• Beste users,

    de afgelopen tijd is ons opgevallen dat veel users een username nemen waarbij de letter L vervangen wordt door een hoofdletter i.
    Waarschijnlijk gebeurt dit zodat zij alsnog een username kunnen nemen die eigenlijk al bezet was.
    Wij hebben echter gemerkt dat dit bij ons misverstanden kan veroorzaken.
    Omdat wij het onderscheid niet zo goed zien tussen de i en de L halen wij de laatste tijd vaak de usernames door elkaar. Dat is ook een van de redenen dat Rutger geprogrammeerd heeft dat je geen naam kan nemen die al bezet is. Die regel is er echt niet voor niks.
    Het is erg vervelend dat we usernames door elkaar halen, want bij het winnen van een wedstrijd kunnen bijvoorbeeld per ongeluk de credits die jij gewonnen hebt worden bijgeschreven bij een andere user!
    Ook kan het voorkomen dat jij een waarschuwing ontvangt die helemaal niet voor jou bedoeld was, maar omdat wij het onderscheid niet goed zagen, wel aan jou gegeven wordt. En ook al ben je onschuldig, een waarschuwing staat voor altijd op je strafblad gegrift. We kunnen er wel een rectificatie boven plaatsen maar het strafblad zal er niet meer blanco uitzien. En daarbij willen jullie waarschijnlijk ook gewoon geen waarschuwing ontvangen, zelfs als later blijkt dat deze niet voor jou bedoeld was.

    We willen het nu niet gaan verbieden, het is namelijk nog steeds aan jullie om te bepalen wat voor een username je wilt. Met dit bericht willen we jullie wijzen op de consequenties die het nemen van een naam die erg veel lijkt op de naam van een andere user, heeft. Zelfs als je een nieuwe naam neemt, kan dit probleem zich voor blijven doen, omdat de naam in je history staat.
    Wat we wel van jullie willen vragen is dat jullie hier in de toekomst rekening mee willen houden.
    Wij kunnen hier namelijk fouten mee gaan maken, die eventueel in jouw nadeel zijn.

    Alvast bedankt voor jullie begrip!

    Liefs,
    de moderators van Quizlet.nl

    [ bericht aangepast door een moderator op 3 feb 2014 - 19:41 ]


    Life is hard and then we die

    Serenitae schreef:
    Eigenlijk ben ik nog steeds aan het wachten totdat iemand HaIe neemt, met een hoofdletter i. (cat)


    Dan gaan de mods heus wel ingrijpen.


    26 - 02 - '16

    Serenitae schreef:
    Eigenlijk ben ik nog steeds aan het wachten totdat iemand HaIe neemt, met een hoofdletter i. (cat)


    Zag net dat die user geband is, maar waarom zit je daar nu eigenlijk op te wachten? Heeft die user echt zoiets verschrikkelijks gedaan dat niemand ermee wil opgescheept zitten (met die naam)?
    Ooooooof, Gremlin123 met hoofdletter "i"! Of RoryWilliams met hoofdletter "i"!
    Nee, sorry, dat kon ik even niet laten (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maestum schreef:
    Kuch Lotta, kuch (A)

    Ja? (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Ja? (cat)


    Een beetje trends zetten van dingen die verwarring kunnen voorkomen, hé? Wacht maar af totdat ik naar je toekom met een stok. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Een beetje trends zetten van dingen die verwarring kunnen voorkomen, hé? Wacht maar af totdat ik naar je toekom met een stok. (cat)


    Dat heeft zij niet gedaan, dat was SiIhouette

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:01 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TaurieI schreef:
    (...)

    Dat heeft zij niet gedaan, dat was SiIhouette


    Oh, nvm. Indeed, je hebt gelijk D:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 17:02 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Maestum schreef:
    (...)

    Zij kan de hoofdletter i hebben gedaan in plaats van een normale L, maar zij heeft de trend niet gezet (cat)

    Jawel, want ik heb het van haar afgekeken. Ik ben onschuldig. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ben ik even blij dat ik het niet heb gedaan. Vond het er ook niet erg netjes uitzien. Ik zit voornamelijk op mijn mobiel en daardoor zie ik altijd de hoofdletter i als een hoofdletter i en niet als een l. Het zou tegen mijn principes ingaan :')
    Nu maar hopen dat mensen hierdoor er voor kiezen niet meer een hoofdletter i te gebruiken als l.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 8:23 ]

    PUKKELxDING schreef:
    [...] En ook al ben je onschuldig, een waarschuwing staat voor altijd op je strafblad gegrift. [...]

    Liefs,
    de moderators van Quizlet.nl


    Haha, dit klinkt zo dramatisch :Y) Ik heb het zelf ook in mijn username, maar stoor me er toch wel aan bij anderen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha, dit klinkt zo dramatisch :Y) Ik heb het zelf ook in mijn username, maar stoor me er toch wel aan bij anderen.
    We zijn ook heel dramatisch af en toe :Y)


    Life is hard and then we die

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha, dit klinkt zo dramatisch :Y) Ik heb het zelf ook in mijn username, maar stoor me er toch wel aan bij anderen.


    Dat is best wel kinda hypocriet :'x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Caim schreef:
    (...)

    Dat is best wel kinda hypocriet :'x


    Hmm, is het soort van ook, maar denk niet dat het echt hypocriet kan noemen. Ik bedoel ook meer dat ik snap waarom mensen het doen, maar ik het wel lastig vind. Ik wil ook wel een andere username, maar heb geen ideeën, maar elke keer moeten zeggen dat die L dus een i is wordt ook irritant :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Hoe bedoel je precies?


    volgens mij bedoeld ze dat de users al jaren niet online zijn geweest. Laatst online in 2008 ofso. Kunnen jullie daar niks aan doen, want er zijn tal users die zich maar eenmaal hebben aangemeld en daarna nooit meer online zijn geweest.

    Geeft dat dan ook verwarring?


    It's better to look back on life and say: I cant believe I did that. Than to look back and say: I wish I did that.