• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:00 ]


    Stenenlikker


    You can't touch music but music touch you

    Dit was trouwens het eerste ontwerp voor Bolg;


    Ergens vind ik die veel stoerder...

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 20:41 ]

    Witchking schreef:
    Dit was trouwens het eerste ontwerp voor Bolg;


    Ergens vind ik die veel stoerder...

    Die staat op mijn hobbitposter. Ik ben blij dat ze het veranderd hebben, want ik vind die er niet uitzien. :')


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    (...)
    Die staat op mijn hobbitposter. Ik ben blij dat ze het veranderd hebben, want ik vind die er niet uitzien. :')

    Really? Ik vind het juist wel wat hebben. Is een keer wat anders dan altijd het standaard orc-ish uiterlijk.
    Het is wel een beetje too much, maargoed. Ik vind het wel naaiend voor de ontwerper/acteur. :'D

    Newton schreef:
    (...)
    Die staat op mijn hobbitposter. Ik ben blij dat ze het veranderd hebben, want ik vind die er niet uitzien. :')


    Ik heb die poster ook. Ik vroeg me echt af wat die ork daar deed, omdat hij niet in de film voorkwam, haha.


    Stenenlikker


    ^.^




    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:


    ^.^






    Nomnomnom! :9~


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Witchking schreef:
    (...)
    Really? Ik vind het juist wel wat hebben. Is een keer wat anders dan altijd het standaard orc-ish uiterlijk.
    Het is wel een beetje too much, maargoed. Ik vind het wel naaiend voor de ontwerper/acteur. :'D

    Hahaha, ja, zo'n kostuum is wel heftig om te maken/dragen. Azog hebben ze ook tig keer aangepast, ook qua acteurs, omdat het gewoon niet werkte. Ik ben blij dat ze uiteindelijk Manu Bennett hebben ingezet. :'D


    Caution first, always.

    drie jaar geleden deden we tijdens LO (ik zat in het 5de leerjaar) staarten trekken en als we een staart hadden uitgetrokken dan moesten we "You shal not pass" zeggen, ik geloof dat de LO leerkracht een LOTR fan wasxD


    Alles heeft betekenis, ook niets

    anneC schreef:
    drie jaar geleden deden we tijdens LO (ik zat in het 5de leerjaar) staarten trekken en als we een staart hadden uitgetrokken dan moesten we "You shal not pass" zeggen, ik geloof dat de LO leerkracht een LOTR fan wasxD


    Ahaha, dat is wel cool ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 16:39 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ahaha, dat is wel cool ^^

    Agreed, elke keer als in de klas iets met harry potter of LOTR viel, keken ze allemaal naar mij, en sommige klasgenoten waren niet bepaald goeie vrienden van


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ahaha, dat is wel cool ^^

    toen kende ik de film nog niet maar ik heb het wel onthouden aangezien mijn vriendin die films al in het 4de leerjaar had gezien en ze mij wel leuk leken


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Agreed, elke keer als in de klas iets met harry potter of LOTR viel, keken ze allemaal naar mij, en sommige klasgenoten waren niet bepaald goeie vrienden van

    ken ik, in de lagere school keken ze naar twee personen, mij en mijn beste vriendin
    in mijn nieuwe school verbaast iedereen zich over de dikte van in de ban van de ring, die ik lees tijdens de studie en tussen twee lessen


    Alles heeft betekenis, ook niets

    anneC schreef:
    (...)
    ken ik, in de lagere school keken ze naar twee personen, mij en mijn beste vriendin
    in mijn nieuwe school verbaast iedereen zich over de dikte van in de ban van de ring, die ik lees tijdens de studie en tussen twee lessen

    Bij mij ook, de in de ban van de ring lees ik zo door, ( me pa had het in twee weken uitgelezen)
    maar ik kan gewoon niet door de boeken van de hunger games komen,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    3D ^^


    You can't touch music but music touch you