• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Waarom blijf ik maar telkens dingen uitstellen, terwijl ik weet dat ik dan alles tegelijk op het laatste momentje moet doen? :X

    This sucks.


    kindness is never a burden.

    Inspiratie, ik heb je nog nodig hoor. x_x


    Your make-up is terrible

    Ik ga het lek prikken en eraf snijden zomenteen...


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Bestonden er maar pillen om in een klap normaal te worden en te blijven.


    Your make-up is terrible

    Fuck, 9000e post gemist.

    Ik wil godverdomme ook een wereldberoemde celebrity die op dezelfde dag verjaart als ik. D;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I should let it go.


    :)

    Ouders... Ze willen zich ook altijd op de momenten dat het je niet uit komt met je bemoeien, terwijl jij andere dingen te doen hebt...

    You annoy the hell out of me.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Chocolata schreef:
    Ik wil godverdomme ook een wereldberoemde celebrity die op dezelfde dag verjaart als ik. D;

    Ik heb Ariel Winter en Chelsea Brummet, lol


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Assassin schreef:
    Bestonden er maar pillen om in een klap normaal te worden en te blijven.

    Normaal is juist zo saai.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    Normaal is juist zo saai.


    Misschien wel, maar het is beter dan dit.


    Your make-up is terrible

    Ik wil huilen, maar ook lachen. Ugh, wat is alles toch verwarrend..


    26 - 02 - '16

    Chocolata schreef:
    Ik wil godverdomme ook een wereldberoemde celebrity die op dezelfde dag verjaart als ik. D;


    Geloof me, ik heb nu 2 verjaardagen meegemaakt sinds Niall beroemt is en 2 jaar geleden hadden mensen de aula versiert me Nandos kippen. En het lijkt als of vrienden mijn verjaardag vergeten dus ik zeg je. Je wilt het niet zijn.

    OT: We hadden bijna 1D's record verbroken O.O maar 2 landen meer en hun hadden hun record gekregen. Dit is zo frustrerend.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial