• Je kan nooit vroeg genoeg beginnen met een idee uit te werken vind ik zelf, dus ik dacht, laat ik nu alvast een topic voor Camp NaNoWriMo aanmaken. Ookal is de site nog niet ready, ik denk dat iedereen wel wat tijd nodig heeft om een idee te bedenken.

    De site

    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle
    Wordgoal

    Yoru | SoulKey |
    10K

    Assassin | Normified | The War
    25K

    Mendelejev | GreyWolfMoon | You Should Have Been Home In Spring
    50K

    Bates | JanaAusten | The Long Road Home
    50K

    Gaius | Cyreon | Gunpoint
    30K

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22
    25K

    Requille | Vaitille | The Thorns of The Unreal
    40K

    Corday | Peblesse | Tormentor
    10K

    Kreynta | Kreynta |
    20K

    Emrys | taraluis | Lilith
    Novoselic | Chocolata |
    Knetterdisco |
    10K

    Elvenking | Silverlance | A Game of Chess
    10K

    220912 | sushita | The Acher Queen
    30K

    Draconian | Delahaye | I'm coming home
    10K

    Querencia | xSunshineee | Futurum
    15K

    Finley | ZytrateAnatamy | Rebirth
    40K

    Menzel | Vipera | Slaap Lekker
    50K

    Pulsar | DDVO | D-day to the final battle
    25K

    Opheliac | Lestrange | Apollyon
    15K

    Paenitet | Naille | Possession
    50K

    Aloha | Meteorsea | Synced
    50K

    alae | sugarflake | Guardian Angel
    30K

    Linger | ElfCitadel | Selcouth
    10K

    DianePie | GwenxVeer | What happened yesterday
    25K

    Eloquentiae | Vivant | DOTD: Light 'Em Up
    10K

    Square | Squares |
    30K

    Gailybell | Lover or Dealer?
    WillNotLearn | WillNotLearn | The Seven Sisters
    10K

    DreamerN | DreamerN | The Apostates Virus
    20K

    Quies | Dubio | A roadtrip towards the truth
    30K

    Hybridum | Mikaelson | X
    10K

    H00D | xKooks | You and me should dance together
    50K

    Mylintis | Demesio | Frequent
    10K

    Lilium | LadyMoirae | Maireannach
    20K


    Word Wars
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00


    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30


    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    [ bericht aangepast op 1 april 2014 - 21:31 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Vivant schreef:
    Ik heb een account, maar is het de bedoeling dat je je samenvatting ook in het Engels doet enzo


    De bedoeling niet zo zeer, maar wel handig als je cabinmates uit andere landen het willen lezen. Maar je kunt het ook in het Nederlands zetten en later vertalen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit. (':


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Aloha schreef:
    (...)

    De bedoeling niet zo zeer, maar wel handig als je cabinmates uit andere landen het willen lezen. Maar je kunt het ook in het Nederlands zetten en later vertalen. Volgens mij maakt het niet zoveel uit. (':


    Thanks, dan doe ik het gewoon in beide talen :]

    Vivant | Vivant | DOTD: Light 'Em Up | 18K | 10K


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Vivant schreef:
    (...)

    Thanks, dan doe ik het gewoon in beide talen :]

    Vivant | Vivant | DOTD: Light 'Em Up | 18K | 10K


    Wat is je wordgoal?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Oh, 10K :]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Alles is weer aangepast c:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Dus hoe gaan de voorbereidingen voor campnano voor jullie? (Ik ben op het moment de wereld aan het vernietigen x3)
    Als jullie voorbereiden tenminste haha.


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Aloha schreef:
    Dus hoe gaan de voorbereidingen voor campnano voor jullie? (Ik ben op het moment de wereld aan het vernietigen x3)
    Als jullie voorbereiden tenminste haha.


    Euhm... ik doe niet echt aan voorbereiden, uiteraard schrijf ik wel al ideeën op voor mijn verhaal.


    16 - 09 - '17

    Aloha schreef:
    Dus hoe gaan de voorbereidingen voor campnano voor jullie? (Ik ben op het moment de wereld aan het vernietigen x3)
    Als jullie voorbereiden tenminste haha.

    Het meeste voorbereiden heb ik al eerder gedaan. Moet gewoon het uiterlijk en innerlijk van de personages nog wat uitschrijven. Wereld vernietigen? Waar gaat je verhaal dan over?


    Ex astris, sciencia

    Misschien even een hele domme vraag, maar wat is het verschil tussen 'synopsis' en 'excerpt'?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En nog een vraag. :'D Ik schrijf zeg maar verder aan een verhaal waar ik al mee bezig ben, maar hoe zit dat dan met de word count? Ik wil dus 25000 woorden in april schrijven, maar als ik op 1 april alles wat ik al eerder heb geschreven toevoeg, dan telt hij dat natuurlijk ook mee in de statistieken, of niet? :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Anderhalve maand later en ik weet nog steeds niet of ik mee wil doen. Hmm.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Parachutes schreef:
    Misschien even een hele domme vraag, maar wat is het verschil tussen 'synopsis' en 'excerpt'?


    Een synopsis is een samenvatting en een excerpt is een stukje dat letterlijk uit je verhaal komt, dus een citaat, eigenlijk. ^^

    En wat de andere vraag betreft: je zet je verhaal niet op de site zelf. Je hoeft daar alleen je woordenaantal in te voeren, dus dat zou geen probleem moeten zijn; je voert gewoon het aantal woorden in dat je nieuw hebt geschreven vanaf 1 april. Er is ook een optie om alles wat je hebt geschreven in een vakje op de site te plakken en hen het voor je te laten tellen, maar dat is volgens mij vaak pas later in de maand mogelijk (want dat wordt tevens gebruikt als 'controle' als je aangeeft dat je het doel hebt gehaald). Ook dat zou op zich geen probleem moeten zijn, want dan moet je gewoon opletten dat je het juiste stuk tekst kopieert en niet alles wat je voor april al had geschreven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Een synopsis is een samenvatting en een excerpt is een stukje dat letterlijk uit je verhaal komt, dus een citaat, eigenlijk. ^^

    En wat de andere vraag betreft: je zet je verhaal niet op de site zelf. Je hoeft daar alleen je woordenaantal in te voeren, dus dat zou geen probleem moeten zijn; je voert gewoon het aantal woorden in dat je nieuw hebt geschreven vanaf 1 april. Er is ook een optie om alles wat je hebt geschreven in een vakje op de site te plakken en hen het voor je te laten tellen, maar dat is volgens mij vaak pas later in de maand mogelijk (want dat wordt tevens gebruikt als 'controle' als je aangeeft dat je het doel hebt gehaald). Ook dat zou op zich geen probleem moeten zijn, want dan moet je gewoon opletten dat je het juiste stuk tekst kopieert en niet alles wat je voor april al had geschreven.


    Ah, zo! Bedankt! ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik bedacht me trouwens dat ik in de laatste week van april op studiereis ben, dus ik zal m'n doel in drie weken moeten halen. :')
    Maar ik denk dat het wel gaat lukken, eigenlijk, mits ik streng voor mezelf blijf.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mendelejev schreef:
    (...)
    Het meeste voorbereiden heb ik al eerder gedaan. Moet gewoon het uiterlijk en innerlijk van de personages nog wat uitschrijven. Wereld vernietigen? Waar gaat je verhaal dan over?


    World domination! :'D
    Nah, het is een apocalypse gericht verhaal. Ik ben de wereld nog aan het creëren, maar heb nog niet zo zeer een plot haha. Die stel ik nog even uit.


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."