:11 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ga een vervolg schrijven op mijn huidige verhaal.


    Your make-up is terrible

    Bumble is terug naar Assassin trouwens.


    Your make-up is terrible

    Ik ben me er inmiddels 95% zeker van dat ik hier wel op een of andere manier tijd voor zal vinden, dus je mag mij op de lijst zetten. Ik heet Squares en ga voor 30k. ^^

    Ik weet alleen nog niet met welk verhaal. Er is een Perciver AU die al sinds afgelopen zomer geschreven wil worden, maar ik heb ook plannen voor een stukken ingewikkelder, non-fanfic verhaal, dus misschien moet ik maar een muntje opgooien. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je mag alvast op de lijst zetten. Een account heb ik nog niet, maar ik ga met Lover or Dealer? meedoen. (:


    -

    Ik zal t morgen ff updaten, maar ik was naar Engeland, dus had geen wifi. Excuse moi voor de afwezigheid.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Engeland! ;o
    So jealous. :') Waar in Engeland ben je geweest?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Engeland! ;o
    So jealous. :') Waar in Engeland ben je geweest?


    Devon, enne, t was met school -.-


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen