• Flappy bird het spel dat je de neiging geeft om je mobiel, ipod of ander elektronisch apparaat waarop je het kunt spelen, tegen de muur aan te gooien.

    Heeft iemand ook een hekel aan dat stomme vogeltje dat maar niet tussen de pijpen door wilt vliegen? En wat is jullie record?
    De mijne is 33, echt fantastisch :')

    EDIT: nieuw record: 51


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 feb 2014 - 16:09 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik raak eigenlijk nooit tot zelden gefrustreerd bij dit soort spelletjes. Misschien is dat wel mijn tactiek want ik heb het maar een halfuurtje in totaal gespeeld.
    Mijn record was 87 tot mijn broertje mijn telefoon kapot gooide. (Om compleet andere reden dan een spelletje ^^)

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:53 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Mijn record is 1, vond het ook echt een vreselijk spel dus ben al weer snel gestopt


    As travars

    NEE.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn record is 28. Ik blijf eigenlijk opvallend rustig als ik het speel. Het is meer kalmerend dan irriterend, don't ask me why.

    Litch schreef:
    Mijn nieuwe record is 81! ;]


    Nu 84.


    Pretty is just a pretty word.

    Mijn record is 13.


    That is a perfect copy of reality.

    Thalin schreef:
    Mijn record is 28. Ik blijf eigenlijk opvallend rustig als ik het speel. Het is meer kalmerend dan irriterend, don't ask me why.


    Ik raak er ook eerder rustig dan gefrustreerd van hahaha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik irriteer me eraan. Iedereen om mij heen heeft het bijna, en als ik hen dan hoor vloeken. Jezus o.o niks voor mij xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fack, ik brak bijna mjjn record van 11 maar viel weer dood. Dammit.


    -

    Na sommige reacties gelezen te hebben, download ik dat spel toch maar niet.

    Sadly but my record is 9....

    Mijn record is 25 ._.


    El Diablo.

    F*cking kut spel :$
    Kom niet verder dan 47 XD


    Now life has killed the dream I dreamed

    Van 11 naar 13. Ach, het is toch iets.


    -

    Ik vervloek dat spellllllll! Ik ben nu al bijna twee uren non-stop bezig, maar ik kan niet verder komen dan 17. Seriously, rotspel.


    "Well, well. Look who we've got here!"