• Teen mom, je kent het vast wel. Een tiener die moeder wordt. Meestal wordt het één groot drama, of misschien ook niet. Ook op MTV is er een programma genaamd Teen Mom. Dit keer begint het weer. Het gaat over vijf meiden en hun vriendjes (of misschien wel niet...), die al als tiener ouders geworden zijn. Zal er erge ruzie ontstaan? Of gaat alles gewoon soepel?

    Lijstje om in te vullen als je mee wil doen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Vriendin van(voor de teen moms):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Hoe ziet hij/zij de baby(als in: wil ze/hij de baby houden. Maar dan wat uitgebreider graag)
    Extra:

    Rollen:
    Teen moms (5):
    - Jacelyn "Jace" Athene Woodley || Vriendin Harry Styles || Woodley
    - Valeria "Val" Elle Shayk || Vriendin Zayn Malik || RonaIdo
    - Nessa Jane Horan || Vriendin Louis Tomlinson || KiliOfDurin
    - Elanore Elijah Woodward || Vriendin Niall Horan || Pwettyness
    - Victoria Aurora Dannielynn West || Vriendin Liam Payne || Whisperings


    De vriendjes:
    Harry Styles: Tomles
    Niall Horan: LegoIas
    Zayn Malik: KiliOfDurin
    Louis Tomlinson: KhaIeesi
    Liam Payne: Kendizzzzle


    Familie/vrienden:
    Katherina "Kath" Juliana Cortezon || Harry's beste vriendin || Pwettyness
    Alexandra "Alex" Maria Jase || Harry's beste vriendin || LegoIas



    Regels:
    - Een post van minstens 200 woorden
    - Niet andermans personage besturen
    - Maximaal 2 rollen per persoon. 1 vriendje/teenmom en 1 familie/vriend
    - Ruzie IC mag natuurlijk gewoon, OOC niet, dat vecht je maar ergens anders uit.
    - Nobody's perfect, dus je personages ook niet.
    - 16+ mag, maar hou het wel netjes
    - Niemand buitensluiten
    - Hou je aan deze regels. Zo niet, dan krijg je een waarschuwing. Ga je hier toch mee door, kan ik je uit de RPG zetten
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 20:28 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Okay
    Ik wil ook nog wel een beste vriend van iemand, maar ik weet niet van wie...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil ook drama maken!!


    Bowties were never Cooler

    Wil iemand met Zayn of Nessa drama maken?


    Bowties were never Cooler

    Mooi zo. Dus, gegadigden voor Haz? :Y) Aangezien hij ook op iemand anders verliefd was


    Because I love him, do I need another reason?

    KiliOfDurin schreef:
    Wil iemand met Zayn of Nessa drama maken?


    Nessa krijgt gegarandeerd drama met een overprotective (en misschien een beetje hypocriete hehehe) broer :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    oke ik zet hazz bff wel in xD secret affair .w.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Naam:
    Jacelyn Athene Woodley
    Leeftijd:
    16, geboren op 19-6-1997
    Vriendin van:
    Harry
    Uiterlijk:


    Jacelyn heeft van nature donkerbruin haar, maar ze verft het af en toe waardoor ze nu een lichtere tint bruin als haar heeft. Haar ogen zijn helderblauw en ze heeft wel altijd een glimlach op haar gezicht. Haar postuur is normaal en haar lengte is zo rond de 1.75, niet al te klein dus. Haar kledingstijl is makkelijk, casual. Het liefst draagt ze gewoon een paar skinny jeans, een overhemd en sneakers. Ze wilt het niet te ingewikkeld hebben.
    Innerlijk:
    Jacelyn is niet de vriendelijkste persoon op aarde, ze kan je erg afstoten als ze echt niets van je wilt. Ze ziet van buiten hoe mensen van binnen zijn en dat noemt zij vooroordelen. Ze weet ook niet wat ze ermee moet, maar zo is ze eenmaal. Jace is een pittig iemand, als iemand een opmerking over haar maakt gaat ze er gelijk op in en wilt de discussie dan al te graag winnen. Ze is geen verliezer, daar houdt ze helemaal niet van. Als Jace een vriendin van je is, is ze erg gehecht aan je - veel mensen durven überhaupt niet in haar buurt te gaan, dus in het subject van vrienden is ze nogal gevoelig. Jace kan goed luisteren als je met je problemen bij haar terecht komt. Ze geeft veel om haar dierbaren en gaat zeker stuk als ze één van hen kwijtraakt.
    Hoe ziet hij/zij de baby: Als ze heel eerlijk moest zijn, wist ze het echt niet. Aan de andere kant is ze er echt kapot van dat ze zwanger is, ze had graag haar opleiding af willen maken en een carrière willen oprichten, maar dat is nu anders gelopen en aan de andere kant is ze blij. Ze wilde al best lang een kind, maar daar is er nooit iets van gekomen. Eén ding is zeker, ze wilt geen abortus of een adoptie plegen. Ze is bang dat Harry kwaad op haar wordt en dat wilt ze al helemaal niet. Ze houdt eenmaal van hem.
    Extra: Haar ouders zijn gescheiden, maar ze woont bij haar moeder met haar oudere zus. Ze heeft samen met haar moeder en zus een hond, Colbie een teefje die net achttien weken oud is.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Of ik zeg gewoon niks en laat het wel merken in het speeltopic ghehe


    Because I love him, do I need another reason?

    Tomles schreef:
    Of ik zeg gewoon niks en laat het wel merken in het speeltopic ghehe


    Whut? D:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Woodley schreef:
    (...)

    Whut? D:


    Lees maar even terug mwoehaha


    Because I love him, do I need another reason?

    Tomles schreef:
    (...)

    Lees maar even terug mwoehaha


    Wait what. Ik voel me erg dom dat ik het niet snap :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik snap het ook niet hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    Woodley schreef:
    (...)

    Wait what. Ik voel me erg dom dat ik het niet snap :')


    Tomles schreef:
    Mooi zo. Dus, gegadigden voor Haz? :Y) Aangezien hij ook op iemand anders verliefd was


    Dat dus. Anders kijk je even bij zijn rol bij hoe hij het kind ziet ^^


    Because I love him, do I need another reason?

    Tomles schreef:
    (...)

    Dat dus. Anders kijk je even bij zijn rol bij hoe hij het kind ziet ^^


    Weyhey :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Naam:
    Alexandra "Alex" Maria Jase
    Leeftijd:
    20
    Vriendin van(voor de teen moms):
    /
    Uiterlijk:


    Ze heeft een tatoeage op haar pols met de tekst: 'Don't make me change'.
    Innerlijk:
    Alex is niet iemand waarmee je moet spotten. Ze kan erg snel boos worden en vecht voor haar doel. Nooit zal ze zomaar iets opgeven of ergens opeens mee stoppen. Daarom denkt ze ook erg goed na voordat ze iets doet zodat er geen problemen komen. Ze heeft het de laatste jaren erg moeilijk met zichzelf gehad maar gelukkig is dit al grotendeels over en heeft ze er niet echt veel last meer van. Toch heeft ze nog maar weinig zelfvertrouwen onder het masker dat ze altijd voor zich houdt van een stoer en sterke vrouw, hoewel ze zich enkel een klein en bang meisje voelt. Als je haar echt goed kent en ze je tweehonderd procent vertrouwd, zal ze misschien wel haar echte ik laten zien, maar voor dat zo is moet je door een lange periode vol geheimen. Toch zal ze voor de mensen om wie ze geeft altijd vechten, en nooit laten vallen. Zelfs niet als ze daardoor zelf in de problemen komt. Dit is ook doordat ze geen zelfvertrouwen heeft en meer om anderen geeft dan om zichzelf. Maar ze vindt het altijd nog moeilijk om toe te geven wie ze echt is en hoe ze zich voelt. Daarom probeert ze zo min mogelijk nieuwe vrienden te maken aangezien die dat dan nog niet doorhebben en zij niet aan mensen durft te vertellen of laten zien wie ze echt is.
    Hoe ziet hij/zij de baby(als in: wil ze/hij de baby houden. Maar dan wat uitgebreider graag)
    Ze is niet de moeder maar toen Liam het aan haar vertelde was het een grote schok, en niet alleen omdat hij nu dus vader wordt en dat veel moeilijkheden gaat brengen, maar ook omdat ze dit ziet als een teken dat Liam nu echt in een relatie zit waar hij niet meer uit zal gaan en ze nu dus geen kans meer heeft. Toch is ze bereid om Liam te helpen op alle manieren waarop ze kan helpen.
    Extra:
    Ze is de beste vriendin van Liam, maar heeft al een tijdje stiekem een crush op hem.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 18:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself