• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Waha, m'n record is verbroken (':
    15 heb ik er nu, maar ik ben volgens mijn zus nog steeds een loser, die heeft 35.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Uugh ik erger me zo erg aan dit spel eh omg.
    Mijn high score is 60


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn nieuwe record is 81! ;]


    Pretty is just a pretty word.

    Nieuw record! 8 (cat)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Herrera schreef:
    (...)
    Om daarna te wensen dat je naar onze waarschuwing heb geluisterd.


    Goh, na 10 keer (highscore 1) heb ik het opgegeven. En ik was niet gefrustreerd ofzo...
    Nu kan ik tenminste meepraten ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Bijna heel mijn klas speelt het spel en wij zijn allemaal tussen de 18 en 24 jaar. Mijn broertje speelt het ook en mijn moeder was er gisteravond ook al een lange tijd mee bezig >.<
    Zelf heb ik nog geen moordneigingen ervan gekregen, maar mijn highscore is dan ook nog maar 13 :3


    Credendo Vides

    YES IK HEB EEN NIEUW RECORD

    32 :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eerste dode is al gevallen:


    26 - 02 - '16

    EN IK OOK.
    36, maar ik en Flappy bird gaan niet samen. Mijn vader en zijn ervaringen met mij en Flappy Bird (postte hij op fb (': ):
    "Er was eens, redelijk recent en vlakbij, een dochter en een smartphone.

    toev.. toev toev.. toev pulie.. toev toev..
    pulie pulie toev pulie.. pulie..pulie toev pulie
    pulie toev toev.. pulie..
    Krtsjuw
    Et alors, au choix: "Shit" "Fuck" "Ei Gast" "Verdomme"

    We kunnen bezwaarlijk stellen, een zeker metrum niet te na gesproken, dat "Flappy Bird" aanleiding geeft tot poëzie."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    13. Ja, ik ben waardeloos.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Noctis schreef:
    Eerste dode is al gevallen:



    Tha. Fuck.
    “Anyone who has played that game would know why I did it.”
    No, just no.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat een irritant spel. Mijn record is 18.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Een paar gasten uit mijn klas hebben rond de 130 als record dacht ik. Ik weet het niet precies, maar die hebben gewoon geen leven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Noctis schreef:
    Er is trouwens ook een parodie op dit spel, die ook enorm geniaal is.


    hij zegt alleen maar loading...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly