• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Iedereen is het nu al uitgespeeld :p Iedereen is het beu en nu spelen we spelletjes als squishy bird... alleszins toch mijn klas...

    Mijn record is 11, heb geen smartphone/tablet, heb het gespeeld op de gsm van een vriendin tijdens busritten

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 19:16 ]


    Just one. I'm a few. No family too. Who am I?

    Dat spel maakt me boos. :W


    Queer zijn is gewoon alles

    26.

    Waarom wordt iedereen zo agressief/boos van dit spel? :') Ik vind het super chill altijd, haha.
    (Op mijn samsung galaxy pocket gespeeld trouwens)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 19:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik maak vooruit gang ben van 11 naar 12 gegaan_O_


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn record is trouwens 23.


    Queer zijn is gewoon alles

    29. Whoe (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mijn record is nu 54 :]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    BastiIIe schreef:
    26.

    Waarom wordt iedereen zo agressief/boos van dit spel? :') Ik vind het super chill altijd, haha.
    (Op mijn samsung galaxy pocket gespeeld trouwens)


    Samsung Galaxy Pocket, haha die had ik ook en die van mij was extreem sloom geworden.
    Ik heb hem kapot gegooid haha MAAR OM ANDERE REDENEN DAN FLAPPY BIRD

    Ik speel het spel op mijn vaders tablet en op zijn telefoon.
    Ik heb zelf niks waar ik het mee kan spelen haha.

    OT:
    Mijn record is 99 :Y)

    Ik dacht "YES, EINDELIJK, HONDERD! Kut, Flappy flapt tegen een pijp aan."


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, ineens 41 '-'


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jullie hebben nog 21 uur om flappy bird te spelen, de maker heeft dit een uur geleden getweet:

    I am sorry 'Flappy Bird' users, 22 hours from now, I will take 'Flappy Bird' down. I cannot take this anymore.

    Haha ik jad het gezien. Evht een rare zet!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ardina schreef:
    Jullie hebben nog 21 uur om flappy bird te spelen, de maker heeft dit een uur geleden getweet:

    (...)


    WAT? NEE?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ahh ik zag dat het weggehaald zou worden :ccc
    Net nu ik 110 heb gehaald haha


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BastiIIe schreef:
    Haha ik jad het gezien. Evht een rare zet!


    Het is geen rare zet.
    Ik weet niet of je al die berichten heb gezien van punten waarom hij het weghaald.
    1: Jongen in Amerika vermoorde zijn eigen broer omdat deze een hogere highscore had.
    2: Jongen in Gelderland heeft zelfmoord gepleegt.
    3: Nog 2 moorden van weet ik niet waar meer.
    4: De bedenker is een dood normale man. Hij deed het voor de fun. Nu wil iedereen alleen maar zijn geld.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial