• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik hoor iedereen hier over praten maar heb werkelijk waar geen flauw idee wat het is.

    Witchking schreef:
    Ik hoor iedereen hier over praten maar heb werkelijk waar geen flauw idee wat het is.

    Wees maar blij.


    -

    Ugh, dammit. Ik haalde bijna de vierde maar viel dood. Nu is mijn highscore een zielIg 3.


    -

    Mijn record is 10! Waauw! Hahaha
    Een vriendin van mij had als record 139!! Echt niet normaal, maar ze had wel superlang zitten spelen enz.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Mijn record bij Apple is 11 en op Android 13. Maar op Android is het echt veel makkelijker om te spelen dan bij Apple. Maar Uhg wat een knutsel


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hahaha ja hoor er superveel mensen over, heb het zelf niet op mijn mobiel though, ben wel benieuwd. Wel vandaag gespeeld op de mobiel van een vriendin, het is wel echt frustrerend op een gegeven moment :')

    Mijn record is 190 (cat) Kwam eerst niet verder dan 50 en opeens haalde ik 190. Misschien omdat ik aan het 'leren' was en alles beter is dan leren.

    Ardina schreef:
    Mijn record is 190 (cat) Kwam eerst niet verder dan 50 en opeens haalde ik 190. Misschien omdat ik aan het 'leren' was en alles beter is dan leren.

    Daaaafuq gewoonweg O_O


    -

    Mijn record is 61, (En die van mijn broertje 69) Het is een erg frustrerend spel inderdaad, maar wel verslavend.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik krijg om eerlijk te zijn nu heel erg de neiging om dit spel te downloaden, gewoon om uit te vinden waarom één enkel spel bij zoveel mensen haat kan opbrengen :')

    Ivyrise schreef:
    Ik ken het spel niet, maar ik hoef het ook niet te kennen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nu ben ik toch serieus nieuwsgierig geworden...
    Even zoeken in de app store!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Nu ben ik toch serieus nieuwsgierig geworden...
    Even zoeken in de app store!

    Om daarna te wensen dat je naar onze waarschuwing heb geluisterd.


    -

    Ben ik trots op mn 51, komt mijn broer thuis met 70. Zo frustrerend


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Mijn record is 2 haha, we mochten het van onze Engels docent tijdens de les spelen omdat hij geen zin had in lesgeven!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:31 ]


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef