• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Eeeen blijkbaar is het later wel toegevoegd. Godverdomme. Ik ben zoveel geld mis gelopen. Teringzooi.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Misschien moet ik even huiswerk voor Duits maken, ik heb nu toch niets te doen en ik heb tot nu toe alles nagekeken voor mijn wedstrijd. Verveling, sigh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kan deze dag nog kutter worden? Ik ben in totaal 1500 euro misgelopen en ben ook nog eens mijn sigaretten kwijt geraakt. Ge-fucking-weldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Kan deze dag nog kutter worden? Ik ben in totaal 1500 euro misgelopen en ben ook nog eens mijn sigaretten kwijt geraakt. Ge-fucking-weldig.

    Whut? How?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)
    Whut? How?
    Er is gister een nieuwe munt gereleased (een Bitcoin alternatief, daar zijn er 10000 van) en zoveel mensen wilden deze hebben dat het Bitcoin hoofdforum (bitcointalk.org) compleet down was. Het kon de druk niet aan. Dit betekende dus dat de prijs van deze munt in no-time extreem hard omhoog zou gaan en dus was ik van plan om er lekker aan te verdienen. Ik ben gister tot 2 uur wakker gebleven, wachtend op het moment dat de munt werd toegevoegd op de exchange (een plek waar je 1 munt voor andere kunt omwisselen. Koersen en shit.) waarop ik zit. Rond 2 uur zei de eigenaar dus dat hij hem niet meer zou toevoegen, dus ben ik maar naar bed gegaan. Op een andere exchange was de munt wel te krijgen, maar ik was al te laat en de 1000 euro die ik had kunnen verdienen (met de hoeveelheid Bitcoins die ik aan de kant had gelegt hievoor) was ik al mis gelopen. Dit doordat het de "goedkope" stage al doorlopen was. (Van 0.00235 naar 0.09 bitcoins).
    Werd ik vanochtend wakker, bleek het dat hij de eigenaar van mijn exchange hem uiteindelijk wel heeft toegevoegd. Ik had er geen zin meer in en haalde mijn Bitcoins van de exchange af. Toen pas zag ik dat er een groot verschil was in prijs tussen mijn exchange en de andere. Of te wel, ik kon alsnog wat verdienen door daar gebruik van te maken. Goedkoop inkopen op mijn exchange, duur verkopen op de andere. Ik dus weer mijn Bitcoins terug sturen, maar toen ze eindelijk aankwamen was het alweer te laat en waren de prijzen gelijk.

    Ik ben dus 2 keer een dikke som geld mis gelopen, ugh. Als je dit allemaal snapt krijg je van mij een koekje :Y)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 10:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Er is gister een nieuwe munt gereleased (een Bitcoin alternatief, daar zijn er 10000 van) en zoveel mensen wilden deze hebben dat het Bitcoin hoofdforum (bitcointalk.org) compleet down was. Het kon de druk niet aan. Dit betekende dus dat de prijs van deze munt in no-time extreem hard omhoog zou gaan en dus was ik van plan om er lekker aan te verdienen. Ik ben gister tot 2 uur wakker gebleven, wachtend op het moment dat de munt werd toegevoegd op de exchange (een plek waar je 1 munt voor andere kunt omwisselen. Koersen en shit.) waarop ik zit. Rond 2 uur zei de eigenaar dus dat hij hem niet meer zou toevoegen, dus ben ik maar naar bed gegaan. Op een andere exchange was de munt wel te krijgen, maar ik was al te laat en de 1000 euro die ik had kunnen verdienen (met de hoeveelheid Bitcoins die ik aan de kant had gelegt hievoor) was ik al mis gelopen. Dit doordat het de "goedkope" stage al doorlopen was. (Van 0.00235 naar 0.09 bitcoins).
    Werd ik vanochtend wakker, bleek het dat hij de eigenaar van mijn exchange hem uiteindelijk wel heeft toegevoegd. Ik had er geen zin meer in en haalde mijn Bitcoins van de exchange af. Toen pas zag ik dat er een groot verschil was in prijs tussen mijn exchange en de andere. Of te wel, ik kon alsnog wat verdienen door daar gebruik van te maken. Goedkoop inkopen op mijn exchange, duur verkopen op de andere. Ik dus weer mijn Bitcoins terug sturen, maar toen ze eindelijk aankwamen was het alweer te laat en waren de prijzen gelijk.

    Ik ben dus 2 keer een dikke som geld mis gelopen, ugh. Als je dit allemaal snapt krijg je van mij een koekje :Y)

    Ik begrijp de helft. Mag ik dan een half koekje? (cat)


    From these ashes, I will rise

    Waarom zijn laatste boeken uit series altijd zo'n teleurstelling? Volgens mij moet ik ze maar niet meer lezen.


    Take risks and conquer your fears.

    Jullie zijn echt dom, Jezus mina! Ik heb een fucking 8,2 voor de rekentoets en ik wil graag de toets in maart maken, maar jullie raden dat af omdat ik geen wiskunde heb en beter volgend jaar twee kan kan proberen, maar alleen mensen met lage cijfers krijgen volgend jaar rekenles en ik behoor niet tot die groep dus ik moet uiteindelijk zónder rekenles die toets dan doe. Dat slaat he-le-maal nergens op!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben echt de verveling nabij, help in het kwadraat.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ivyrise schreef:
    Waarom zijn laatste boeken uit series altijd zo'n teleurstelling? Volgens mij moet ik ze maar niet meer lezen.


    Hier ben ik het eigenlijk in veel gevallen mee eens. Echt zonde.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waar blijven nou die tentamencijfers? Ik wil ondertussen ook wel eens weten of ik m'n vak heb gehaald. Ze nemen de tijd er wel voor zeg. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    (...)Er is gister een nieuwe munt gereleased (een Bitcoin alternatief, daar zijn er 10000 van) en zoveel mensen wilden deze hebben dat het Bitcoin hoofdforum (bitcointalk.org) compleet down was. Het kon de druk niet aan. Dit betekende dus dat de prijs van deze munt in no-time extreem hard omhoog zou gaan en dus was ik van plan om er lekker aan te verdienen. Ik ben gister tot 2 uur wakker gebleven, wachtend op het moment dat de munt werd toegevoegd op de exchange (een plek waar je 1 munt voor andere kunt omwisselen. Koersen en shit.) waarop ik zit. Rond 2 uur zei de eigenaar dus dat hij hem niet meer zou toevoegen, dus ben ik maar naar bed gegaan. Op een andere exchange was de munt wel te krijgen, maar ik was al te laat en de 1000 euro die ik had kunnen verdienen (met de hoeveelheid Bitcoins die ik aan de kant had gelegt hievoor) was ik al mis gelopen. Dit doordat het de "goedkope" stage al doorlopen was. (Van 0.00235 naar 0.09 bitcoins).
    Werd ik vanochtend wakker, bleek het dat hij de eigenaar van mijn exchange hem uiteindelijk wel heeft toegevoegd. Ik had er geen zin meer in en haalde mijn Bitcoins van de exchange af. Toen pas zag ik dat er een groot verschil was in prijs tussen mijn exchange en de andere. Of te wel, ik kon alsnog wat verdienen door daar gebruik van te maken. Goedkoop inkopen op mijn exchange, duur verkopen op de andere. Ik dus weer mijn Bitcoins terug sturen, maar toen ze eindelijk aankwamen was het alweer te laat en waren de prijzen gelijk.

    Ik ben dus 2 keer een dikke som geld mis gelopen, ugh. Als je dit allemaal snapt krijg je van mij een koekje :Y)

    Dat is echt zo balen! :c

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 12:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zowaar! Ik heb weer geschreven!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Uuuhhh mijn brein werkt niet mee. Kan iemand die er zin in heeft dit in een fatsoenlijke Engelse zin vertalen? Bij mij komen er alleen crapzinnen uit XD.
    'Het is dwaas als een vrouw haar waarde laat afhangen van het wel of niet vinden van ware liefde.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Uuuhhh mijn brein werkt niet mee. Kan iemand die er zin in heeft dit in een fatsoenlijke Engelse zin vertalen? Bij mij komen er alleen crapzinnen uit XD.
    'Het is dwaas als een vrouw haar waarde laat afhangen van het wel of niet vinden van ware liefde.'

    Het eerste dat in mijn wazige hoofd opkomt:
    "It is foolish if a woman lets her value depend on whether she does or does not find true love."
    Value kan misschien niet helemaal het goede woord zijn, maar mijn hoofd doet pijn dus ik heb geen zin om meer moeite te doen (cat)


    From these ashes, I will rise