• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!

    Sigil schreef:
    (...)
    Ik zag het hihi! Leuk!
    Wie weet misschien ^^
    Welke roleplay *curious*

    Ik twijfel of ik een roodharige vrouw aan ga maken of een zwartharige. :'D.
    TAT, roleplay mhihi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    OMG I'm dying! xDxDxD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Morgen direct uit school autorijden. Kunnen ze mooi allemaal mijn fantastische rijkunsten aanschouwen. :'D

    Blegh waarom is school zo druk? :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Sigil schreef:
    Waarom meld niemand zich aan? :c

    Komt nog wel haha. Q is redelijk dood, dus even afwachten. Anders moet ik even mensjes op gaan trommelen, ghehehe. Want no way dat ik deze dood laat gaan, daar is 'tie veel te epic voor. c:

    Noo so much feeels. Damnn. Ik wil die reactie terug weten. Schrijf back. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I know I hurt you but I didn't do it intentionally, I didn't start it but you did.

    De nacht staat net iets meer toe dan het daglicht.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Meer dan 1000 euro misgelopen, omdat ik op de verkeerde exchange zat. Fuck my life.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou dan ga ik maar slapen. Misselijk like hell ineens, uggh.
    Ik kan niet wachten om met m'n nieuwe rpg te beginnen *_*

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 1:43 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo geen zin in vandaag. Ik wil niet mee naar Zoetermeer toe, dus ik ga gewoon afzeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Hoofdpijn +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kan ik niet gewoon de hele dag hier blijven liggen ?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Damn, zoveel zin! (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wacht... Ik hoede dus niet na te komen? Het was gewoon een fout in het systeem met de KWT-uren? Dus ik had pas het 3e mogen komen voor een les Duits, twee uur wachten en dan het 6e uur een les Spaans? Oh, wat een zinvolle ochtend is dit. (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waar is m'n werkgroep? Zit ik hier wel? Of heb ik serieus echt een hele nieuwe groep waaruit ik bijna niemand ken? ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)