• Teen mom, je kent het vast wel. Een tiener die moeder wordt. Meestal wordt het één groot drama, of misschien ook niet. Ook op MTV is er een programma genaamd Teen Mom. Dit keer begint het weer. Het gaat over vijf meiden en hun vriendjes (of misschien wel niet...), die al als tiener ouders geworden zijn. Zal er erge ruzie ontstaan? Of gaat alles gewoon soepel?

    Lijstje om in te vullen als je mee wil doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vriendin van(voor de teen moms):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hoe ziet hij/zij de baby(als in: wil ze/hij de baby houden. Maar dan wat uitgebreider graag)
    Extra:

    Rollen:
    Teen moms (5):
    - Jacelyn "Jace" Athene Woodley || Vriendin Harry Styles || Woodley
    - Valeria "Val" Elle Shayk || Vriendin Zayn Malik || RonaIdo
    - Nessa Jane Horan || Vriendin Louis Tomlinson || KiliOfDurin
    - Elanore Elijah Woodward || Vriendin Niall Horan || Pwettyness
    - Victoria Aurora Dannielynn West || Vriendin Liam Payne || Whisperings


    De vriendjes:
    Harry Styles: Tomles
    Niall Horan: LegoIas
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Louis Tomlinson: KhaIeesi
    Liam Payne: Kendizzzzle


    Familie/vrienden:
    Katherina "Kath" Juliana Cortezon || Harry's beste vriendin || Pwettyness
    Alexandra "Alex" Maria Jase || Harry's beste vriendin || LegoIas



    Regels:
    - Een post van minstens 200 woorden
    - Niet andermans personage besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon. 1 vriendje/teenmom en 1 familie/vriend
    - Ruzie IC mag natuurlijk gewoon, OOC niet, dat vecht je maar ergens anders uit.
    - Nobody's perfect, dus je personages ook niet.
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes
    - Niemand buitensluiten
    - Hou je aan deze regels. Zo niet, dan krijg je een waarschuwing. Ga je hier toch mee door, kan ik je uit de RPG zetten
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Als je straks nog een Zayn of Liam nodig hebt moet je even een berichtje in mijn gb zetten


    Bowties were never Cooler

    Liam? ^^


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    Liam? ^^


    Hi Tess <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [BuzoIic ----> RonaIdo. Met een hoofdletter i.]


    El Diablo.

    Mag ik Louis?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sorry, die was al weg, ik heb het nog niet bijgewerkt. Alleen Zayn en vrienden/familie zijn nog vrij


    Spoiler alert: you will save yourself

    KiliOfDurin schreef:
    Naam: Nessa Jane Horan
    Leeftijd: 17 [29 Februari]
    Vriendin van: Louis
    Uiterlijk:


    Nessa heeft lang natuurlijk rood stijl haar en een erg bleke huid. Haar ogen zijn helder blauw en van nature helder en sprankelend. Ogen worden wel eens de poorten naar de ziel genoemt en dat is bij haar zeker wel terecht, want in haar ogen kan je altijd zien hoe ze zich werkelijk voelt. Nessa is net als haar broer vrij klein. Ze haalt de 1,60 niet. Ze haalt het net als ze hakken draagt, wat ze nooit doet. Ze is heel mager met een fragiel frame, maar heeft een zelfverzekerd postuur en is extreem lenig. Omdat ze zo dun is draagt ze altijd lange broeken en truien en in de winter vaak wel een aantal over elkaar.
    Nessa heeft op haar ribben getatooeerd staan:
    Never cruel
    nor cowardly
    Never give up
    Never give in

    Innerlijk: Nessa is een lief, vrolijk en open persoon. Ze is beleefd en haat vooroordelen. Zeker omdat ze daar zelf keer op keer mee wordt geconfronteerd. Ze is trouw en loyaal en erg bescheiden. Haar beleefdheid en bescheidenheid worden soms zelfs erg irritant omdat het zo ver gaat. Deze twee kenmerken samen maken haar een verlegen grijze muis. Ze is graag alleen om liedjes te schrijven of te tekenen. Ze is een zeer gesloten persoon als het over gevoelens gaat en legt die volledig in haar creatieve processen om ze kwijt te raken. Je moet dus ook niet gek opkijken als je haar eens in de zoveel tijd ziet huilen onder het schetsen of tokkelen. Toch is ze wel altijd bezorgd over haar vrienden en familie als er iets lijkt te zijn en ze zal er altijd voor ze zijn om ze te helpen met hun problemen, ook al accepteert ze zelf geen hulp. Door haar onzekerheid heeft het ook lang geduurt voor ze haar tekeningen aan iemand liet zien. Met muziek ging het anders omdat haar ouders en broers al van jongs af aan hebben gemerkt hoe ze hield van muziek en zichzelf leerde gitaarspelen, daarbij zit haar broer ook in de muziek, dus werd het beter geaccepteerd bij haar. Ze zorgden ervoor dat ze mocht spelen in het lokale cafe en zo kreeg ze de zelfverzekerdheid op het podium. Voor aan het einde van dit jaar staat ze ingeschreven op de opleiding Film en Muziek in Glasgow, maar of ze daar aan kan beginnen is nog een tweede puntje. Deze studie combineert al haar intresses van tekenen, muziek en schrijven. Voor nu richt ze zich op haar eindexamens in de hoop dat ze die nog wel kan halen voor haar kindjes er zijn.
    Hoe ziet hij/zij de baby: Ze heeft eigenlijk geen idee wat ze met het nieuws wat ze zwanger is aan moet. Aan de ene kant vind ze het heel leuk om met Louis dit mee te maken, maar aan de andere kant wilde ze eerst nog echt leven en de wereld zien voor ze met Louis een familie zou stichten. Ook het feit dat ze niet getrouwd zijn vind ze niet echt een fijn idee. Ze zit nu al 5 maanden met het kind in haar buik, maar nogsteeds heeft ze geen idee. Ze verbergt het zo goed mogelijk voor haar broer en haar vriendje, omdat ze niet wil dat ze tot een of andere overhaaste beslissing wordt gepusht. Het wordt alleen steeds lastiger omdat haar buik nu echt bol begint te worden omdat ze een tweeling draagt. Hoe langer het voortduurt hoe hopelozer ze wordt door deze situatie.
    Extra: Nessa heeft naast muziek en tekenen jaren lang op ballet gezeten. Dat doet ze nogsteeds en ze is er erg goed in. Dit is een van de redenen waarom ze zo mager is. Ze eet weinig en traint erg veel. Alleen nu met de babies op komt wordt het toch langzaam aan steeds moeilijker. Ook om nog gewoon in haar oude balletkleren, vooral de tutu's te passen en alle sprongen perfect uit te voeren. Dit vind ze heel jammer, want ze had misschien in aanmerking gekomen voor een dansacademie, als dit niet langs was gekomen.
    Ze is erg close met haar twee broers en vind het echt niet leuk dat vooral Niall zo vaak weg is. Toch vind ze het ook weer geweldig voor hem wat hij allemaal weet te doen met zijn leven.[/b] Ook het liegen tegen hun, haar hele familie, al haar vrienden en Louis vind ze verschrikkelijk, maar het voelt bij haar of ze geen andere keuze heeft.
    Nessa heeft een kat die ze van Louis heeft gekregen en van wie ze erg veel houd. Hij heet Luke en heeft een blauw lint met een naamplaatje om zijn nek. Ze neemt hem overal meenaartoe. Meestal ligt hij in haar armen of rustig in haar tas. Tegenwoordig ligt hij ook vaak op haar buik.


    [Is ze goed?]


    One Direction bestaat niet. anders zou het allemaal ingewikkelder worden enzo


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    Louis dus?


    Ik? Zo ja, nee ik pas deze keer en van mij mag Hodor hem hebben. (;


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Okay. Ik verander het


    Bowties were never Cooler

    Aangepast!! (yeah)


    Bowties were never Cooler

    NiaIler schreef:
    (...)

    Ik? Zo ja, nee ik pas deze keer en van mij mag Hodor hem hebben. (;


    O oke, dan pas ik dat even aan
    Jammer dat je niet mee doet


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam:
    Niall James Horan
    Leeftijd:
    20
    Vriendin van(voor de teen moms):
    /
    Uiterlijk:






    Innerlijk:
    Niall is een lieve jongen die niemand expres pijn doet. Hij een heel erg stille jongen, die als je hem kent, juist helemaal vrolijk en druk is. Hij houdt heel erg veel van zingen en gitaarspelen, maar durft dat niet in het openbaar. Ook houdt hij erg veel van eten. Misschien eet hij wel iets te veel, maar hij kan er niet goed tegen als mensen daar iets over zeggen aangezien hij het zelf daar ook moeilijk mee heeft. Hij kan er niet tegen als iemand aan het huilen is of iemand ten onrechte wordt veroordeeld. Daardoor kan hij soms heel erg boos op iemand zijn zonder dat diegene hem iets aangedaan heeft, enkel omdat diegene iemand anders iets aangedaan heeft. Hij is een goede vriend, maar laat zich iets teveel meeslepen in andermans gevoelens. Hij houdt erg veel van zijn vrienden en familie, en zal dat ook altijd blijven doen. Toch voelt hij zich soms eenzaam hoewel hij dat nooit laat merken. Dan gaat hij of alleen zitten, of is hij gewoon heel erg stil. Het is dan erg lastig om hem vrolijk te krijgen, maar als je goed je best doet moet dat ook nog wel lukken.
    Hoe ziet hij/zij de baby(als in: wil ze/hij de baby houden. Maar dan wat uitgebreider graag)
    Hij weet het nog niet.
    Extra:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Whisperings schreef:
    (...)

    Hi Tess <3

    Hi Quinn ^^


    How far is far


    Naam:
    Valeria "Val" Elle Shayk.
    Leeftijd:
    17. 7/12.
    Vriendin van(voor de teen moms):
    Zayn.
    Uiterlijk:
    Valeria heeft lange, donkere lokken die tot haar onderrug vallen. Er zit een natuurlijke slag in, Valeria stijlt het dan ook alleen voor feestjes. Als ze er überhaupt zin in heeft, want als ze het stijlt is ze weer een uur verder. Qua make up gebruikt ze niet al te veel, meestal alleen wat mascara met wat oogpotlood en eyeliner. Door de zwarte make up komen haar helderblauwe ogen namelijk mooi uit. Voor speciale gelegenheden wil ze er nog wel is oogschaduw bij pakken. Valeria is erg slank gebouwd met lichte curves. Ze is niet heel lang, met haar 1.62 steken veel mensen boven haar uit. Dat vind ze niet heel erg, als ze zich eraan ergert doet ze gewoon een paar hakken aan. Haar kledingkeuze is erg gebaseerd op haar mood. Zo kan ze de ene dag met een licht, fleurig jurkje met hakken aan komen wandelen en de volgende dag met een donkere jeans en combat boots. Verder heeft ze een aantal tattoo's, meerdere gaatjes in elk oor en een navelpiercing.
    Innerlijk:

    Hoe ziet hij/zij de baby:
    Ze weet het eerlijk gezegd zelf niet eens. Ze weet pas net dat ze drie maanden zwanger is en tot nu toe weten alleen zij en haar beste vriendin het. Ze heeft de test ook gedaan op aanraden van haar beste vriendin, omdat ze het opvallend vond dat Val opeens een stuk was aangekomen vergeleken met het slanke figuur. Ze draagt nu vooral sweaters en wijd uitlopende shirts om het te verbergen. Ze durft het nog niet tegen Zayn te zeggen en al helemaal niet tegen haar ouders. Ze weet namelijk dondersgoed wat hun ervan vinden.
    Extra:
    Valeria is eigenlijk een Russische, maar ze is opgegroeid in Engeland. Hierdoor heeft ze geen Russisch accent. Thuis spreekt ze altijd Russisch, dus ze spreekt vloeiend Russisch en Engels. Verder heeft ze voor haar verjaardag een hond gekregen, een Akita genaamd Ilaria.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 22:08 ]


    El Diablo.

    Vanavond vul ik mijn rol in!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa