• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:00 ]


    Stenenlikker

    Ewan schreef:
    Ik heb net opgezocht en die van Archen ligt zowat aan de grens met Duitsland. Volgens mij ligt het dan in Limburg.
    Dan is die van Utrecht veel beter te bereiken voor mij, maar nu ik het nu pas weet, zijn de kaartjes al hartstikke duur geworden.
    Castlefest gaat me waarschijnlijk ook niet meer lukken om naar toe te gaan.

    Ik koop altijd aan de kassa, nooit via het internet,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ewan schreef:
    Ik heb net opgezocht en die van Archen ligt zowat aan de grens met Duitsland. Volgens mij ligt het dan in Limburg.
    Dan is die van Utrecht veel beter te bereiken voor mij, maar nu ik het nu pas weet, zijn de kaartjes al hartstikke duur geworden.
    Castlefest gaat me waarschijnlijk ook niet meer lukken om naar toe te gaan.


    valt nog wel mee nu de kaartjes zijn nu nog maar 2 euro duurder geworden
    ze waren 16 euro nog wat en nu 18 euro nog wat aan de deur zijn ze 25 euro.. ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    jij geluk, ik heb geen kostuum voor de elf, ben er niet goed in, heb ooit een rode vampierenjurk gekocht in een winkel in amsterdam en op de elf een mantel, oren en een tiara, maar om die elk jaar te gebruiken...


    Ik heb vorig jaar ergens wat gehuurd, maar ik heb ook wel zin om eens zelf wat in elkaar te knutselen, ook al zal het waarschijnlijk heel amateuristisch eindigen xD Ik zal er echter wel wat werk in moeten gaan steken...


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik heb vorig jaar ergens wat gehuurd, maar ik heb ook wel zin om eens zelf wat in elkaar te knutselen, ook al zal het waarschijnlijk heel amateuristisch eindigen xD Ik zal er echter wel wat werk in moeten gaan steken...

    MMM uren, me tante heeft een winkeltje waar je kostuums kan huren, misschien kan ik bij haar terecht of, vragen of ze me kan helpen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    MMM uren, me tante heeft een winkeltje waar je kostuums kan huren, misschien kan ik bij haar terecht of, vragen of ze me kan helpen :D


    Dat zou best handig zijn ^^
    Ik ga mijn vriendinnen maar eens op de hoogte brengen wanneer het is en met hun gaan brainstormen. Jammer dat mijn band met hun wel wat verslechterd is, sinds we afgesproken hadden met z'n allen te gaan...


    Stenenlikker

    Mymymymymymymymymymymy topiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiics. Ik moet hier een hele regel volspammen, dus vandaar de vele "my" 's en i's.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Elrohir schreef:
    (...)

    Dat zou best handig zijn ^^
    Ik ga mijn vriendinnen maar eens op de hoogte brengen wanneer het is en met hun gaan brainstormen. Jammer dat mijn band met hun wel wat verslechterd is, sinds we afgesproken hadden met z'n allen te gaan...

    Spreek ze zaterdag bij een familie voetbal dag, allemaal voetballen tegen vrienden, misschien is ze er ook :D
    ik wil heel graag wat anders :D, dan de afgelope jaren,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Wisten jullie trouwens dat Alexander Vlahos (Mordred in Merlin) dan ook op de elf is?


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik heb vorig jaar ergens wat gehuurd, maar ik heb ook wel zin om eens zelf wat in elkaar te knutselen, ook al zal het waarschijnlijk heel amateuristisch eindigen xD Ik zal er echter wel wat werk in moeten gaan steken...


    jah was ook van plan maar werd me wel aan ene kant ook beetje duur als dat stof en knopen en ditjes en datjes te kopen.
    heb nu ook een hobbit jurk (dirndl) gevonden inclusief verzendkosten ongeveer 40 euro afgerond ;-)
    scheen ik goedkoper uit te zijn ja ben niet zo rijke student beetje geld besparing.. xD

    volgend jaar wat meer geld heb ga ik zelf wel weer wat maken ^^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 20:13 ]


    You can't touch music but music touch you

    Elrohir schreef:
    Wisten jullie trouwens dat Alexander Vlahos (Mordred in Merlin) dan ook op de elf is?

    Wie is dat?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    <3



    kon niet laten :P :$


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah was ook van plan maar werd me wel aan ene kant ook beetje duur als dat stof en knopen en ditjes en datjes te kopen.
    heb nu ook een hobbit jurk (dirndl) gevonden inclusief verzendkosten ongeveer 40 euro afgerond ;-)
    scheen ik goedkoper uit te zijn ja ben niet zo rijke student beetje geld besparing.. xD

    volgend jaar wat meer geld heb ga ik zelf wel weer wat maken ^^


    Haha, ik wil weinig gaan kopen en het vooral gaan doen met wat ik heb :') Als ik dan een zwarte of bruinige broek aandoe en dan mijn groene shirt erover. Dan de bracers die ik dan misschien wel ga kopen en als ik dan op een of andere manier aan een soort van korset kan komen... Dan ben ik al zowat klaar! Misschien mijn zwaard mee, maar dat gaat wel wat onhandig worden.. Of mijn wakizaschi, die is wat lichter xD


    Stenenlikker

    Oh, er blijken mensen te zijn die Gandalf en Sauruman shippen... O_O


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Haha, ik wil weinig gaan kopen en het vooral gaan doen met wat ik heb :') Als ik dan een zwarte of bruinige broek aandoe en dan mijn groene shirt erover. Dan de bracers die ik dan misschien wel ga kopen en als ik dan op een of andere manier aan een soort van korset kan komen... Dan ben ik al zowat klaar! Misschien mijn zwaard mee, maar dat gaat wel wat onhandig worden.. Of mijn wakizaschi, die is wat lichter xD

    Oh dit is zo spannend :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elrohir schreef:
    Oh, er blijken mensen te zijn die Gandalf en Sauruman shippen... O_O

    Oh getver demme, Bilbo en Thorin tot daar aan toe, maar dit is belachelijk


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf