• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:00 ]


    Stenenlikker

    Took schreef:
    (...)

    Same. Niemand uit mijn klas vind The Hobbit/LotR leuk. Ik ken niemand (als ik jullie allemaal niet mee tel :')) die ook van LotR houd, behalve mijn zusje. :[

    mijn beste vriendin die naar een andere middelbare school gin en mijn kleine broer( met een enorm goed filmgeheugen)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Took schreef:
    (...)

    Same. Niemand uit mijn klas vind The Hobbit/LotR leuk. Ik ken niemand (als ik jullie allemaal niet mee tel :')) die ook van LotR houd, behalve mijn zusje. :[

    We zetten gewoon alle mensen die NIET, van LOTR houden op de zelfde plek, ik ga voor de hallenn van Mandos of de Helcaraxe

    Ik ben supppper trots op je Elrohir ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    We zetten gewoon alle mensen die NIET, van LOTR houden op de zelfde plek, ik ga voor de hallenn van Mandos of de Helcaraxe

    Ik ben supppper trots op je Elrohir ;)


    Hmm, Helcaraxe klinkt beter. De hallen van Mandos zijn geloof ik nog ergens aangenaam, de Helcaraxe niet xD
    En danke ^^


    Stenenlikker

    Feanor schreef:
    (...)
    We zetten gewoon alle mensen die NIET, van LOTR houden op de zelfde plek, ik ga voor de hallenn van Mandos of de Helcaraxe

    Ik ben supppper trots op je Elrohir ;)

    en zet wat orks of uruk-hais als wachters misschien zullen ze wel bijdraaien als we ze "redden"


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Elrohir schreef:
    (...)

    Hmm, Helcaraxe klinkt beter. De hallen van Mandos zijn geloof ik nog ergens aangenaam, de Helcaraxe niet xD
    En danke ^^

    Nauw ja, als je daar voor eeuwig moet blijven zitten wel hor :D, Moest Fëanor voor zijn daden. hij kon niet meer terug keren naar zijn lichaam, ging niet want die verging tot as, maar goed, hij mocht neer mer herleven


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    anneC schreef:
    (...)
    zalig, waar vind je die?


    kwam hem tegen op google... xD
    dit is de link ;-) http://31.media.tumblr.com/dd44978d456bb5c3dbfc980972e8fbe5/tumblr_mg140ycLlm1rz1qj2o1_250.gif


    You can't touch music but music touch you

    Took schreef:
    (...)

    Same. Niemand uit mijn klas vind The Hobbit/LotR leuk. Ik ken niemand (als ik jullie allemaal niet mee tel :')) die ook van LotR houd, behalve mijn zusje. :[


    Ik ken helemaal niemand op jullie na die het leuk vind. Geen vrienden, geen klasgenoten, geen familie (mijn vader vind de films wel leuk, maar verder niets ^^).


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Holy crap. Ik ben eindelijk helemaal klaar met mijn PWS. Meer dan 12,000 woorden aan Hobbit-analyse.
    Now,


    and party with me C:


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Holy crap. Ik ben eindelijk helemaal klaar met mijn PWS. Meer dan 12,000 woorden aan Hobbit-analyse.
    Now,


    and party with me C:



    Gefeliciteerd!


    Stenenlikker

    Newton schreef:
    Holy crap. Ik ben eindelijk helemaal klaar met mijn PWS. Meer dan 12,000 woorden aan Hobbit-analyse.
    Now,



    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)


    Ohh, zo accurate! :'D


    Caution first, always.

    Elrohir schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!


    Dankjewel!


    Caution first, always.

    Mijn topics


    Spoiler alert: you will save yourself

    Newton schreef:
    (...)
    Ohh, zo accurate! :'D


    ^^


    You can't touch music but music touch you


    You can't touch music but music touch you