• Wat moet ik weten:

    Trailer
    Korte inhoud van je verhaal:
    Titel:
    Tekst die in de trailer moet: (dat kan ik eventueel zelf, maar dan duurt het langer)
    Personages: (liefst bekende acteurs/actrices, zo is het makkelijker beelden terug te vinden)
    Muziek: (die kan ik ook wel zelf)
    Eventueel film/serie: (waar de beelden uit moeten komen)
    Special effect: (als jullie iets speciaals in jullie trailer willen, zal ik dat binnen het mogelijke proberen verwezenlijken.
    bv. beelden die in elkaar over lopen.)

    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: (en als je een achtergrond wilt, welke?)
    Extra: (is er iets wat je echt graag wilt en niet onder een van de vorige dingen valt, zet het hier)

    Enkele voorbeeldjes:







    Aanvragen:

    Gwyn ~~~~~ Vana isil -- |1|
    PeterParker ~~~~~ I am the normal boy of Forks || Seth Clearwater -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Blood, tears, feelings -- |1|
    Falkor ~~~~~ A hero's return -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Stille wouden || OP -- |1|
    Natuurix ~~~~~ Where is one direction? -- |1|
    Justforfun1D ~~~~~ Boy Next Window | Janoskians | -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ My Family Are Vampires? -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Dark moon -- |1|
    TeenWolfTwi ~~~~~ The Killer Inside Of Me || Harry Styles as werewolf -- |1|
    IMrsMoran ~~~~~ The Chase ~ One Direction || MI6 -- |1|
    WenseKronik ~~~~~ Long Life the King -- |1|
    Scrubb ~~~~~ Queen of the seasons -- |1|
    Adamlicious ~~~~~ Are you ready for me? ll Adam Lambert -- |1|
    Gwyn ~~~~~ Though poppies grow -- |1|
    Canoodle ~~~~~ Little mermaid -- |1|
    niniwa1 ~~~~~ The Ultimate Guide To Finding Love in a Bouncy Castle -- |1|
    DAWSONS ~~~~~ Nerdy Perfection |1|
    mysterieus ~~~~~ Our heart beat as one |1|
    TheBadWolf ~~~~~ Teen Wolf: New Pack
    gwilwileth ~~~~~ Courage || Klaine
    Soe ~~~~~ Inception
    Diaval ~~~~~ Dancing on the edge [Divergent]
    PeterParker ~~~~~ Don't Leave Me Alone ~HP story
    TheBadWolf ~~~~~ De sleutel tot mijn ware ik
    Pientie ~~~~~ De sneeuwengel
    Caraphernelia ~~~~~ It's Time To Do It Now And Do It Loud
    mysterieus ~~~~~ A lost love
    mysterieus ~~~~~ It wasn't my fault
    SMASHDOTCOM ~~~~~ Amnesia |5SOS




    Wat moet ik weten:

    Cover
    Titel:
    Korte Samenvatting:
    Plaatjes die je er in wilt:
    Sfeer die het weer moet geven:
    Horizontaal of verticaal:
    Username erop of niet:
    Eventuele Exta's:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    EminemSlim ~~~~~ Liefde door de tralies- narry -- |1| |2| |3|
    EminemSlim ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    Danika ~~~~~ |1| |2|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1|



    Wat moet ik weten:

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet:
    Username: (als die erop moet)
    Korte beschrijving: (als je verhaal wilt)
    Gifs die erin moeten:

    Enkele voorbeeldjes:




    Aanvragen:
    Skoda ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    PeterParker ~~~~~ |1|
    TheBadWolf ~~~~~ |1| |2|
    Tenace ~~~~~ |1|
    Scribe ~~~~~ |1| |2| |3| |4| |5|
    DAWSONS ~~~~~ |1| |2|
    TheBadWolf ~~~~~ |1|
    CrushOnLuke ~~~~~ |1| |2|


    Let op:
    Gelieve usernameveranderingen door te geven.
    Als je geen cover/trailer meer nodig hebt, zeg dat dan alsjeblieft. Dan kan ik alvast iemand anders verder helpen.
    Ik werk een cover/trailer af wanneer ik er inspiratie voor heb. Het kan dus de ene keer langer duren dan de andere.
    Zet bovenaan je lijst of je een trailer, cover of gif wilt alsjeblieft
    Je gifs moeten ongeveer dezelfde vorm hebben. Vierkante gifs bij rechthoekige werkt niet zo goed.
    Geen horror! Dit is omdat ikzelf daar niet naar kan kijken en beelden mooi samen zetten zonder ernaar te kijken, lukt niet goed. (; (--> alleen voor trailer)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2014 - 16:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gif
    Naam Story/tekst die erop moet: She looks so perfect || Luke Hemmings
    Username: CrushOnLuke
    Korte beschrijving: Sunset is een onzeker meisje. Ze wordt gepest en doet er niets tegen. Ze ontwikkeld anorexia, maar niemand uit haar schoolklas heeft dit door. Behalve één jongen, waar ze bevriend mee raakt. Maar zodra hij haar probeert te helpen duwt ze hem van zich af. Ze heeft geen hulp nodig, denkt ze zelf. Ze wil alleen maar dun worden.
    Gifs die erin moeten: Ik wil graag een foto en een gif naast elkaar, kan dat?


    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:00 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik trek mijn aanvraag in en mag dus van de wachtlijst af. Tuk is nu trouwens Winhood.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 19:29 ]


    Physics is awesome

    Yokubo>TheBadWolf

    Hoe zit het mijn aanvragen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Korte inhoud van je verhaal: Het is het jaar 2025. The Fabulous Killjoys vechten nog altijd om Battery City te redden van Korse en zijn Draculoids. Weer is er een nieuw jaar aangebroken en Korse wordt met de dag meer gefrustreerd dat hij de Killjoys nog altijd niet gevangen heeft genomen. Inmiddels hebben steeds meer mensen die zich tegen Better Living Industries verzetten zich aangesloten bij de Killjoys. Het einde van BL/ind lijkt steeds dichterbij te komen. Elke dag raken meer Draculoids uitgeschakeld en komen er steeds minder bij. Party Poison, Kobra Kid, Jet Star en Fun Ghoul hebben ervoor gezorgd dat elke Killjoy binnen een week tijd naar hun schuilplaats komt zodat er een plan kan worden bedacht om BL/ind voorgoed te vernietigen en Korse te verslaan. Dit lijkt allemaal erg goed te lopen, tot dat Party Poison er achter komt dat er iemand mist. En dan niet zomaar iemand: zijn eigen zesjarige dochtertje blijkt ontvoerd te zijn door Korse. Hoe gaan ze dit oplossen?
    Titel: It's Time To Do It Now And Do It Loud
    Tekst die in de trailer moet: Een paar dingen uit de samenvatting, graag.
    Personages: Gerard Way als Party Poison, Mikey Way als Kobra Kid, Ray Toro als Jet Star, Frank Iero als Fun Ghoul, Grant Morrison als Korse en Steven Montano als Dr. Death Defying.
    Muziek: Na Na Na van My Chemical Romance
    Eventueel film/serie: Uit de videoclips van de liedjes Na Na Na en SING van My Chemical Romance. Het liefst vooral beelden van Party Poison, Kobra Kid, Jet Star en Fun Ghoul.
    Special effect: Eh, iets wat erbij past of gewoon niet
    Tekst op een achtergrond of gewoon op het beeld: Op het beeld
    Extra: -


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Tenace -> DAWSONS


    wat was dit ookalweer

    Vooral een enorme sorry omdat ik hier zo lang niks gedaan heb. Nu ik vakantie heb stel ik vooral het genieten van mijn vrije tijd als prioriteit. Hopelijk kunnen jullie dit begrijpen. Momenteel zit ik aan nogal een groot project te werken (een schilderij afmaken voor mijn vriendje zijn verjaardag) en geloof me daar ben ik wel even zoet mee ;)
    Ik zal zo snel mogelijk weer verder gaan hiermee, maar ik wil natuurlijk ook genieten van de vakantie en niet al mijn tijd laten opslokken. Het spijt me dat het zo lang duurt en het nog even zal duren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Geniet ervan maar we zien je ook graag terug :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    TheBadWolf schreef:
    Geniet ervan maar we zien je ook graag terug :P


    wat was dit ookalweer

    Jeh, I'm very sorry :$


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zou je een cover voor me kunnen maken?
    Cover
    Titel: If I die young ~ OP
    Korte Samenvatting: Shay leeft een normaal leven tot ze op de zevende dag van haar zomervakantie verongelukt. Ze komt er achter dat er meer tussen hemel en aarde is. Ze moet als geest haar vriendinnen en familie proberen te helpen. Ze moet ook klusjes voor God, de engelen en Satan doen. De enige reden dat ze luistert en alles doet wat er van haar gevraagd is, is omdat ze haar vleugels wilt verdienen. Als ze haar vleugels heeft kan ze een beschermengel worden. Als beschermengel zou ze eindelijk rust vinden. Maar de klussen worden steeds moeilijker en hoe kan je helpen als mensen je niet zien?
    Hoe ik het helemaal ga uitwerken weet ik nog niet voor honderd procent, maar dit is het in grote lijnen.
    Plaatjes die je er in wilt: http://images.tate.org.uk/sites/default/files/styles/grid-normal-8-cols/public/images/our%20liverpool%20landscape%20a%20summer's%20morning%20in%20mill%20woods.jpg?itok=082c2LaM
    http://s4.goodfon.su/wallpaper/previews-middle/480717.jpg
    Sfeer die het weer moet geven: Een rustige, maar sombere sfeer
    Horizontaal of verticaal:Wat het beste uitkomt.
    Username erop of niet: Nee
    Eventuele Exta's: Misschien haal je inspiratie op uit het nummer dat er bij hoort. If I die young - The band Perry
    Hopelijk kan je me verder helpen.


    Life isn't about waiting for the storm to pas... it's about learning to dance in the rain.

    Ik heb er al het begrip voor. (: geniet viral veel van je vakantie!
    Nightwarbler --> gwilwileth


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Preciado --> Caraphernelia.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Philocalist > Soe


    16 - 09 - '17

    Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd, maar bij deze ben ik back in business (;
    Deze trailer bewijst het ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Illwill schreef:
    Het spijt me dat het zo lang heeft geduurd, maar bij deze ben ik back in business (;
    Deze trailer bewijst het ;p




    Jaaa geweldig datje weer terug bent, en nu mijn trailer en de rest van de aanvragen :P


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."