• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:00 ]


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:
    3D ^^


    vet cool :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Bij mij ook, de in de ban van de ring lees ik zo door, ( me pa had het in twee weken uitgelezen)
    maar ik kan gewoon niet door de boeken van de hunger games komen,


    Echt niet? Ik kon ze niet weg leggen, haha. Behalve boek 3, daar had ik soms pauzes in, omdat ik hem niet heel geweldig vond.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Bij mij ook, de in de ban van de ring lees ik zo door, ( me pa had het in twee weken uitgelezen)
    maar ik kan gewoon niet door de boeken van de hunger games komen,

    ik in een week waarvan twee dagen met een leesverbod:$
    de hungry games las ik in het vijfde leerjaar, eerste boek oké tweede boek al eens wat gruwelijk, derde boek verschrikkelijk

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:49 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Kauwgomjunky schreef:
    3D ^^



    Waarom kan je geen gifs opslaan bij Foto's op de Iphone of Ipad? Dat is zó gemeen!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MMM nee, geef mij maar de LOTR, dan ben ik al tevreden, die hunger games kom ik niet door, wel geprobeerd, ging goed, maar toen ik um weglegde voor het eten, ging het niet meer. maar de LOTR is iets maar ik elke keer naar grijp, de laatste tijd ook naar de silmarllion, en dan vooral over Fëanor :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Kauwgomjunky schreef:
    3D ^^


    zalig, waar vind je die?


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Bij mij op school zijn ook enkele leraren te vinden die LotR en the Hobbit ook leuk vinden ^^ Anders zouden ze geen vragen erover in toetsen verwerken, of tegen leerlingen het erover hebben :')


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:
    3D ^^



    Ergens vind ik hem best wel eng zo....


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Bij mij op school zijn ook enkele leraren te vinden die LotR en the Hobbit ook leuk vinden ^^ Anders zouden ze geen vragen erover in toetsen verwerken, of tegen leerlingen het erover hebben :')

    bij de examens en testen ben ik nog geen enkele Lotr/de hobbit vraag tegen gekomen, alleen harry potter tot nu toe, ik ging met een glimlach naar huis van toch een examen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Geef al die leraren van jullie een medailje


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    Bij mij op school zijn ook enkele leraren te vinden die LotR en the Hobbit ook leuk vinden ^^ Anders zouden ze geen vragen erover in toetsen verwerken, of tegen leerlingen het erover hebben :')


    Haha, ik kwam laatst ook weer een vraag over LotR tegen bij een wiskunde proefwerk. ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Feanor schreef:
    Geef al die leraren van jullie een medailje

    alleen die van nederlands;)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    anneC schreef:
    (...)
    alleen die van nederlands;)

    Geeft ie LOTR vragen op?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    anneC schreef:
    (...)
    bij de examens en testen ben ik nog geen enkele Lotr/de hobbit vraag tegen gekomen, alleen harry potter tot nu toe, ik ging met een glimlach naar huis van toch een examen


    Ik dit jaar al twee keer bij engels :') Maar hij is dan ook wel de enige.
    En dan wandelt er nog een wiskundeleraar rond die het ook leuk vind, maar ik heb er nog niks over in zijn toetsen gevonden. Valt ook wel lastig te combineren met wiskunde, haha.


    Stenenlikker

    Feanor schreef:
    (...)
    Geeft ie LOTR vragen op?

    nee, alleen één keertje harry potter
    ze had zelf gezegd toen ze mijn boek zag dat ze niet graag fantasy las


    Alles heeft betekenis, ook niets