• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh, in zo'n opzicht. Ja, dat is inderdaad erg hatelijk als je het zo erg hebt. Heb je hier geen therapie of iets voor, zodat je er mee om kan leren gaan of zelfs misschien weg kan gaan?


    Ik heb therapie gevolgd, maar dat hielp niet. Nu krijg ik medicatie en ik hoop dat het gaat helpen. Het duurt nog een paar weken voor er resultaat komt en er is een kleine kans dat het na minstens 6 maanden of langer gebruik weg gaat.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb therapie gevolgd, maar dat hielp niet. Nu krijg ik medicatie en ik hoop dat het gaat helpen. Het duurt nog een paar weken voor er resultaat komt en er is een kleine kans dat het na minstens 6 maanden of langer gebruik weg gaat.

    Oh. :c Dat is wel echt kutnieuws voor je dan. :c Ik hoop voor je dat het dan snel beter komt, want zo is het natuurlijk niet leuk. Hoe doe je dat dan als je naar school gaat of vind je dat minder erg?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @assasin, zoek naar cognitieve gedrags therapie;3 dunno of dat de therapie is die je gehad hebt? Maar bij mij heeft het wel geholpen dacht ik..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Oh. :c Dat is wel echt kutnieuws voor je dan. :c Ik hoop voor je dat het dan snel beter komt, want zo is het natuurlijk niet leuk. Hoe doe je dat dan als je naar school gaat of vind je dat minder erg?


    Nee, het is niet minder erg. Daarom is het zo ontzettend vermoeiend en ben ik ook vaak ziek/thuis. Tijd voor mezelf krijg ik echt niet, dat is niet toegestaan. Niemand die zoiets begrijpt.

    NotYourHero schreef:
    @assasin, zoek naar cognitieve gedrags therapie;3 dunno of dat de therapie is die je gehad hebt? Maar bij mij heeft het wel geholpen dacht ik..


    Thanks, dat ga ik even onthouden. Waar ik zat ga ik ook niet meer terug, als de medicijnen niet helpen word ik namelijk doorverwezen naar een nieuwe instelling. Ze gaven me een diagnose en zonder verder iets erover uit te leggen werd ik in groepstherapie gedropt, waar ik geen tijd meer voor had omdat ik naar school moest en niemand zat met dezelfde problemen als ik. Een op een werkte ook niet, ze onthielden nooit wat ik ze vertelde tijdens een sessie en af en toe had ik echt het idee dat ze niet wisten wat ze moesten doen of zeggen en maar wat deden.


    Your make-up is terrible

    Verdomme. Als je het vergeten bent, ben ik klaar met je.


    :)

    Mijn ouders moeten het altijd weer verpesten met hun 'nee-je-kan-pas-afspreken-als-je-huiswerk-klaar-is-regime' Ja, verdomme, zo kan ik toch nooit met iemand afspreken? Aaaargh


    I dress to kill, but tastefully

    Zeg ze dat je het af hebt? ^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    zit wat in haha


    I dress to kill, but tastefully

    Elke keer als je met me wilt afspreken stem ik in, maar zodra de dag is gekomen dat ik echt naar je toe ga, heb ik geen zin meer. What's wrong with me? :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Death people...
    Death people everywhere....


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Zo een zin in morgen! :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nooooo, mijn thermoskan is kapot ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken. The hell zeg


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heb ik je eindelijk te pakken, spreek je al met iemand anders af. Dit word weer een doodsaaie zaterdag.


    I dress to kill, but tastefully

    Humanity sucks, especially some on Q


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.