• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Ik ga bijna nooit naar de bank. Ga ik er een keer heen, doet de stortautomaat het niet ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil niet meer...ik ben al sinds 9 uur bezig met leren ;-;
    IK HAAT SCHEIKUNDE. Ik studeer verdomme biologie, niet scheikunde >.> het is echt klote dat het bij de basis hoort...ik wil de gedragkant op...niet de moleculaire kant ;-;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    RlN schreef:
    (...)
    Dat is echt zo balen! :c
    Nogal ja. Jij krijgt ook een koekje :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    at the edge of the world


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Misschien moet ik maar gewoon blijven zitten... Ik heb deze klas onderschat. Misschien moet ik me gewoon gedragen, en niet altijd mezelf zijn. Misschien moet ik stil zijn. Misschien ben ik geen goed persoon, niet goed volgens de normale waarden.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Zo'n honger *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)Nogal ja. Jij krijgt ook een koekje :Y)

    Hahaha, jeeej!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DarkSavior schreef:
    (...)Er is gister een nieuwe munt gereleased (een Bitcoin alternatief, daar zijn er 10000 van) en zoveel mensen wilden deze hebben dat het Bitcoin hoofdforum (bitcointalk.org) compleet down was. Het kon de druk niet aan. Dit betekende dus dat de prijs van deze munt in no-time extreem hard omhoog zou gaan en dus was ik van plan om er lekker aan te verdienen. Ik ben gister tot 2 uur wakker gebleven, wachtend op het moment dat de munt werd toegevoegd op de exchange (een plek waar je 1 munt voor andere kunt omwisselen. Koersen en shit.) waarop ik zit. Rond 2 uur zei de eigenaar dus dat hij hem niet meer zou toevoegen, dus ben ik maar naar bed gegaan. Op een andere exchange was de munt wel te krijgen, maar ik was al te laat en de 1000 euro die ik had kunnen verdienen (met de hoeveelheid Bitcoins die ik aan de kant had gelegt hievoor) was ik al mis gelopen. Dit doordat het de "goedkope" stage al doorlopen was. (Van 0.00235 naar 0.09 bitcoins).
    Werd ik vanochtend wakker, bleek het dat hij de eigenaar van mijn exchange hem uiteindelijk wel heeft toegevoegd. Ik had er geen zin meer in en haalde mijn Bitcoins van de exchange af. Toen pas zag ik dat er een groot verschil was in prijs tussen mijn exchange en de andere. Of te wel, ik kon alsnog wat verdienen door daar gebruik van te maken. Goedkoop inkopen op mijn exchange, duur verkopen op de andere. Ik dus weer mijn Bitcoins terug sturen, maar toen ze eindelijk aankwamen was het alweer te laat en waren de prijzen gelijk.

    Ik ben dus 2 keer een dikke som geld mis gelopen, ugh. Als je dit allemaal snapt krijg je van mij een koekje :Y)


    Wauwie, dat lijkt wel economie op universiteits niveau O_O


    -

    Herrera schreef:
    (...)

    Wauwie, dat lijkt wel economie op universiteits niveau O_O
    Hahaha. Het is best makkelijk hoor. Het is meer reageren op markt movement. Het is in mijn beleving anders dan de economie die ik op school 5 jaar lang heb gehad :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik geef gewoon op, ik ben er klaar mee


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Als ik dat goed heb gezien. Wie van hun vieren heeft dat getekend. (Cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik mis iemand, terwijl ik 'm nooit heb gekend en-ie voor mijn dood al gestorven is. Fuck logic.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Ik mis iemand, terwijl ik 'm nooit heb gekend en-ie voor mijn dood al gestorven is. Fuck logic.


    You are a ghost o.o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RlN schreef:
    (...)

    You are a ghost o.o

    Nu pas door? (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    (...)
    Nu pas door? (krul)


    Hahah. Gek! :Y)
    (Zag t meteen)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.