• Beste users,

    de afgelopen tijd is ons opgevallen dat veel users een username nemen waarbij de letter L vervangen wordt door een hoofdletter i.
    Waarschijnlijk gebeurt dit zodat zij alsnog een username kunnen nemen die eigenlijk al bezet was.
    Wij hebben echter gemerkt dat dit bij ons misverstanden kan veroorzaken.
    Omdat wij het onderscheid niet zo goed zien tussen de i en de L halen wij de laatste tijd vaak de usernames door elkaar. Dat is ook een van de redenen dat Rutger geprogrammeerd heeft dat je geen naam kan nemen die al bezet is. Die regel is er echt niet voor niks.
    Het is erg vervelend dat we usernames door elkaar halen, want bij het winnen van een wedstrijd kunnen bijvoorbeeld per ongeluk de credits die jij gewonnen hebt worden bijgeschreven bij een andere user!
    Ook kan het voorkomen dat jij een waarschuwing ontvangt die helemaal niet voor jou bedoeld was, maar omdat wij het onderscheid niet goed zagen, wel aan jou gegeven wordt. En ook al ben je onschuldig, een waarschuwing staat voor altijd op je strafblad gegrift. We kunnen er wel een rectificatie boven plaatsen maar het strafblad zal er niet meer blanco uitzien. En daarbij willen jullie waarschijnlijk ook gewoon geen waarschuwing ontvangen, zelfs als later blijkt dat deze niet voor jou bedoeld was.

    We willen het nu niet gaan verbieden, het is namelijk nog steeds aan jullie om te bepalen wat voor een username je wilt. Met dit bericht willen we jullie wijzen op de consequenties die het nemen van een naam die erg veel lijkt op de naam van een andere user, heeft. Zelfs als je een nieuwe naam neemt, kan dit probleem zich voor blijven doen, omdat de naam in je history staat.
    Wat we wel van jullie willen vragen is dat jullie hier in de toekomst rekening mee willen houden.
    Wij kunnen hier namelijk fouten mee gaan maken, die eventueel in jouw nadeel zijn.

    Alvast bedankt voor jullie begrip!

    Liefs,
    de moderators van Quizlet.nl

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 feb 2014 - 19:41 ]


    Life is hard and then we die

    TaurieI schreef:
    Leuk!
    Ik heb het nu één keer bij Tauriel gedaan, en dat is onmiddellijk ook de laatste keer (': Het is echt stom, vind ik persoonlijk!
    Het is misschien wel best -en ik weet dat het veel werk is, maar dat is gewoon om misverstanden te voorkomen-, dat jullie het bij verkiezingen toch eens dubbelchecken (:


    We letten er echt wel op hoor. :'D
    Dat is inderdaad niet iets waar we fouten mee willen maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er nooit bij stilgestaan dat dit zoveel problemen kan opleveren. In het vervolg zal ik het niet meer doen.(A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    En dan bedenken dat ik van plan was om de kleine L als een hoofdletter i te gebruiken, hehe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scoresby schreef:
    En dan bedenken dat ik van plan was om de kleine L als een hoofdletter i te gebruiken, hehe.

    Die heb ik ook voorbij zien komen ja :'D


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Onder de gewone users word het ook vaak door elkaar gehaald, dus ik denk dat na dit verzoek het wel grotendeels afgelopen zal zijn met deze nieuwe i-L actie (:

    Focus schreef:
    (...)
    Die heb ik ook voorbij zien komen ja :'D


    Naja. In mijn geval zou je het verschil wel merken, omdat ik het woord vervolgens in hoofdletters zou spellen, maar dat vond ik toch te schreeuwerig overkomen, ha.

    Het is vooral lastig - onder gewone users, lijkt me - als twee mensen dan 'dezelfde' naam hebben. Ik was eerst ook Oakenshield, maar dan normaal gespeld, dus zolang er nog een ander is, zal ik die naam in ieder geval niet terug nemen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Scoresby schreef:
    (...)

    Naja. In mijn geval zou je het verschil wel merken, omdat ik het woord vervolgens in hoofdletters zou spellen, maar dat vond ik toch te schreeuwerig overkomen, ha.

    Het is vooral lastig - onder gewone users, lijkt me - als twee mensen dan 'dezelfde' naam hebben. Ik was eerst ook Oakenshield, maar dan normaal gespeld, dus zolang er nog een ander is, zal ik die naam in ieder geval niet terug nemen.

    Het lijkt me ook vrij kut, als ik het zo mag zeggen. Ik zou echt kwaad worden als iemand EIIison zou nemen. Dat is een username die ik weer graag terug wil nemen, maar niet voor ik alle andere leuke ook heb geclaimd :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scoresby schreef:
    (...)

    Naja. In mijn geval zou je het verschil wel merken, omdat ik het woord vervolgens in hoofdletters zou spellen, maar dat vond ik toch te schreeuwerig overkomen, ha.

    Het is vooral lastig - onder gewone users, lijkt me - als twee mensen dan 'dezelfde' naam hebben. Ik was eerst ook Oakenshield, maar dan normaal gespeld, dus zolang er nog een ander is, zal ik die naam in ieder geval niet terug nemen.


    Maar ik had het wel netjes gevraagd.(A)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Focus schreef:
    (...)
    Het lijkt me ook vrij kut, als ik het zo mag zeggen. Ik zou echt kwaad worden als iemand EIIison zou nemen. Dat is een username die ik weer graag terug wil nemen, maar niet voor ik alle andere leuke ook heb geclaimd :Y)


    Ik weet niet wat Ellison is, maar ik bedoel... Oakenshield. Ik kan niet echt zeggen dat dat per se van mij is, of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Maar stel (ik weet nietvof deze vraag al gesteld is);
    Ik ga mezelf LOL noemen en een andere user wil hem ook en noemt zichzelf dus IoI.
    Daar kan ik dus niks aan doen toch als die andere user de fout in gaat en ik dan perongeluk een waarschuwing krijg?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vipera schreef:
    Maar stel (ik weet nietvof deze vraag al gesteld is);
    Ik ga mezelf LOL noemen en een andere user wil hem ook en noemt zichzelf dus IoI.
    Daar kan ik dus niks aan doen toch als die andere user de fout in gaat en ik dan perongeluk een waarschuwing krijg?


    Daar gaat het juist om: dat is héél verwarrend voor de crew.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Daar gaat het juist om: dat is héél verwarrend voor de crew.

    Inderdaad en het is gewoon ook niet leuk als een andere user ineens je naam "afpakt".
    Ik zou het iig niet leuk vinden als iemand ineens CeIebration met een i zou doen.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Celebration schreef:
    (...)
    Inderdaad en het is gewoon ook niet leuk als een andere user ineens je naam "afpakt".
    Ik zou het iig niet leuk vinden als iemand ineens CeIebration met een i zou doen.


    Ik heb heel mooi mijn excuses aangeboden aan de persoon (onder het motto: je kunt beter om vergiffenis vragen dan om toestemming, haha), en die zei dat het haar niet uitmaakte.
    Maar ik zou het zelf ook niet zo fijn vinden moesten mensen opeens met Lasaraline of Latier gaan lopen. Nu heb ik met WritingGirl geen probleem, maar niemand wil die, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kuch Lotta, kuch (A)


    Some people are art and do art at the same time

    Eigenlijk ben ik nog steeds aan het wachten totdat iemand HaIe neemt, met een hoofdletter i. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."