• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    WACHT.. Dus die dirigente komt nog terug? Oh nee. Ik heb geen zin om volgende week weer te horen dat ik het allemaal niet goed doe. Ik wil mijn oude dirigent terug D:<


    I dress to kill, but tastefully

    Hmpf.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    C++, ik haat jou zo erg...


    Take me to wonderland

    O, wat zou ik graag deze wereld willen regeren. Iedereen zou gewoon aan strikte regels moeten voldoen, geld wordt afgeschaft, het gelijkheid systeem wordt wereldwijd ingesteld en religies mogen geen invloed meer hebben op staatsbesluiten. Ik zou zo veel dingen willen doen, maar dan mag ik bijna wel magische krachten hebben. Ze zeggen altijd wel dat democratie "fijn" is, maar eigenlijk hebben we er gewoon geen flikker aan. Beter een dictatuur dan een rommelige democratie. Mensen hebben een sterke leider nodig, die tolerant maar toch streng is. Alles moet gewoon gereguleerd worden en daar wil ik het hoofd van zijn. Het leven kan vele malen makkelijker gemaakt worden, maar niemand lijkt het door te hebben. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    O, wat zou ik graag deze wereld willen regeren. Iedereen zou gewoon aan strikte regels moeten voldoen, geld wordt afgeschaft, het gelijkheid systeem wordt wereldwijd ingesteld en religies mogen geen invloed meer hebben op staatsbesluiten. Ik zou zo veel dingen willen doen, maar dan mag ik bijna wel magische krachten hebben. Ze zeggen altijd wel dat democratie "fijn" is, maar eigenlijk hebben we er gewoon geen flikker aan. Beter een dictatuur dan een rommelige democratie. Mensen hebben een sterke leider nodig, die tolerant maar toch streng is. Alles moet gewoon gereguleerd worden en daar wil ik het hoofd van zijn. Het leven kan vele malen makkelijker gemaakt worden, maar niemand lijkt het door te hebben. :')


    Je weet zelf hoe mensen onder veel macht worden. Daarom gebeurd het niet. Uiteindelijk gaat fout.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je weet zelf hoe mensen onder veel macht worden. Daarom gebeurd het niet. Uiteindelijk gaat fout.

    Ja, klote mensheid ook. Ik wilde dat we ook qua innerlijk evolueerden en dat we eens verstandig werden. Eigenlijk heb ik een bloedhekel aan de mensheid, haha. Hopelijk komt er ooit een ander ras dat wel normaal met elkaar kan omgaan en met hun omgeving, maar daar heb ik weinig vertrouwen in. Het lijkt wel alsof er een knop in iemand wordt omgedraaid als er geld en/of macht bij komt kijken.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    What the hell, ik ben vandaag echt in zo'n huilerige bui, ik moet om bijna alles janken. Volgens mij ga ik straks nog zitten huilen omdat een of andere Romein uit mijn boek van Latijn is overleden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Endorphin schreef:
    C++, ik haat jou zo erg...
    I feel your pain.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Omg Captain america op tv, maar ook Dan Brown bij college tour >. < keuzes


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ouch, that hurts D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sigil schreef:
    Omg Captain america op tv, maar ook Dan Brown bij college tour >. < keuzes


    Waar Captain America x.x

    OT: Ik heb het gevoel dat je bang bent dat, dat gaat gebeuren. Volgens mij heb jij alles geplant wat volgens mij niet hoort.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sad.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat is buitengewoon eng. Mijn God, denk even na, muts!

    +


    Ik wil zo graag weer verder schrijven, mweh, maar volgens mij is dat aso... Hoewel, zij doet dat ook, so whatevs.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    I am so tired en mijn ogen zijn dik van al het huilen


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Wauw... hoe hypocriet kan je zijn.