• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 5 feb 2014 - 21:00 ]


    Stenenlikker

    Angusto schreef:
    Hebben ze ook het zwaard van Aragorn?


    Op marktplaats is hij wel te vinden ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Daargh, waarom bestaan er in het quenya en sindarin geen woorden voor iets in de betekenis van bondgenootschap...
    Hmm, dan maar Minas Estel en Minas Falas. Wilde in plaats van kust dus zoiets hebben...

    waar ga je die voor gebruiken?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)

    Maar hier hebben ze um zeker :D
    http://www.thefantasyshop.nl/index.php/film-collectibles1/the-lord-of-the-rings.html

    en toen vond ik deze briefopener


    Balin: Not actually sure it is a sword. More of a letter opener, really.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 19:19 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    waar ga je die voor gebruiken?


    Zo'n spel op internet en ik heb namen nodig voor steden :')


    Stenenlikker

    zijn er hier mensen die ook toevallig gezellig naar de elf fantasy fair gaan dit jaar??
    ik ga met een groepje heen in thema lotr/ The Hobbit ;) ik zelf ben dan als hobbit ^^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 19:20 ]


    You can't touch music but music touch you

    anneC schreef:
    (...)
    en toen vond ik deze briefopener


    Balin: Not actually sure it is a sword. More of a letter opener, really.



    Hahaha, omg, lol.


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:
    zijn er hier mensen die ook toevallig gezellig naar de elf fantasy fair gaan dit jaar??
    ik ga met een groepje heen in thema lotr/ The Hobbit xD ik zelf ben dan als hobbit :P ^^


    Yesh ^^ Ik heb een idee voor kostuum, nu nog zien uit te voeren. Maar die fantasy shop, die Feanor postte kan me een handje helpen. 20 euro voor een paar bracers is niet slecht en die bracers waren eigenlijk het grootste probleem in mijn plan.


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:
    zijn er hier mensen die ook toevallig gezellig naar de elf fantasy fair gaan dit jaar??
    ik ga met een groepje heen in thema lotr/ The Hobbit ;) ik zelf ben dan als hobbit ^^

    Me me me me me :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    ^Gezellig!
    welke dag gaan jullie of mis hele weekend?
    ik ga op zondag met de rest ^^ ;-)

    en @Elrohir das wel beter dan ja ^^

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 19:23 ]


    You can't touch music but music touch you

    Elrohir schreef:
    (...)

    Yesh ^^ Ik heb een idee voor kostuum, nu nog zien uit te voeren. Maar die fantasy shop, die Feanor postte kan me een handje helpen. 20 euro voor een paar bracers is niet slecht en die bracers waren eigenlijk het grootste probleem in mijn plan.

    Ben blij dat ik kon helpen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik heb nog geen flauw idee welke dag, maar waarschijnlijk zondag. Het lijkt me awesome om jullie daar dan te ontmoeten ^^
    Ik heb daar ooit met DreamerN gedanst zonder het te weten, haha.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 19:23 ]


    Stenenlikker

    Kauwgomjunky schreef:
    ^Gezellig!
    welke dag gaan jullie of mis hele weekend?
    ik ga op zondag met de rest ^^ ;-)

    Ik weet het nog niet,


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    ja ik ga meestal zaterdag maar dit jaar konden de meeste zondag dus dan maar dat he xD :P
    en ja idd lijk me ook gezellig om jullie dan te ontmoeten ^^


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    zijn er hier mensen die ook toevallig gezellig naar de elf fantasy fair gaan dit jaar??
    ik ga met een groepje heen in thema lotr/ The Hobbit ;) ik zelf ben dan als hobbit ^^

    Welke datum is dat?


    Caution first, always.

    Kauwgomjunky schreef:
    ja ik ga meestal zaterdag maar dit jaar konden de meeste zondag dus dan maar dat he xD :P
    en ja idd lijk me ook gezellig om jullie dan te ontmoeten ^^

    Als ik niet word ingeroosterd die zondag wil ik ook wel zondag komen :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf