• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:00 ]


    Stenenlikker

    Witchking schreef:
    (...)
    Jaa klopt, maar ik vind 50 euro wel heel duur voor een dekbedovertrek. D:

    zit wat in, ik ga voor de evenstar, en misschien for de one ring


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    zit wat in, ik ga voor de evenstar, en misschien for de one ring

    Jaa, die zijn awesome. (:
    Ik heb de ring al heel lang op mijn verlanglijst staan, maar ik lees in recensies dat die heel snel slijt (met ketting) en ik wil er eigenlijk geen andere ketting bij doen want het hoort gewoon die zilveren te zijn. Dus ik twijfel. Maar ik heb al wel een broche/ketting van het blad van Lothlorien.

    Witchking schreef:
    (...)
    Jaa, die zijn awesome. (:
    Ik heb de ring al heel lang op mijn verlanglijst staan, maar ik lees in recensies dat die heel snel slijt (met ketting) en ik wil er eigenlijk geen andere ketting bij doen want het hoort gewoon die zilveren te zijn. Dus ik twijfel. Maar ik heb al wel een broche/ketting van het blad van Lothlorien.

    Je kan tijd een touwtje doen of bandje,
    maar de broch? vet cool


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Je kan tijd een touwtje doen of bandje,
    maar de broch? vet cool

    Mja true. (: Maar ik vind het mooier staan met dat zilver.

    En ja het is een broche en ketting in één. Er zit een speld achterop maar ik gebruik 'm gewoon als ketting.

    Witchking schreef:
    (...)
    Mja true. (: Maar ik vind het mooier staan met dat zilver.

    En ja het is een broche en ketting in één. Er zit een speld achterop maar ik gebruik 'm gewoon als ketting.


    geweldig, echt super vet cool :D

    http://www.tolkienwinkel.nl/contents/nl/d18.html de Silmarlillion in de tolkienwinkel


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Witchking schreef:
    (...)
    Mja true. (: Maar ik vind het mooier staan met dat zilver.

    En ja het is een broche en ketting in één. Er zit een speld achterop maar ik gebruik 'm gewoon als ketting.


    Die is echt heel gaaf :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Witchking schreef:
    (...)
    Mja true. (: Maar ik vind het mooier staan met dat zilver.

    En ja het is een broche en ketting in één. Er zit een speld achterop maar ik gebruik 'm gewoon als ketting.



    Oh, wauwie, awesome!


    Stenenlikker

    Hebben ze ook het zwaard van Aragorn?


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Angusto schreef:
    Hebben ze ook het zwaard van Aragorn?

    Nee, niet kunne vinden op de site


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Jammer.


    “Where there's life there's hope.” ~ The Hobbit

    Angusto schreef:
    Jammer.



    Maar hier hebben ze um zeker :D
    http://www.thefantasyshop.nl/index.php/film-collectibles1/the-lord-of-the-rings.html


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Witchking schreef:
    (...)
    Jaa, die zijn awesome. (:
    Ik heb de ring al heel lang op mijn verlanglijst staan, maar ik lees in recensies dat die heel snel slijt (met ketting) en ik wil er eigenlijk geen andere ketting bij doen want het hoort gewoon die zilveren te zijn. Dus ik twijfel. Maar ik heb al wel een broche/ketting van het blad van Lothlorien.


    Kopen via ebay, heb ik ook gedaan en het is echt goud :) voor een 7 dollar heb je er eentje ;)

    x Stefanie


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Ik heb er snel een foto van genomen, ziehier mijn trots ^^ :



    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    Ik heb er snel een foto van genomen, ziehier mijn trots ^^ :



    x Stefanie.

    wel vet :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Daargh, waarom bestaan er in het quenya en sindarin geen woorden voor iets in de betekenis van bondgenootschap...
    Hmm, dan maar Minas Estel en Minas Falas. Wilde in plaats van kust dus zoiets hebben...


    Stenenlikker