• Wat als iedereen ter wereld een strip op hun pols had zitten die zei hoe lang het nog duurde tot je je soulmate zou tegenkomen? Wanneer de teller op 0 staat kom je hem of haar tegen. Je weet niet wie het is, hoe hij of zij heet of hoe hij of zij eruit ziet. Je weet alleen dan op dat moment jullie bijde tellers op 0 komen te staan. Het kan gebeuren op ieder moment van de dag. In de bus naar school, tijdens het boodschappen doen of tijdens het uitgaan in je favorite club.
    Deze RPG gaat over 4 jongeren uit gewone arbeidersgezinnen: Harry, Liam, Louis en Zayn. Na hun middelbare school hebben deze jongens geen idee wat ze moeten doen. De meesten werken nu maar in supermarkten of cafe's tot ze weten wat ze met hun leven willen. Hun ouders hebben er wel genoeg van en besluiten ze naar een kamp te sturen om uit te vinden wat ze willen met hun toekomst... Maar wat als ze daar aankomen en meer blijken te vinden dan alleen een carriere plan? Al hun tellers vallen nammelijk op 0, maar als ze dat eenmaal ontdekken is het te laat en weten ze niet wie van hun nou eigenlijk elkaar's soulmate is. Het kamp wordt dus niet alleen een kans op een goede baan, maar ook een op ware liefde, maar hoe vogel je uit wie dat is...?


    Rollen:
    [Naam - Soulmate - Speler]
    - Harry Edward Styles - Louis - SnowfIake
    - Liam James Payne - Zayn - Malcolm
    - Zayn Javadd Malik - Liam - quin98
    - Louis William Tomlinson - Harry - KiliOfDurin


    Koppels:
    - Liam en Zayn
    - Louis en Harry


    Kamerindeling:
    - Zayn en Harry
    - Louis en Liam


    Regels:
    - Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - Houd het REALISTISCH! Liefde groeit ookal vind je je soulmate. Ook kan je niet zeker zijn wie je soulmate is als je met een iemand een kort gesprekje hebt gehad.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang zomer als dat deze RPG duurt.
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon of herindering uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel. De verval datum staat achter de reservatie, dus je krijgt GEEN nieuwe herrindering
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd. Graag wel onder 'spoiler' voor mensen die het liever niet lezen
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen KiliOfDurin maakt nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!


    Het Begin
    Alle jongens zijn net aangekomen en zijn gezellig wat met elkaar aan het kletsen voor het grote kampgebouw. Op een bord aan de zijkant hangt een lijstje met de kamerindeling. De jongens leren elkaar langzaam beter kennen en alles is leuk... Tot een van de jongens opmerkt dat zijn teller op 0 staat, waarop de rest ook kijkt en de verwarring toeslaat...[Dit geef ik nog aan]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 12:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ik legde mijn hoofd tegen die van de jongen, om langzaam te knikken bij zijn vraag terwijl mijn armen zich beter om hem heen wikkelde. Ik wist niet waar het lef vandaan kwam, maar Louis leek me gemakkelijk, iemand die niet te snel leek te oordelen, dus misschien mezelf nog kon blijven. Al snel voelde ik zijn armen ook om me heen waardoor ik iets beter ging zitten, gemakkelijker. Ik kreeg langzaam wel wat vertrouwen, maar zou niet gelijk helemaal de drukke jongen te worden. Mijn blik ging eventjes naar Marshmallow, die intussen in slaap was gevallen, om deze door te laten glijden naar de jongen, waar Louis me mee naartoe nam. Een zacht 'huhuhu' rolde over mijn lippen met elke stap, om te daarna zachtjes te grinniken en naar de jongen te zwaaien toen ik voorgesteld werd. Ik voelde zijn armen nog iets beter om me heen. Ik prikte zachtjes in de jongen zijn wang door de plek waar zijn handen bleven liggen, om deze al snel weer om hem heen te slaan, omdat hij het weer op een lopen zette. 'Lou, voor jou geen suiker meer,' mompelde ik bijna onhoorbaar, schor, in zijn oor toen er geen rust meer inkwam. 'En nee, er komen geen andere woorden meer,' volgde voor ik mijn kiezen weer op elkaar klemde, om voorover te buigen en zacht een kusje op zijn wang te drukken. Daarna knikte ik weer bij zijn vraag. Waar dit lef vandaan kwam? Waarschijnlijk omdat het Louis was, de jongen die ook zo gemakkelijk over leek te komen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Malik

    ton de goals stonden kreeg ik de dennenappel van Louis waarmee ik begon hoog te houden. Ik keek even op toen hij begon over teams, het maakte mij niet echt uit. Ik zag dat Harry Louis koos door op zijn rug te klimmen waardoor ik even moest grinniken, de jongen leek zo verlegen maar dat durfde die dan weer wel. Niall sloot zich bij mij aan en ik glimlachte naar hem, ' Wij gaan winnen hé' zei ik grijnzend tegen hem en stak mijn hand op voor een high five. Niall leek mij wel aardig dus ik vond het leuk dat hij nu bij mij in het team zat, zo zou ik hem waarschijnlijk ook wel wat beter leren kennen. Mijn bleek gleed naar de jongen die net aangekomen was en waar Louis al heen liep, aangezien iedereen er al was moest dat me kamergenoot Liam wel zijn. Ik liep naar hem toe en stak me hand naar hem uit. ' Hoi, ik ben Zayn en ik ben je kamergenoot' zei ik tegen hem en keek naar Louis die opnieuw een indeling maakte voor het voetbal. ' Is goed, kom Dyael' zei ik tegen de jongen die eigenlijk nog niet eens gereageerd had of die wel mee wou doen maar ik ging er vanuit dat die gewoon meedeed. Voetballen was leuk te doen en bovendien deed de rest ook mee dus als hij niet mee zou doen zou die ook alleen zijn, dat leek mij niet echt leuk.

    Louis Tomlinson
    Ik voelde de krullenbol op mijn rug in mijn wangen priken toen ik zacht in mijn kont kneep. Mijn reactie was alleen dat ik extreem breed begon te grijnzen. Ik hoppelde vrolijk terug naar het veld. Daar bleef ik wat staan springen en doen. Ik had er echt heel veel zin in. Toen Harry begon te spreken kreeg ik een warme gloed over mijn hart en kippenvel. Alsof ik naar mijn favourite artiest stond te luisteren. Zijn stem was echt heel bijzonder. Schor, hees en laag tegelijk. Zijn woorden zorgden ervoor dat ik bleef staan en even beteuterd keek, maar zijn kusje op mijn wang maakte het weer goed. "Leuk met die suiker, maar het is niet dat ik enige vorm van suiker heb gegeten vandaag, Curly. Daarbij vind ik andere dingen die jou lippen doen zoizo veel interesanter." zei ik met een scheve licht zelfingenomen grijns. Ik rijkte naar achter om door zijn haren te aaien en toen zag ik het. "Hey, guys... Mijn teller staat op nul." zei ik extreem verbaast. Ik legde eigenlijk nooit veel waarde of aandacht aan die teller. Ik had niet het gevoel dat ik ooit een soulmate zou vinden en mijn rekenen was ook niet zo goed dat ik het grofweg kon uitrekenen. Ik was nu gewoon heel verbaast. Ik had namelijk al echt iedereen uit de omgeving gehad en om dan op zo'n raar toekomstkamp je soulmate tegen te komen was zowel vreemd als ironisch. Alleen wie zou het toch eens zijn? Er waren 5 kandidaten en allemaal waren ze heel knap en wilde ik ze mee het bed in nemen, dus ik had echt geen idee.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 22:21 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Het in Louis zijn wang prikken had blijkbaar weinig effect, als je iets anders wilde dan een extreem brede grijns. De drukte van de jongen leek ook niet af te nemen, maar misschien was dat ook de reden dat ik iets meer durfde te doen bij hem. Ik zag hem niet aan als iemand die je recht in je gezicht uit zou lachen, of iemand links liet liggen. Het enige wat ik dan ook deed, waren mijn armen nog beter om heen slaan. De woorden rolde daarna met moeite over mijn lippen, al leek het niets te zijn. Het beteuterde gezicht, net als kippenvel, bleven me niet onopgemerkt waardoor mijn grijns ook wat breder werd, om een zacht kusje op zijn wang te drukken en een hand door zijn kapsel te halen. Hij was echt gestoord, maar wel op een goede manier. 'Dan moeten we alles maar afschaffen, Boo. Daarbij kan je dat laatste wel vergeten,' rolde hoofdschuddend over mijn lippen met een onschuldige grijns, om me toch voorover te buigen en nog een kusje op zijn andere wang te planten. Bij zijn volgende woorden veranderde de blik in mijn ogen, veranderde naar verbaasd, om mijn arm zo te draaien dat ik op mijn pols kon kijken. Ik hield deze omhoog, om Louis te laten zien dat de mijne precies hetzelfde vertoonde. Iets wat me nog meer verbaasde, omdat ik niet echt bepaalde veel had gezegd gedaan en ik nog altijd als de dood was om uit de groep gegooid te worden. Wie zou hier in vredesnaam mijn soulmate moeten, of willen, zijn? Een zucht rolde over mijn lippen, om mijn hoofd weer tegen die van de Doncasterse jongen aan te leggen en afwachtend naar de andere te kijken. Was dit een grap? Mijn vermoeden zei van wel als de andere dit ook zouden hebben.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( Nialler -> Snowflake)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [We kunnen moeilijk verder als niemand meer reageert...]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Ik keek verbaast op toen de woorden van Louis tot me doordrongen, zij teller stond op nul. Dat betekende dus dat hij de ware gevonden had, nu was ik wel benieuwt naar wie dat dan was. Ik keek hoe Harry zijn pols aan Louis liet zien en maakte daaruit op dat zij teller ook op nul sotnd, dat zag ik wel aan zijn blik. ' Volgens mij hebben we een match hier' zei ik lachend. Zelf wist ik dat mijn teller nog lang niet op nul zou staan, dat zou echt nog wel even duren. Ik keek naar de twee jongens met een nul op hun teller, ' Larry dus he' bedacht ik grijnzend. Ik besloot toch even te kijken op hoelang mijn teller nog stond. Ik trok mijn shirt wat omlaag en keek naar mijn teller. Met een verbaasde blik bleef ik naar het ding staren, dit kon toch niet waar zijn? Hij stond ook op nul. ' Uhm jongens... de mijne staat ook op nul' bracht ik verbaast uit met mijn blik nog steeds op de nul gericht. Ik kon dit echt iet geloven, dit betekende dat een van de jongens die hier was mijn waren was, maar wie dan? Hoe kon ik nou weten wie van deze jongens mijn ware was? Kon die teller niet op nul staan als ik gewoon alleen met iemand was? dat was veel makkelijker geweest dan wist ik het nu gewoon.

    Louis Tomlinson
    Ik keek wat beteuterd bij zijn woorden, maar grijnsde toch wel weer toen ik alsnog een kusje op mijn wang kreeg. Aandacht krijgen was echt heel erg fijn, vooral dit soort liefdevolle aandacht. Ik wilde even door Harry's krullen aaien, maar toen zag ik het: Mijn teller stond op nul. Ik kon het gewoon niet geloven, want in mijn ogen was dat voor een slet als ik onmogelijk. Ik zei het toch maar, want een van deze jongens zou het anders waarschijnlijk wel zijn, anders had iemand in de bus of voor de rest van mijn reis of de laatste tijd het wel opgemerkt en gezegd. Als eerste begon Harry als reactie erop zijn arm voor mijn ogen te zwaaien. Ik pakte hem voorzichtig vast met een hand en keek er geshockeerd naar. Was het dan echt zo? Was deze lieve extreem verlegen, maar toch best pervy jongen dan echt mijn soulmate? Bij Zayn's woorden werden mijn ogen nog groter en verstarde ik door verwarring. Wie hoorde er nou bij wie? Mijn hoofd probeerde alle opties uit te denken, maar ik was nooit zo'n ster geweest met mijn hoofd en het feit dat ik tegen het einde van en na werktijd nog wel er een handje van had stevig wat te drinken had niet meegeholpen. Mijn enige idee was dat ik dan hier ook maar de sloerie moest uithangen om erachter te komen. Hert zou namelijk vast wel anders voelen met je soulmate dan met die talloze anderen... Toch? Tussen jongens en meiden en dominante of onderdanige zat al verschil. Dan moest tussen de zoveelste en de ware toch ook een verschil zitten? Ik snapte het op dit moment allemaal niet meer en dat was ook erg duidelijk van mijn hoofd af te lezen. "Maar wie hoort nu bij wie?" vroeg ik op de toon die een peuter ook stelde aan Dora. Veel hoger dan dat niveau zat ik nu, of anders meestal ook, niet.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn ene hand verplaatste ik langzaam naar het gezicht van Louis, maar ik hoefde zijn mondhoeken niet omhoog te duwen, want daar zorgde de volgende reactie wel voor. Daardoor sloot ik deze weer rond zijn nek, om me ietwat omhoog te trekken aangezien ik niet goed meer zat. Ik vroeg me af of ik al van zijn rug af moest, maar durfde het niet aan om mijn mond nog een keer open te trekken. Daarbij zou de jongen het vanzelf wel aangeven, toch? Daarbij zorgde het feit dat zijn teller op nul stond, dat ik me nog dichter tegen hem aanklemde, dus je helemaal zo'n koala effect kreeg. Langzaam draaide ik mijn pols, bang zijnde voor het resultaat, want al snel werd duidelijk dat de mijn ook op nul was geëindigd. Bang, maar vooral verbaasd, staarde ik van Louis, naar Zayn, en weer terug. Was de jongen bij wie ik nu op zijn rug zat echt mijn soulmate? De jongen die precies het tegenovergestelde, maar deels weer wat gemeen had, echt iemand, die tot me door zou kunnen dringen? Bij de woorden van Zayn viel mijn mond echt bijna open van verbaasdheid zowel zijn eerste als laatste woorden. Dit was niet echt serieus, toch? Het was toch onmogelijk dat juist hier verschillende tellers op nul kwamen te staan? Dat er hier iemand zat, die ineens het hele roer om zou moeten gooien. Mijn gezicht verstopte ik in het shirt van de Doncasterse jongen terwijl een zucht over mijn lippen rolde. Die was echt teveel gekkigheid voor een dag en meer dan dat mijn brein op dit moment, die al overuren werkte, aankon. Hoe moesten we nu ooit weten hoe of wat? Zoals verwacht rolde al snel een dezelfde vraag over de lippen van iemand. Een zachte 'uhm' rolde over mijn lippen, die nog verder werd gedempt door de jongen, om langzaam weer op te kijken. Ik stak mijn vinger op, om langzaam van de jongen af te glijden en in de richting van mijn spullen te lopen. Mijn vertrouwde kladblok pakte ik erbij, om daar snel wat op te krabbelen en terug te lopen, mezelf weer nestelend op Louis zijn rug. Het papiertje waar in krullige letters Wie is degene die je interesse net iets meer heeft dan een ander? Of op wie viel je blik het eerste? voor de jongen zijn neus hield, om daarna te om te draaien naar Zayn. Geen idee of het effect had, maar misschien maakte het ietwat makkelijker.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kerberos went LucilIe, de tweede L is een hoofdletter I.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.

    De meeste jongens stellen zich, net als ik, voor, één van hem door een wel heel brutale manier, ik vind het knap, dat je zo open kan zijn. Eigenlijk zou ik zo ook wel willen zijn, gewoon op iemand af stappen en een kus geven, jammer genoeg ben ik dat niet. Ik grijns bij het woord voetbal, geweldig, ik ben gek op die sport, net als velen andere sporten.
    Maar, opeens gebeurd er iets raars, Louis, de slet, zegt ineens verbaasd dat zijn teller op nul staat. Ook de krullenbol, Harry, op zijn rug blijkt een teller op nul te hebben. De jongen met de ravenzwarte kuif aka mijn kamergenoot, Zayn, volgt, ook zijn teller staat op nul. Dat is het moment dat ik mijn pols omdraai en deze daarna ophoud. "De mijne ook," zeg ik, een verbaasde ondertoon klinkt door mijn stem. Drie jongens die mijn soulmate zouden kunnen zijn, ten eerste zijn het jongens, ten tweede, hoe bizar is het dat ik mijn soulmate juist nu ontmoet? Op een kamp. Nou, dit was wel het laatste wat ik had verwacht. En dan nu het grote probleem. Wie zou het zijn? En hoe ga ik dat dan weer te weten komen? Hoe gaan wij dat te weten komen?


    Reality's overrated.

    [Mag Lou eerst met Liam of Zayn in bed duiken, dan met Haz en dan met de ander?]


    Bowties were never Cooler

    (Van mij wel)

    [Natuurlijk. (wbw)]


    Reality's overrated.

    [Wie eerst?;)]


    Bowties were never Cooler